Planszowa potęga

Data: 2021-02-01 20:41:49
Autor: Yogi
Planszowa potęga
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/porazka-polskiej-armii-w-symulowanej-wojnie-cwiczenia-wykazaly-kleske-w-piec-dni/pmh647s,79cfc278

"Porażka polskiej armii w symulowanej wojnie. Ćwiczenia wykazały klęskę w
pięć dni"

Aż 5 dni! ;-)

"Andrzej Duda i Mariusz Błaszczak omówili przebieg ćwiczeń w czwartek
podczas wspólnej konferencji prasowej.
- Dowództwo wszystkich szczebli dało radę i jest to świetna rekomendacja na
przyszłość. Wszystkim, którzy w tym uczestniczyli i którzy to
przygotowywali należy się bardzo wysoka ocena - powiedział prezydent"

Tak przekuwa się klęskę w zwycięstwo! ;-)

Data: 2021-02-01 20:57:36
Autor: A. Filip
Planszowa potęga (realizmu?)
Yogi <yogi@yellowstone.go> pisze:
[...]

A opiszesz w trzech zdaniach założony scenariusz?
np. Przeciw Rosji bez NATO albo ze "+ślamazarnym" NATO.

Ja jestem przekonany że zdaniem Tusków Polska zasługuje na cud żeby
polskie czołgi pod Moskwą stały.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Data: 2021-02-01 22:05:45
Autor: _Master_
Planszowa potęga (realizmu?)
Kojarzysz test Spoka dla dowódców gwiezdnej floty?

Wiesz jak można było go WYGRAĆ? ;-)

Handlując na boku szczepionkami z Tajwanem ;-)

Data: 2021-02-01 23:50:54
Autor: Runt
Planszowa potęga
W dniu 2021-02-01 o 22:05, pajac _Master_ pisze:
Kojarzysz test Spoka dla dowódców gwiezdnej floty?

Wiesz jak można było go WYGRAĆ? ;-)
Handlując na boku szczepionkami z Tajwanem ;-)

Ta domena zarezerwowana dla Szumowskiego&Kolesie ;-)))

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-02-01 23:50:04
Autor: A. Filip
Planszowa potęga (realizmu?)
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> pisze:
[...]

Według spiskowej teorii dziejów politycznym celem tych ćwiczeń
(sztabowych) było uzasadnienie potrzeby/konieczność przemieszczenia
wojsk USA z Niemiec Zachodnich do Polski.  Tali cel nie został
osiągnięty w 200%? ;-)

Data: 2021-02-01 23:50:59
Autor: Runt
Planszowa potęga
W dniu 2021-02-01 o 23:50, pajac A. Filip pisze:
[...]

Ale sukces jest! ;-)))))

Data: 2021-02-01 23:50:50
Autor: Runt
Planszowa potęga
W dniu 2021-02-01 o 20:57, pajac A. Filip pisze:
[...]

Opiszesz? ;-)))
np. Przeciw Rosji bez NATO albo ze "+ślamazarnym" NATO.
Albo z San Escobar! ;-)))
Ja jestem przekonany że zdaniem Tusków
Twoje przekonanie mało kogo interesuje.
Tym bardziej twoje "gienialne" POmysły Tusk ma w 4 literach.
Polska zasługuje na cud żeby
Cud nad Wisłą? ;-)))
polskie czołgi pod Moskwą stały.
Ucz się rosyjskiego ;-))))

Data: 2021-02-01 23:50:44
Autor: Runt
Planszowa potęga
W dniu 2021-02-01 o 20:41, Yogi pisze:
[...]

Buhahhahahahhhhaaa!. Kilka dni temu grupowi pajace piali z zachwytu nad potęgą polskiej armii i geniuszem strategicznym jej dowódców.

