Planowanie, logistyka i dob髍 gaz體 w nurkowaniach technicznych - czwartkowe spotkanie w DIVEMANIA.PL

Data: 2010-12-02 04:13:56
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
Planowanie, logistyka i dob髍 gaz體 w nurkowaniach technicznych - czwartkowe spotkanie w DIVEMANIA.PL
Zgodnie z obietnic膮 kontynuujemy nasz膮 tradycj臋 "Czwartkowe spotkania
w Divemanii"

Termin         9 grudzie艅 路 19:30 - 22:00
Lokalizacja ul. Morcinka 5 lok 25          Centrum Nurkowe Divemania

Tym razem zapraszamy wszystkich na warsztaty po艣wi臋cone planowaniu
nurkowania czyli ca艂ej, zwi膮zanej z t膮 czynno艣ci膮, logistyki, zapas贸w
gazu i odpowiedniego sprz臋tu prowadzone przez Instruktor Trener'a
znanej i cenionej w 艣wiecie nurkowa艅 technicznych organizacji, IANTD -
艁ukasz Pi贸rewicz "Pi贸ro"

Warsztaty kierowane s膮 g艂贸wnie do nurk贸w o stopniu zaawansowanym AOWD
lub r贸wnowa偶nym i wy偶szym ale i pocz膮tkowi adepci nurkowania s膮 mile
widziani - wszak nurkowanie techniczne to kolejny etap ich przysz艂ego
rozwoju.

Po zako艅czeniu wyk艂adu zaplanowali艣my dla Was prezentacj臋 sprz臋tu do
nurkowa艅 rekreacyjnych i technicznych firmy DirZone.

WST臉P BEZP艁ATNY

Rejestracja na stronie:
http://divemania.pl/component/seminar/?task=3&amp%3Bcid=10

Zapraszamy serdecznie
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Piotr Dusza "Duch"
Expedition Trimix Instructor
Advanced Gas Blender Instructor
PHONE: +48 695 656 906
GG: 3254570
SKYPE: piotr.dusza
http://www.frogmen.pl
http://www.divemania.pl

Data: 2010-12-03 08:25:17
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
Planowanie, logistyka i dob髍 gaz體 w nurkowaniach technicznych - czwartkowe spotkanie w DIVEMANIA.PL

Poprawiony link do rejestracji:

Data: 2010-12-03 17:04:30
Autor:
Planowanie, logistyka i dob髍 gaz體 w nurkowaniach technicznych - czwartkowe spotkanie w DIVEMANIA.PL
Duch [www.frogmen.pl] <piotr.dusza@gmail.com> napisa(a):

Poprawiony link do rejestracji:
http://divemania.pl/component/seminar/?task=3&%3Bcid=10

"403 - Nie masz uprawnie, by zobaczy t cz甓 witryny.
Mo縧iwe, 縠 nie mo縠sz zobaczy tej strony, poniewa

U縴ta zak砤dka jest nieaktualna
Twoja wyszukiwarka nie od秝ie縴砤 jeszcze mapy naszej witryny
Adres zosta wpisany z b酬dem
Nie masz uprawnie do obejrzenia tej strony
Joomla! nie mo縠 zlokalizowa wskazanego zasobu.
Wyst眕i b潮d podczas wykonywania powierzonego zadania.
Spr骲uj jednej z nast阷uj眂ych stron:

Strona startowa
Je秎i problem si powtarza, skontaktuj si z administratorem witryny.

Nie masz uprawnie, by zobaczy t cz甓 witryny."

Nadal nie specjalnie dzia砤.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-03 11:46:06
Autor: Pszemol
Planowanie, logistyka i dob贸r gaz贸w w nurkowaniach technicznych - czwartkowe spotkanie w DIVEMANIA.PL
"Duch [www.frogmen.pl]" <piotr.dusza@gmail.com> wrote in message news:7cb1683b-d76b-4233-80a6-9064fe1bc074o11g2000prf.googlegroups.com...
ale i pocz膮tkowi adepci nurkowania s膮 mile widziani
- wszak nurkowanie techniczne to kolejny etap ich przysz艂ego rozwoju.

Naprawd臋 s膮dzisz, 偶e ka偶dy nurek ma w planach
kiedy艣 nurkowanie techniczne? A sk膮d ten pomys艂?

Data: 2010-12-03 19:24:25
Autor:
Planowanie, logistyka i dob髍 gaz體 w nurkowaniach technicznych - czwartkowe spotkanie w DIVEMANIA.PL
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa(a):
Naprawd臋 s膮dzisz, 偶e ka偶dy nurek ma w planach
kiedy艣 nurkowanie techniczne? A sk膮d ten pomys艂?

Akurat Ty powiniene odr罂nia okre秎enie wszyscy od prawie wszyscy.
"ale i pocz眛kowi adepci nurkowania s mile
widziani - wszak nurkowanie techniczne to kolejny etap ich przysz砮go
rozwoju." W kt髍ym miejscu widzisz 縠 ka縟y zaczynaj眂y w PADI musi nurkowa technicznie ?
Prowadz眂y zaj阠ia oczywi禼ie by instruktorem PADI, kilka lat temu przywozi do Jastarni dokumentacj spr昕arki 2 osiowej, tej 120m3/h.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-03 16:43:41
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:idbg59$1d9$1inews.gazeta.pl...
"wszak nurkowanie techniczne to kolejny etap ich przysz砮go rozwoju."
W kt髍ym miejscu widzisz 縠 ka縟y zaczynaj眂y w PADI musi
nurkowa technicznie ?

A w kt髍ym miejscu widzisz jakie kwantyfikatory z kt髍ych wynika硂by
縠 nie wszyscy pocz眛kuj眂y maj w planach nast阷ny, techniczny
poziom rozwoju?

Prowadz眂y zaj阠ia oczywi禼ie by instruktorem PADI, kilka lat temu
przywozi do Jastarni dokumentacj spr昕arki 2 osiowej, tej 120m3/h.

A co to ma tu do rzeczy? Znowu masz biegunk s硂wn.

Data: 2010-12-04 06:53:12
Autor:
[...]

Czy masz tu "ka縟y" czy "musi" mo縠 "koniecznie" jest "mile widziani", co nie jest r體nowa縩e "ka縟y", "wszyscy".
G硊pek mo縠 nie zna okre秎enia "prawie wszyscy", prostak zwykle powie "wszyscy uwa縜j" to czy tamto, nawet gdy to osobisty odosobniony pogl眃 prostaka. Ale Ty, krynica poprawno禼i technicznej. (jaja)
A co to ma tu do rzeczy? Znowu masz biegunk s硂wn.

Tylko tyle 縠 jeste z PADI, tylko tyle 縠 instruktor te. Tylko tyle 縠 jego nie znasz, tylko tyle 縠 dla mnie przywozi z zasob體 bibliotecznych dokumentacj spr昕arki.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-04 08:25:31
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:idcogo$jmf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z wypowiedzi przedm體cy odebra砮m przes砤nie w kt髍ym oczekuje
od pocz眛kuj眂ych 縠 nurkowanie techniczne jest kolejnym etapem
ich rozwoju. Zwr骳i砮m tylko uwag na prosty fakt, 縠 nie warto k砤舵
nacisku na pocz眛kuj眂ych ani sugerowa im 縠 tak czy inaczej kiedy
przecie b阣 techniczni bo nie wszyscy s tym zainteresowani :-)

Nie prze縴waj tego Rysiu tak bardzo - nie musisz te by adwokatem
Ducha - jak b阣zie mia ochot na dyskusj to sam si odezwie...

A co to ma tu do rzeczy? Znowu masz biegunk s硂wn.

Tylko tyle 縠 jeste z PADI, tylko tyle 縠 instruktor te.
Tylko tyle 縠 jego nie znasz, tylko tyle 縠 dla mnie przywozi z zasob體
bibliotecznych dokumentacj spr昕arki.

Wci笨 nie ma tu dla mnie powodu aby rzuca tak niezwi眤an z tematem
informacj tylko dlatego 縠 jest prawdziwa... to jest w砤秐ie biegunka s硂wna.
W Twoim zaawansowanym stanie powiedzia砨ym 縠 ju prawdziwa sraczka.

Data: 2010-12-04 15:23:06
Autor:
[...]

Akurat to o Pi髍ewiczu m體i砮m. Natomiast Ducha znam. Tego drugiego z kt髍ym Duch zaczyna nurkowa te.

Wci笨 nie ma tu dla mnie powodu aby rzuca tak niezwi眤an z tematem
informacj tylko dlatego 縠 jest prawdziwa

Poniewa jest prawdziwa i zwi眤ana z tematem, to j wrzuci砮m.

... to jest w砤秐ie biegunka s硂wna.
W Twoim zaawansowanym stanie powiedzia砨ym 縠 ju prawdziwa sraczka.

KTS, to jest co zupe硁ie innego, to znajomo禼 bli縮za lub dalsza 秗odowiska.
Nie rozumiesz, czy udajesz 縠 nie rozumiesz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-04 12:48:54
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iddmcq$j5e$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa(a):

Nie prze縴waj tego Rysiu tak bardzo - nie musisz te by adwokatem
Ducha - jak b阣zie mia ochot na dyskusj to sam si odezwie...

Akurat to o Pi髍ewiczu m體i砮m.

Nie ma to znaczenia.

Natomiast Ducha znam.

To te nie ma znaczenia.

Tego drugiego z kt髍ym Duch zaczyna nurkowa te.

Ale to te nie ma znaczenia. Sko馽z z t s硂wn sraczk.

Wci笨 nie ma tu dla mnie powodu aby rzuca tak niezwi眤an z tematem
informacj tylko dlatego 縠 jest prawdziwa

Poniewa jest prawdziwa i zwi眤ana z tematem, to j wrzuci砮m.

Nie ma zwi眤ku z tematem pocz眛kuj眂ych nurk體 rozwijaj眂ych si
w nurk體 technicznych - bo o tym by砤 mowa, je秎i nie zauwa縴砮.

[...]

Ty masz za ma硂 rozumu aby jasno widzie o czym jest rozmowa
i dlatego wrzucasz na pi秏ie rzeczy z tematem niezwi眤ane...
To nazywam sraczk s硂wn w Twoim wykonaniu... Nie umiesz si
po prostu powstrzyma aby pisa tylko to co potrzebne i na temat.
Piszesz du縪 i nie na temat chyba po to aby zauroczy r體nie g硊pich...

Data: 2010-12-04 19:05:13
Autor:
Planowanie, logistyka i dob髍 gaz體 w nurkowaniach technicznych - czwartkowe spotkanie w DIVEMANIA.PL
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa(a):

> Akurat to o Pi髍ewiczu m體i砮m.

Nie ma to znaczenia.

"Przemol" sam widzisz 縠 nie masz kontaktu z rzeczywisto禼ia.
Sam si przyczepi砮 縠 rozw骿 KA疍EGO idzie w stron techniczn.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1112920&pid=1112934&MID=%3Cidala0.8a8.0%40poczta.o
net.pl%3E Chocia Duch niczego takiego nie pisa.
Teraz zalejesz Kr髄u Trolowskiej Sraczki temat swoimi dywagacjami, co ma Twoim zdaniem znaczenie a co nie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-04 14:55:44
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ide3d9$3bf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

"Przemol" sam widzisz 縠 nie masz kontaktu z rzeczywisto禼ia.
Sam si przyczepi砮 縠 rozw骿 KA疍EGO idzie w stron techniczn.

Bo tak odebra砮m wypowied Ducha.

Masz z tym jaki problem? Kto Ci prosi o interwencj? Adwokatem jeste?

Data: 2010-12-05 07:30:56
Autor:
> [...]
> "Przemol" sam widzisz 縠 nie masz kontaktu z rzeczywisto禼ia.
> Sam si przyczepi砮 縠 rozw骿 KA疍EGO idzie w stron techniczn.

Tylko tego tam nie ma.

Masz z tym jaki problem? Kto Ci prosi o interwencj? Adwokatem jeste?

Zasuwasz 3 pytania nie pozbawione agresji obronnej, da砮 kapitalny pretekst.
Adwokatem nie jestem, to co robi mocno ogranicza zapotrzebowanie na gazy, ale g丑wnie upraszcza problemy z mieszaniem gaz體.

pozdrawiam rc
ps Duch ma AO przed spr昕ark kt髍y nie wpada w drgania, jak to osi眊n辨 ju pisa砮m na sekcie.

Data: 2010-12-05 09:07:53
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:idff3g$ig2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> "Przemol" sam widzisz 縠 nie masz kontaktu z rzeczywisto禼ia.
> Sam si przyczepi砮 縠 rozw骿 KA疍EGO idzie w stron techniczn.

Wed硊g Ciebie. Ale czy kto Ciebie prosi o opini?
To rozmowa mi阣zy mn a Duchem.

