Data: 2012-01-14 15:38:20 | |
Autor: Piotrek | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
Witam
Wiele nowych aut ma plastikowe b³otniki, zw³aszcza przednie (które nowe auto tego nie ma?) jakie s± ich wady? Bo zalet jest wiele, nie rdzewieje, po lekkim odrapaniu nie trzeba od razu ich malowaæ, s± elastyczniejsze. Ale czy s± jakie¶ wady? Pozdrawiam -- |
|
Data: 2012-01-14 17:26:25 | |
Autor: Cavallino | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
U¿ytkownik "Piotrek" <bikerka1988@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jes7hc$a2b$1inews.gazeta.pl...
Witam Ciê¿ej siê naprawia jak pêknie, kowal nie zadzia³a, musi byæ spec od plastików. |
|
Data: 2012-01-14 16:30:17 | |
Autor: Piotrek | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
A metalowy po klepaniu bêdzie rdzewia³. Poza tym poco naprawiaæ plastik skoro zamiennik pewnie tani jest? -- |
|
Data: 2012-01-14 17:14:31 | |
Autor: Iglo | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):
Ciê¿ej siê naprawia jak pêknie, kowal nie zadzia³a, musi byæ spec od plastików. Tego siê nie naprawia. Przynajmniej uszkodzenia jakie ja zawsze mia³em nie zostawia³y z³udzeñ, albo nic siê nie stanie (ugnie siê i wróci) albo strzaska naprawdê mocno. Z minusów ponoæ jak auto wyje¿d¿a z fabryki to te plastikowe elementy malowane s± osobno i potrafi± mieæ nieco inny odcieñ - w moim bezwypadku to siê w oczy nie rzuca, choæ delikatnie byæ mo¿e co¶ widaæ. A na plus wiadomo - ty tylko panel, nie element wp³ywaj±cy na bezpieczeñstwo czy konstrukcjê, wiêc czemu nie mo¿e byæ l¿ejszy,a patrz±c od strony producenta pewnie i tañszy. W moim dupowozie s± plastikowe b³otniki, tylna klapa (kombi) z tworzywa i aluminiowa maska. Tgzw. horror blacharza-druciarza :-). -- |
|
Data: 2012-01-14 21:42:12 | |
Autor: Cavallino | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
U¿ytkownik "Iglo" <fajnefele@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jesd5n$a7$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a): Zale¿y jak uszkodzone. Mój zderzak po naprawie nie narzeka. Przynajmniej uszkodzenia jakie ja zawsze mia³em nie A u mnie siê wgi±³ i odbi³ do tej samej pozycji, pozosta³y tylko pêkniecia w poziomie na górze zderzaka. Lakiernik da³ sobie z nimi radê, od pó³ roku spokój. |
|
Data: 2012-01-14 21:12:32 | |
Autor: to | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
begin Cavallino
A u mnie się wgiął i odbił do tej samej pozycji, pozostały tylko Powinni zabronić jazdy takimi złomami. Proponuję przymusowe złomowanie. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-01-14 19:41:11 | |
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
On 01/14/2012 04:38 PM, Piotrek wrote:
Witam Oprócz plastiku, s± jeszcze stopy glinu i magnezu. Cienkie, lekkie, drogie i nie do naprawy. |
|
Data: 2012-01-14 20:06:50 | |
Autor: WOJO | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
Oprócz plastiku, s± jeszcze stopy glinu i magnezu. Cienkie,
lekkie, drogie i nie do naprawy. Kto to stosuje ? WOJO |
|
Data: 2012-01-14 20:56:12 | |
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
On 01/14/2012 08:06 PM, WOJO wrote:
Oprócz plastiku, s± jeszcze stopy glinu i magnezu. Cienkie, Mercedes na pewno. Nie wiem jak w innych, ale S 220 ma tego bardzo du¿o. Widzia³em ostatnio S klasê, w któr± co¶ wjecha³o. Naprawa polega³a na wyciêciu elementów i zamocowaniu nowych. Mocowanie to dwusk³adnikowy klej oraz nity. ¯adnego spawania. Taki element jak wzi±æ do rêki, to ma siê wra¿enie, ¿e jest bardzo lekki, grubo¶ci kilku kartek papieru. Jest sprê¿ysty i wygina siê. A¿ strach, ¿e siê z³amie. Ale jak zostanie wklejony i wnitowany w ca³± konstrukcjê auta, to nabiera takiej sztywno¶ci, ¿e mo¿na na tym stan±æ. Dla zainteresowanych polecam: KIERUNKI ZMIAN MATERIA£OWYCH W MOTORYZACJI W ¦WIETLE WYMOGÓW EKOLOGII Marek Idzior Instytut Silników Spalinowych i Transportu, Politechnika Poznañska http://www.pan-ol.lublin.pl/wydawnictwa/Motrol9/11_Idzior.pdf |
|
Data: 2012-01-14 20:36:02 | |
Autor: jerry | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
U¿ytkownik "Piotrek"
Wiele nowych aut ma plastikowe b³otniki, zw³aszcza przednie (które nowe autoJak siê metalowy odkszta³ci (czyt. walniêty) i lakier nie spadnie, to mo¿na je¼dziæ dalej. Przy tej samej sile uderzenia, tworzywo najczê¶ciej pêknie, czêsto w punkcie mocowania, a potem to "baco - b³otnik siê wam telepie". |
|
Data: 2012-01-14 20:35:09 | |
Autor: kamil | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
On 14/01/2012 19:36, jerry wrote:
U¿ytkownik "Piotrek" Jak siê wali konkretnie, to ju¿ martwi siê ubezpieczalnia, a przy niewielkich st³uczkach plastikowy wróci na swoje miejsce, gdzie metalowy by³by ju¿ pogiêty. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-01-16 09:52:39 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
On 2012-01-14 21:35, kamil wrote:
On 14/01/2012 19:36, jerry wrote: Zw³aszcza w niskiej temperaturze :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|