Plantronics 210 i HTC Desire

Data: 2011-02-23 19:21:19
Autor: Skorupa
Plantronics 210 i HTC Desire
Witam.
Jakiś czas temu kupiłem słuchawkę Plantronics Explorer 210, sparowałem ją z moim HTC Desire. Niestety po 3 - 4 użyciu słuchawka padła. Odesłałem ją do serwisu i przysłali nową. Nową słuchawkę sparowałem z telefonem i znów zonk, słuchawka nie działa, nie wykonałem ani jednego połączenia. Znalazłem opis podobnego problemu tu: http://www.ihav.net/vb/bluetooth/htc-desire-has-problem-plantronics-explorer-210-a-1420401.html, więc nie jestem jedyny. Co można z tym zrobić?

Pozdr.
Skorupa

Plantronics 210 i HTC Desire