Plastik dla wybranych...

Data: 2010-08-26 09:14:30
Autor: Jan Strybyszewski
Plastik dla wybranych...
luc pisze:

Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
samochód kartą, nawet taką kartą?

A sens jaki ?  I tak samochod musza przygotowac do wydania
a przelew trwa chwile.

Data: 2010-08-26 01:00:36
Autor: luc
Plastik dla wybranych...
On 26 Sie, 09:14, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
luc pisze:

> Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
> samochód kartą, nawet taką kartą?

A sens jaki ?  I tak samochod musza przygotowac do wydania
a przelew trwa chwile.

A o to zapytaj się osoby, która popełniła artykuł o karcie i pisała o
możliwości "impulsowego zakupu auta" ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-08-26 08:05:09
Autor: Marcin
Plastik dla wybranych...
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
A sens jaki ?

Oszczednosc? Ja kupilem samochod i czesc zaplacilem przelewem, a 20tys zł
zapłaciłem kartą polbank era, czyli miałem 200zł na pierwsze tankowanie (no,
prawie) gratis ;-)

Pani w kasie najpierw probowala obciazyc 20tys zł, ale wyskakiwał jej na
terminalu komunikat o podanie hasła - ciekawe, co to za wynalazek?
Spróbowała później 2x 10tys i przeszło bez najmniejszego problemu.

Data: 2010-08-27 06:58:32
Autor: Grzesio
Plastik dla wybranych...
On 26 Sie, 10:05, "Marcin" <mwlodarc.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Jan Strybyszewski <k...@w.pl> napisał(a):

> [...]

terminalu komunikat o podanie hasła - ciekawe, co to za wynalazek?
Spróbowała później 2x 10tys i przeszło bez najmniejszego problemu.

tez placilem karta (40tys) i tez musialem rozbic na czesci. Przy
20tys. wlacza sie
zabezpieczenie z prosba o podanie hasla admina. A sens ? Na karcie
Polbank
sa raty 0% (z 5% prowizja), chyba najtanszy kredyt 'samochodowy' i to
bez zabezpieczen.

--
Grzesiek

Plastik dla wybranych...