Plastik dla wybranych...

Data: 2010-08-25 03:02:29
Autor: luc
Plastik dla wybranych...
http://www.bankier.pl/wiadomosc/World-Signia-w-Raiffeisen-Banku-2197871.html

"Na czym polega ekskluzywność tej karty? Na przykład na nieosiągalnym
dla przeciętnego śmiertelnika limicie kredytowym liczonym w milionach
złotych. Zalet takiego rozwiązania może być wiele. Jeśli zajdzie
potrzeba, krezus będzie mógł sobie kupić szybko luksusowe auto płacąc
kartą. Teoretycznie nic nie będzie stało także na przeszkodzie, by
zapłacić plastikiem za apartament czy mieszkanie. Krótko mówiąc: taki
podręczny bardzo wysoki kredyt na dowolne wydatki."

Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
samochód kartą, nawet taką kartą?

pzdrwm
luc

Data: 2010-08-25 12:08:34
Autor: Liwiusz
Plastik dla wybranych...
luc pisze:
[...]

   No nie wiem, czy milionerzy mają mentalność bab, że nagle wpadają na pomysł zakupu mieszkania, a nie mają "gotówki" pod ręką, czy innych wolnych środków. I koniecznie muszą zrobić zakup tu i teraz, a nie za kilka dni. IMHO więcej w tej karcie marketingu niż faktycznych potrzeb klientów.

Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
samochód kartą, nawet taką kartą?

   Pewnie tak, przecież nie mówimy o samochodzie za jakieś głupie 100 tysięcy.

--
Liwiusz

Data: 2010-08-25 12:31:31
Autor: Michal
Plastik dla wybranych...
W dniu 25.08.2010 12:02, luc pisze:

Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
samochód kartą, nawet taką kartą?

Pewnie dowolny, pod warunkiem zgody na obciążenie klienta prowizją za autoryzację.

Michał

Data: 2010-08-25 18:58:05
Autor: Bogdan B.
Plastik dla wybranych...
W dniu 2010-08-25 12:02, luc pisze:

Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
samochód kartą, nawet taką kartą?

Dealer Skody w Gliwicach: płatności kartą maksymalnie 5000 zł.
Zapłaciłem za usługę na dwie raty.
Ale samochodu kartą ratalnie kupić nie próbowałem :-)

Data: 2010-08-26 09:14:30
Autor: Jan Strybyszewski
Plastik dla wybranych...
luc pisze:

Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
samochód kartą, nawet taką kartą?

A sens jaki ?  I tak samochod musza przygotowac do wydania
a przelew trwa chwile.

Data: 2010-08-26 01:00:36
Autor: luc
Plastik dla wybranych...
On 26 Sie, 09:14, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
luc pisze:

> Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
> samochód kartą, nawet taką kartą?

A sens jaki ?  I tak samochod musza przygotowac do wydania
a przelew trwa chwile.

A o to zapytaj się osoby, która popełniła artykuł o karcie i pisała o
możliwości "impulsowego zakupu auta" ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-08-26 08:05:09
Autor: Marcin
Plastik dla wybranych...
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
A sens jaki ?

Oszczednosc? Ja kupilem samochod i czesc zaplacilem przelewem, a 20tys zł
zapłaciłem kartą polbank era, czyli miałem 200zł na pierwsze tankowanie (no,
prawie) gratis ;-)

Pani w kasie najpierw probowala obciazyc 20tys zł, ale wyskakiwał jej na
terminalu komunikat o podanie hasła - ciekawe, co to za wynalazek?
Spróbowała później 2x 10tys i przeszło bez najmniejszego problemu.

Data: 2010-08-27 06:58:32
Autor: Grzesio
Plastik dla wybranych...
On 26 Sie, 10:05, "Marcin" <mwlodarc.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Jan Strybyszewski <k...@w.pl> napisał(a):

> [...]

terminalu komunikat o podanie hasła - ciekawe, co to za wynalazek?
Spróbowała później 2x 10tys i przeszło bez najmniejszego problemu.

tez placilem karta (40tys) i tez musialem rozbic na czesci. Przy
20tys. wlacza sie
zabezpieczenie z prosba o podanie hasla admina. A sens ? Na karcie
Polbank
sa raty 0% (z 5% prowizja), chyba najtanszy kredyt 'samochodowy' i to
bez zabezpieczen.

--
Grzesiek

Plastik dla wybranych...