Plany transferowe Celtics

Data: 2009-06-06 03:20:22
Autor: Tomasz Radko
Plany transferowe Celtics
Data: 2009-06-06 13:28:15
Autor: wiLQ
Plany transferowe Celtics
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Dość nieoczekiwane.

Hmmm, Celtics raczej nie beda sie liczyli w offseason 2010, a Ray ma
wygasajacy kontrakt i zaliczyl wlasnie udany sezon, wiec sell-high i/lub
wykorzystanie go w jakichs promocjach wydaje sie ciekawym pomyslem... ale o co chodzi z tym Rondo? Nie chca mu placic extension? To nie jest
ktos od kogo moznaby budowac druzyne po odejsciu Garnetta i Pierce'a?

A ta propozycje Amare+Barbosa za Raya+Rondo uwazam za absurdalna... nie
ma to jak przypomniec kibicom Suns, ze mogli go miec w drafcie, huh? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-06 14:08:50
Autor: Tomasz Radko
Plany transferowe Celtics
wiLQ pisze:
[...]

To właśnie jest nieoczekiwane. Rondo jest w tej chwili ich graczem #2, po Garnecie.

A ta propozycje Amare+Barbosa za Raya+Rondo uwazam za absurdalna... nie
ma to jak przypomniec kibicom Suns, ze mogli go miec w drafcie, huh? ;-)

Perkins+Garnett to bardzo dobre combo. Oddanie starterów na PG i SG za rezerwowego C/PF jestsłabym pomysłem. No i Phoenix ciągle mają Nasha, prawda?

pzdr

TRad

Data: 2009-06-07 14:03:30
Autor: wiLQ
Plany transferowe Celtics
> [...]

> ale o co chodzi z tym Rondo? Nie chca mu placic extension? To nie jest
> ktos od kogo moznaby budowac druzyne po odejsciu Garnetta i Pierce'a?

Przede wszystkim to wyglada jakby zostalo stworzone na potrzeby artykulu
przez generator plotek transferowych ze znanymi nazwiskami w puli, a nie
przez kogos kto sie nad tym zastanawial chociaz 10 sekund.

No i Phoenix ciągle mają Nasha, prawda?

Dopoki nie podpisze extension beda spekulacje, ze odejdzie.

--
pzdr
wiLQ

Plany transferowe Celtics