Plany na zmniejszenie ilosci transakcji gotowkowych w PL

Data: 2010-12-29 19:36:18
Autor: wiatrak
Plany na zmniejszenie ilosci transakcji gotowkowych w PL

Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w wiadomosci news:iffgma$bca$1usenet.news.interia.pl...
"Resort finansow ma plan, jak zmusic Polakow do rezygnacji z monet i
banknotow. W urzedach bedziemy mogli poslugiwac sie tylko kartami, a o
pocztowych przekazach mozna bedzie zapomniec."
http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly/315341,rostowski-konczy-z-gotowka-chce-tylko-kart.html

 Pieprzenie w bambus. Ilekroc chce w urzedzie zaplacic karta, to wywalaja na mnie galy. Ostanio chcialem placic uzytkowanie wieczyste i podatek od nieruchomosci, to nie bylo mozliwosci.
 Nawet 140 zeta za wyrobienie paszportu w Miescie Królewskim Krakowie karta sie nie da zaplacic.
Bzdety i tyle. Chyba, ze chodzi o to , zebym ja placac karta pokrywal jeszcze koszty transakcji.
Niech mnie Rostowski w d... pocaluje.

wiatrak

Data: 2010-12-29 11:12:28
Autor: szczurwa
On 29 Gru, 19:36, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

Niech mnie Rostowski w d... pocaluje.

Pod warunkiem, ¿e wcze¶niej zêby umyje..;-) !

Data: 2010-12-29 21:08:08
Autor: wiatrak
Plany na zmniejszenie ilosci transakcji gotowkowych w PL

U¿ytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:5a33a9fe-3bb0-4ffe-93f2-7a48de6a35dbs5g2000yqm.googlegroups.com...
On 29 Gru, 19:36, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

Niech mnie Rostowski w d... pocaluje.

Pod warunkiem, ¿e wcze¶niej zêby umyje..;-) !

Nie musi. Zdezynfekujê mu "grzmotem".

wiatrak

Data: 2010-12-30 09:03:08
Autor: Maruda
W dniu 2010-12-29 19:36, wiatrak pisze:

Bzdety i tyle. Chyba, ze chodzi o to , zebym ja placac karta pokrywal
jeszcze koszty transakcji.
Niech mnie Rostowski w d... pocaluje.

wiatrak

Myślę, że właśnie o to chodzi.
Sklepikarz godzi się na koszta obsługi karty, bo to mu podnosi sprzedaż. Wiadomo - towar jest, a pieniędzy w portfelu nie ubyło. Ma sklepikarz więc w tym interes.
Jeśli płacisz w urzędzie - to naczelnik urzędu nic z tego nie ma, a braknie mu na srajtaśmę, czy premie dla swoich, więc nie chce.

A, że "oni" chcą mieć w komputerach każde pierdnięcie, to już insza i prawdziwa inszość i ja ostatnio staram się za alkohol płacić tylko gotówką, bo był już taki pomysł, aby alkoholikom odbierać prawo jazdy tak na wszelki wypadek.

--
DziÄ™kujÄ™.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-30 09:43:09
Autor: wiatrak

Użytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisał w wiadomości news:ifhebu$foe$1news.onet.pl...

ja ostatnio staram się za alkohol płacić tylko gotówką, bo był już taki pomysł, aby alkoholikom odbierać prawo jazdy tak na wszelki wypadek.

No popatrz, a ja moją kartą płaciłem ostatnio za kosmetyki żony. Błąd.
WezmÄ… mnie za geja jak nic.

wiatrak

Data: 2010-12-30 09:58:19
Autor: Maruda
W dniu 2010-12-30 09:43, wiatrak pisze:

No popatrz, a ja moją kartą płaciłem ostatnio za kosmetyki żony. Błąd.
WezmÄ… mnie za geja jak nic.

Możesz tylko zyskać, w dodatku nie dając d.
Bycie gejem przecież jest cholernie trendy.
;)