Data: 2021-02-02 03:28:29
Autor: Zenek Kapelinder
Planszowa potęga
wtorek, 2 lutego 2021 o 07:41:17 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
> https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/porazka-polskiej-armii-w-symulowanej-wojnie-cwiczenia-wykazaly-kleske-w-piec-dni/pmh647s,79cfc278 > > "Porażka polskiej armii w symulowanej wojnie. Ćwiczenia wykazały klęskę w > pięć dni" > > Aż 5 dni! ;-) > > "Andrzej Duda i Mariusz Błaszczak omówili przebieg ćwiczeń w czwartek > podczas wspólnej konferencji prasowej. > - Dowództwo wszystkich szczebli dało radę i jest to świetna rekomendacja na > przyszłość. Wszystkim, którzy w tym uczestniczyli i którzy to > przygotowywali należy się bardzo wysoka ocena - powiedział prezydent" > > Tak przekuwa się klęskę w zwycięstwo! ;-) > > > Y >
Buhahhahahahhhhaaa!. Kilka dni temu grupowi pajace piali z zachwytu nad potęgą polskiej armii i geniuszem strategicznym jej dowódców. -- Runt Thanks for visiting and have a fantas
 dzisiaj o 5 wstałeś debilu żeby sie udzielac. Na żaden odzew pizdziak vel runt dziura w dupie nie licz. Ale jak byś się podpalił w proteście to co innego. Cały świat by o tobie mowil, jakieś cztery sekundy w dziennikach.

Data: 2021-02-02 12:28:29
Autor: Runt
Planszowa potęga
W dniu 2021-02-02 o 12:28, DEBIL GENETYCZNY Zenek Kapelinder pisze:
[...]

  dzisiaj o 5 wstałeś
a ty jak twój idol "13 grudnia spałeś do południa" ;-)))

debilu zenus wqrwiony, dzień zaliczony ;-)))))

żeby sie udzielac.
nie udzielać się psi bękarcie, a dać ci szanse na rozładowanie emocji związanych z przywiązaniem cie na sprężynie przez gospodarza do psiej budy!

Na żaden odzew
a jakie było hasło? ;-)))

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja gnijąca łechtaczka? ;-)))

vel runt
zenusiu, ciemnoto z czworaków.
nie uzywaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz! ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do kichy stolcowej? ;-)))

nie licz.
licz do 100! ;-))

Ale jak byś się podpalił w proteście to co innego.
no to się podpal! w sowieckiej tv będziesz! tyle, że juz tego nie zobaczysz bo jak płonąca POchodnia wskoczysz do dołu z wapnem by tam dokonać swego psiego żywota! ;-)))

Cały świat by o tobie mowil,
Bałuty to nie cały świat. To zadupie na którym stoi POżydowska kamiennica w której wiedziesz swój nędzny zywot! ;-)))

jakieś cztery sekundy w dziennikach.
Novosti poświęca ci godzine, a a TVP Info kilka. ;-).
Będziesz pokazywany gnida z UB! ;-)))

Data: 2021-02-02 14:22:26
Autor: _Master_
Planszowa potęga
Ty to chyba w wojsku nie byłeś ani nawet przemówień Siemoniaka nie słuchałeś.

Data: 2021-02-02 14:44:29
Autor: u2
Planszowa potęga
W dniu 02.02.2021 o 14:22, _Master_ pisze:
Ty to chyba w wojsku nie byłeś ani nawet przemówień Siemoniaka nie słuchałeś.

była nawet ministra z pełomafii, która gadała o samolotach bez głowy:))))))))))))

Data: 2021-02-02 20:45:28
Autor: Runt
Planszowa potęga
W dniu 2021-02-02 o 14:22, _Master_ pisze:
Ty to chyba w wojsku nie byłeś ani nawet przemówień Siemoniaka nie słuchałeś.

Po studiach nie idzie się do "wojska" ;-)
Nie słuchałem. Ty pewnie słuchałes Bartusia Misiewicza.

Data: 2021-02-02 20:49:41
Autor: u2
Planszowa potęga
W dniu 02.02.2021 o 20:45, Runt pisze: