Planowanie tras i współdzielenie danych

Data: 2013-07-08 06:09:52
Autor: Milosz K.
Planowanie tras i współdzielenie danych
Co możecie polecić w internecie do planowania tras rowerowych, nawet

Endomondo ma opcję planowania tras. Można je modyfikować (w wersji WWW), chociaż nie wiem jak jest ze współdzieleniem, natomiast nie wiem, czy dokładnie jest to co, czego szukasz. Natomiast fakt faktem, że czuję w jakimś sensie sentyment do tej apki i chociaż nie jest idealna ma jedną zaje**** zaletę. Działa i myślę, że we właściwy sposób spełnia swoją rolę!
kilkudniowych ale żeby można było bez problemu współdzielić w internecie?

Ustawienia prywatnosci: dla znajomych, publicznie. W opcji wrzucania publicznych tras można ustawić widoczność publicznie, natomiast nie wiem jak jest jeśli chodzi o możliwość modyfikowania trasy przez osoby poza autorem. Natomiast możliwość "śledzenia tracka" i jazdy wg. określonej trasy działa (jak działa, tak działa, ale działa), porównywanie rezultatów też.
To znaczy żeby druga osoba bez problemu mogła ją obejrzeć i ewentualnie zmodyfikować.

Temat nr 1 działa. Z tematem nr 2 może być trudniej (chociaż nie twierdzę, że to ABSOLUTNIE NIE MOŻLIWE, bo nie wiem)

Dotychczas używałem gpsies.com ale nie nadaje się do tego. Optymalnie byłoby jakby działała jak google maps, pod względem przeciągania. Nie wiem czy jakaś z map online ma możliwość dzielenia trasy na etapy..

Działa na GM

pozdrawiam, M.

Planowanie tras i współdzielenie danych