Plany zamachu na prezydenta !!

Data: 2010-10-26 00:30:26
Autor: MH
Plany zamachu na prezydenta !!
Juz wiadomo po co byla ludziom PiS-u  bron snajperska  !!.
Mysle , ze ten trop sledczy podejma bez zwloki !.
===============

Jak tak możesz z takim cycicznymcynizmem podchodzić do zdesperowanegodesperata ??
Nie będę się z Tobą sprzeczał , kto jest temu bardziej winny. Ja czy Ty...
Nasci Culpa !!  Nic nie uczyniliśmy , poza kpinami , by zapobiec brutalności
wobec Prawdziwych Polaków , naszymi cyciczniecynicznymi wpisami na psp wręcz
zachęcaliśmy do ustanowienia naszej Ojczyzny jako condominium
hitlerowsko-kacapskie.  Podłe słowa przez nas wypowiadane wobec jedynie słusznej
organizacji , reprezentowanej przez KRK i jedyną POLSKĄ rozgłośnie , tworzą z
nas niestety MARGINES , albo jeszcze gorzej...  Dotarło do mnie , chcę się
nawrócić !!  I niechaj Bóg doda mi sił , by następnym razem Prezydentem Polski
nie został wybrany ktoś "przez nieporozumienie".

AMEN

MH

--

Plany zamachu na prezydenta !!