Masz z tym jaki problem? Kto Ci prosi o interwencj? Adwokatem jeste?

Zasuwasz 3 pytania nie pozbawione agresji obronnej, da砮 kapitalny pretekst.

Napisa砮m:
Naprawd s眃zisz, 縠 ka縟y nurek ma w planach
kiedy nurkowanie techniczne? A sk眃 ten pomys?

Gdzie masz 3 pytania? I co to jest "agresja obronna"? Nietrze紈y jeste?

Adwokatem nie jestem, to co robi mocno ogranicza zapotrzebowanie
na gazy, ale g丑wnie upraszcza problemy z mieszaniem gaz體.

??? Nie pyta砮m Ci czym si zajmujesz zawodowo...

ps Duch ma AO przed spr昕ark kt髍y nie wpada w drgania,
jak to osi眊n辨 ju pisa砮m na sekcie.

Czy kto si pyta co ma Duch? Po co ta informacja?
Kolejny przyk砤d sraczki s硂wnej... nie mog砮 si powstrzyma
aby doda co niezwi眤anego z tematem? :-))) Biedny jeste.

Data: 2010-12-05 16:11:36
Autor:
[...]

To si robi na PW.
Tu jest otwarte forum.

Napisa砮m:
Naprawd s眃zisz, 縠 ka縟y nurek ma w planach
kiedy nurkowanie techniczne? A sk眃 ten pomys?
"Naprawd s眃zisz, 縠 ka縟y nurek ma w planach
kiedy nurkowanie techniczne? A sk眃 ten pomys?"

Wskaza砮 縠 tak jest w informacji czy jednak za硂縴砮 sobie co (ubzdura砮).

Gdzie masz 3 pytania? I co to jest "agresja obronna"? Nietrze紈y jeste?

"Masz z tym jaki problem? Kto Ci prosi o interwencj? Adwokatem jeste?"

Stosujesz kurewskie erystyczne pogrywki kasujesz fragment i wychodzisz na manipulatora.

"Masz z tym jaki problem?"
"Kto Ci prosi o interwencj?"
"Adwokatem jeste?" Umiesz do 3 zliczy.

Czy kto si pyta co ma Duch? Po co ta informacja?
Kolejny przyk砤d sraczki s硂wnej... nie mog砮 si powstrzyma
aby doda co niezwi眤anego z tematem? :-))) Biedny jeste.

Kr髄u Trollowskiej Sraczki "Przemolu" pyta to mo縠sz kogo chcesz, tu ka縟y mo縠 napisa co do tego fragmentu do kt髍ego chce. Nie ma zamordyzmu.
Jeszcze co w sprawach regulaminu nam opowiesz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-05 16:41:51
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:idgdjo$n5k$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa(a):

Wed硊g Ciebie. Ale czy kto Ciebie prosi o opini?
To rozmowa mi阣zy mn a Duchem.

To si robi na PW.
Tu jest otwarte forum.

Co nie znaczy 縠 mo縠sz si w buciorami wpieprza w rozmow
kt髍a Ciebie nie dotyczy. Pytanie by硂 skierowane do Ducha.

[...]

Bo tak w zaproszeniu by硂.

Stosujesz kurewskie erystyczne pogrywki

Lecz si na nerwy.

Kr髄u Trollowskiej Sraczki "Przemolu" pyta to mo縠sz kogo chcesz,
tu ka縟y mo縠 napisa co do tego fragmentu do kt髍ego chce.

Z pisaniem na grup jest tak jak ze 秔iewaniem -
ka縟y mo縠 ale nie ka縟y powinien.
Przemy秎 to sobie g酬boko, bo piosenkarzem nie jeste, zapewniam Ci.

Data: 2010-12-06 05:41:41
Autor:
> [...]

Co nie znaczy 縠 mo縠sz si w buciorami wpieprza w rozmow
kt髍a Ciebie nie dotyczy. Pytanie by硂 skierowane do Ducha.

Nie by硂, o czym 秝iadczy wpis autora tematu.

> Stosujesz kurewskie erystyczne pogrywki

Lecz si na nerwy.

Zwykle komentuj 砤jdackie numery czy Twoje czy Paw砤 Por阞y.

Z pisaniem na grup jest tak jak ze 秔iewaniem -
ka縟y mo縠 ale nie ka縟y powinien.

Jest forum powszechnej szcz甓liwo禼i FN si zowie, zosta tam moderatorem, tu mo縠sz popiszcze myszko.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-06 10:39:26
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:idht2l$9o1$1inews.gazeta.pl...
Bo tak w zaproszeniu by硂.

Nie by硂, o czym 秝iadczy wpis autora tematu.

Nudny jeste.

Data: 2010-12-06 17:04:16
Autor:
Planowanie, logistyka i dob髍 gaz體 w nurkowaniach technicznych - czwartkowe spotkanie w DIVEMANIA.PL
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa(a):
Nudny jeste.

Tu mo縠sz popiszcze myszko.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-05 13:19:47
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
On 3 Gru, 18:46, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Duch [www.frogmen.pl]" <piotr.du...@gmail.com> wrote in message

> ale i pocz眛kowi adepci nurkowania s mile widziani
> - wszak nurkowanie techniczne to kolejny etap ich przysz砮go rozwoju.

Naprawd s眃zisz, 縠 ka縟y nurek ma w planach
kiedy nurkowanie techniczne? A sk眃 ten pomys?

Fakt nie ka縟y chce a niekt髍zy nawet nie powinni i舵 w kierunku
nurkowa technicznych.
Na to "czy chc/potrzebuj" nurkowa technicznie ka縟y musi
odpowiedzie sobie sam.

A na spotkanie tak czy inaczej zapraszamy  wszystkich - mo縠 pomo縠
one odpowiedzie niekt髍ym z Was na to pytanie - czy warto? czy ja
chc? czy potrzebuj?

Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

PS. I prosz Panowie zachowajcie "wycieczki osobiste" na priv zamiast
katowa si w w眛kach na sekcie

Data: 2010-12-05 16:43:01
Autor: Pszemol
"Duch [www.frogmen.pl]" <piotr.dusza@gmail.com> wrote in message news:3ecdce77-1afb-4a80-acda-632bd680030a22g2000prx.googlegroups.com...
> [...]

A na spotkanie tak czy inaczej zapraszamy  wszystkich - mo縠 pomo縠
one odpowiedzie niekt髍ym z Was na to pytanie - czy warto? czy ja

Dzi阫i za odpowied. Ciesz si 縠 nie wymagasz od wszystkich
technicznej drogi kszta砪enia si :-) Uspokoi砮 mnie ;-)

Data: 2010-12-06 08:39:09
Autor: Zakrz體ek Kraken
Planowanie, logistyka i dob髍 gaz體 w nurkowaniach technicznych - czwartkowe spotkanie w DIVEMANIA.PL

U縴tkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa w wiadomo禼i news:idala0.8a8.0poczta.onet.pl...
Naprawd s眃zisz, 縠 ka縟y nurek ma w planach
kiedy nurkowanie techniczne? A sk眃 ten pomys?

Moim zdaniem sprawa rozwoju w nurkowaniu to jest sprawa bardzo r罂norodna. Po pierwsze istnieje olbrzymia grupa nurk體 kt髍zy nurkuj sobie par razy w roku na wakacjach. Jad sobie w jakie pi阫ne miejsce po po硊dniu czytaj ksi笨k na brzegu basenu albo bawi si w pobliskim barze a przed po硊dniem nurkuj. Je縟勘 raczej tam gdzie si dobrze odpoczywa i wygodnie podr罂uje a nie tam gdzie s mo縠 lepsze miejsca nurkowe. Patrz眂 na nurk體 kt髍ych znam w Krakenie to jest po硂wa szkol眂ych si os骲. Potrzebuj porz眃nego kursu OWD, potem po jakim czasie AOWD gdzie powt髍z sobie p硑walno舵 i opatrz ze sprz阾em jak kompas i mo縠 kiedy jakiego nitroksu. M眃rze je縠li gdzie tam po drodze zrobi Rescue nie tylko po to aby nauczy si pomaga i wspiera innych mo縠 mniej do秝iadczonych nurk體 ale przede wszystkim aby zobaczy jak trudno jest relatywnie pom骳 i jak bardzo bezpiecze駍two jest zwi阫szane przez opiek kogo bardziej do秝iadczonego oraz aby nie 砤dowa si w sytuacje kt髍e osobi禼ie uwa縜my za zbyt niebezpieczne. Zapraszam na kursy do Krakena. Dostaniesz solidne podstawy PADI oraz dobrze dobran kontynuacj (jak pewnie w wielu innych bazach) co spowoduje, 縠 maj眂 10, 30 czy 50 nurkowa b阣ziesz nurkowa bezpieczniej ni kto inny maj眂y 10, 30 czy 50 nurkowa.
Druga po硂wa to ci kt髍zy wk砤daj w nurkowanie wi阠ej pracy bo maj ochot wi阠ej nurkowa. I tutaj po paru latach (czasami szybciej) osoby takie szukaj sobie swojej drogi. S trzy kierunki rozwoju (chocia oczywi禼ie wyst阷uje niesko馽zenie wielka ilo舵 stan體 po秗ednich):
Wyprawy do coraz bardziej egzotycznych miejsc nurkowych,
Nurkowanie techniczne
Instruktor
Oczywi禼ie te kierunki si nie wykluczaj ale osobie kt髍a ma swoje 縴cie zawodowe, cz阺to rodzin trudno jest po潮czy dwa albo trzy z nich.

Maciek "Szcz甓ciarz" Curzyd硂
maciek@kraken.pl
www.kraken.pl

Data: 2010-12-06 08:40:56
Autor: Zakrz體ek Kraken
Wyprawy [market]
Wyprawy:
Poniewa ca砮go 秝iata si nie zd笨y zobaczy (Filipiny maj 9000 wysp a linia brzegowa Norwegi dzi阫i wyspom i fiordom 80 000 km) wi阠 je縠li jedziemy gdzie daleko to maj眂 na uwadze problemy transportowe, dost阷n baz, kiepskie zabezpieczenie pewnie du縪 lepiej jest zrobi 20 wielopoziomowych nurkowa do 30 metr體 ni 7 nurkowa na 50-100 metr體. Oczywi禼ie s硂wo "lepiej" mo縠 oznacza r罂ne rzeczy ale na pewno wi阠ej si zobaczy. Zapraszam na wsp髄ne wyprawy do miejsc typu Belize, Bornholm, Borneo (aby wymieni akurat te na B)
http://kraken.pl/index.php?p=45

MSC

Data: 2010-12-06 08:43:24
Autor: Zakrz體ek Kraken
Nurkowanie techniczne
Nurkowanie techniczne
Jest to droga gdzie nacisk jest raczej na w d蟪 (czy w g潮b w wypadku jaski czy wrak體) gdzie mo縠my zobaczy co czego nie zobaczymy p硑cej (bo akurat jest g酬biej) jak wrak czy kanion czy itp.  Je縠li kogo ciesz wielogodzinne przygotowania, rozwi眤ywanie problem體 logistycznych, przewo縠nie 70 kg sprz阾u samolotem a potem siedzenie przez ca硑 dzie i przygotowywanie sprz阾u w oparciu o twiny bazy w kt髍ych 秗uby s zawsze albo za d硊gie albo za kr髏kie to jest to droga dla niego. Jak wykonuj 15 nurkowanie na safari w Egipcie to zaczynam t阺kni aby sobie posiedzie ca硑 dzie, poskr阠a sobie troch i nurkowa w "glorii i chwale" raz dziennie. Pami阾aj眂 縠 w zamian mo縠my si utopi a trzy podstawowe zasady w nurkowaniu technicznym to:
Lepiej ty ni ja
Zawsze mo縠sz komu pom骳 ale nigdy nie oczekuj, 縠 kto ci pomo縠.
Zapraszam na szkolenia tutaj do wyboru IANTD, DSAT (czyli PADI) i TDI. Kursy w granicach do 50 metr體 Polska/Niemcy lub Chorwacja (z naciskiem na Polsk poniewa na miejscu jest wi阠ej czasu na doszlifowanie umiej阾no禼i i wiedzy a ciemne wody sprzyjaj precyzyjnemu opanowywaniu techniki i sprz阾u). Trimiks Chorwacja lub Egipt (przy kosztach tych szkole oraz gaz體 zawsze lepiej zobaczy jakie pi阫ne miejsca bo nurkowania kursowe s super a wiedza i umiej阾no禼i opieraj si na solidnych i szerokich podstawach z poprzednich kurs體)
http://kraken.pl/index.php?p=207

