Plasma czy już LED?

Data: 2010-11-02 17:15:08
Autor: jesień
Plasma czy już LED?
planowałem kupić plazmę
http://tanio.pl/Plazma-PANASONIC-TX-P42G20E-- 200341-1-113954-12186117.html
ale ostatnio zacząłem się zastanawiać nad tym:
http://tanio.pl/TV-LED-PHILIPS-40PFL7605H-- 219765-2-113956-12207909.html

parę "stów" więcej płacisz, ale zużycie energii o 200W mniejsze.
nie wiem natomiast jak z jakością obrazu, odbioru sygnału analogowego itp.

jeśli ktoś ma wiedzę w tym temacie to proszę o podzielenie się nią

plazma ma znaaaacznie mniej wad niż z LCD/LEDTV

co do zużycia energii to owszem ostatnie LEDY powalają ale musisz tez
zwrócić uwage że plasma ma jasność max 1500cd a led 4x mniejszą, na typowych
ustawieniach przy przeciętnym oglądaniu masz max 1.5x więcej poboru mocy

ja bym brał plazme a to dlatego że kupiłem LCD i po 3 tygodniach go
odsprzedałem tracąc ładnych parę stów a powodem bym nieakceptowalny obraz
analogowy

Plasma czy już LED?