Planowanie tras i współdzielenie danych

Data: 2013-07-08 06:17:28
Autor: rmikke
Planowanie tras i współdzielenie danych
W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 14:29:28 UTC+2 użytkownik piecia aka dracorp napisał:
Witam
Co możecie polecić w internecie do planowania tras rowerowych, nawet kilkudniowych ale żeby można było bez problemu współdzielić w internecie?

To znaczy żeby druga osoba bez problemu mogła ją obejrzeć i ewentualnie zmodyfikować.

Dotychczas używałem gpsies.com ale nie nadaje się do tego. Optymalnie byłoby jakby działała jak google maps, pod względem przeciągania. Nie wiem czy jakaś z map online ma możliwość dzielenia trasy na etapy..
Coś się znajdzie?

Maps.google.pl? Tam jest mozliwość grupowego modyfikowania mapy.

A w każdym razie była, nawet swego czasu tu na preclu próbowaliśmy zrobić
wspólną mapę śmieszek w WAW, zanim odkryłem istnienie OpenCycleMap.

Data: 2013-07-08 06:19:45
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 15:17:28 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
> [...]

A w każdym razie była, nawet swego czasu tu na preclu próbowaliśmy zrobić
wspólną mapę śmieszek w WAW, zanim odkryłem istnienie OpenCycleMap.

Sprawdziłem, opcja Collaborate nadal istnieje.

Planowanie tras i współdzielenie danych