MSC

Data: 2010-12-06 08:45:01
Autor: Zakrz體ek Kraken
Instruktor [market]
Instruktor
Jak lubisz uczy innych (albo porz眃zi sobie co jest bardziej wstydliwym ale pewnie r體nie cz阺tym powodem przyci眊aj眂ym do instruktorki facet體) to mo縩a zosta instruktorem. W takiej sytuacji szkolisz i organizujesz nurkowania innym wi阠 znowu masz co robi nad wod kiedy poprzednie dwie propozycje ci nie wci眊n瓿y albo wci眊n瓿y ci tak bardzo 縠 przesta砮 widzie 秝iat poza nurkowaniem.
Kurs instruktorski PADI wraz z egzaminem trwa dwa tygodnie. Jest to do舵 d硊gi okres ale tyle trzeba aby dobrze opanowa metodyk prowadzenia zaj赕, asekuracji kursant體, demonstracji 鎤icze. W cztery dni opr骳z zaj赕 teoretycznych s 2-3 godzinne baseny (w tym jeden podczas egzaminu), sze舵 dni s nurkowania (w tym jeden dzie egzaminu). Pozosta砮 dni to wyk砤dy, metodyka oraz instruktorski kurs reanimacji i pierwszej pomocy.
W pierwszym tygodniu kursu kandydat uczy si metodyki oraz 鎤iczy na basenie. W drugim tygodniu szlifujemy teori (testy) i nurkujemy. Na ostatnim kursie by硑 najpierw 2 baseny, potem 5 dni nurkowych, ostatni basen i dopiero egzamin dzi阫i czemu ka縟y kandydat mia czas najpierw pozna wszystkie wymagania i nadrobi ewentualne braki a potem nauczy si jak uczy nurkowych umiej阾no禼i kursant體. Czyli na przyk砤d w jeden dzie jechali秏y 鎤iczy wykonywanie CESA'y a w nast阷ny kandydaci prowadzili z CESA'y zaj阠ia jako instruktorzy.
Bardzo du縪 uwagi zwracamy na popraw techniki wywa縜nia w suchym i piance, dobrego rozmieszczenia balastu, wp硑wu 鎤icze z p硑walno禼i. Nurkowania s tak u硂縪ne, 縠 ka縟y kandydat ma czas najpierw poprawi ewentualne braki poprawi konfiguracj sprz阾u a potem szlifowa umiej阾no禼i. Jest na to du縪 czasu.
Aby zobaczy jak nurkujemy i uczymy najlepiej napisz meila i przyjed na wsp髄ne nurkowanie; taki wsp髄ny dzie nurkowy to najlepszy spos骲 przygotowania si do kurs instruktorskiego oraz bardzo dobra mo縧iwo舵 przekonania si co umiemy :-) ; oraz czego i jak uczymy.

MSC

Przypomnienie film體 z naszych szkole:
Kurs instruktorski pa糳ziernik 2009
http://www.youtube.com/watch?v=ZklpAnMs7i4
Kurs instruktorski sierpie 2010
http://www.youtube.com/watch?v=DWeByzbovDg

Fotki z poprzedniego kursu:
http://kraken.pl/sgal/index.php?gallery=KursinstruktorskiPADIX20094089

Film pokazuj眂y przebieg ca砮go szkolenia:
cz甓 I
http://www.youtube.com/watch?v=NEf3poFzksk&feature=channel_page
cze舵 II
http://www.youtube.com/watch?v=MNiz-pu3wCM&feature=channel_page

Data: 2010-12-07 10:43:53
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
Planowanie, logistyka i dob髍 gaz體 w nurkowaniach technicznych - czwartkowe spotkanie w DIVEMANIA.PL
Przypominam 偶e spotkanie ju偶 w czwartek !!
Liczba miejsc jest ograniczona a 艁uki mo偶e Wam opowiedzie膰 wiele o
technicznych nurkowaniach na Ba艂tyku i nie tylko ;-0

Zapraszamy

On 2 Gru, 13:13, "Duch [www.frogmen.pl]" <piotr.du...@gmail.com>
wrote:
Zgodnie z obietnic膮 kontynuujemy nasz膮 tradycj臋 "Czwartkowe spotkania
w Divemanii"

Termin 聽 聽 聽 聽 聽9 grudzie艅 路 19:30 - 22:00
Lokalizacja 聽 聽 ul. Morcinka 5 lok 25 聽 聽 聽 聽 聽Centrum Nurkowe Divemania

[...]

Rejestracja na stronie:http://divemania.pl/component/seminar/?task=3&%3Bcid=10

Zapraszamy serdecznie