Plastikowe b³otniki nowych aut

Data: 2012-01-14 17:26:25
Autor: Cavallino
Plastikowe b³otniki nowych aut
U¿ytkownik "Piotrek" <bikerka1988@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jes7hc$a2b$1inews.gazeta.pl...
Witam

Wiele nowych aut ma plastikowe b³otniki, zw³aszcza przednie (które nowe auto
tego nie ma?) jakie s± ich wady? Bo zalet jest wiele, nie rdzewieje, po lekkim
odrapaniu nie trzeba od razu ich malowaæ, s± elastyczniejsze. Ale czy s±
jakie¶ wady?

Ciê¿ej siê naprawia jak pêknie, kowal nie zadzia³a, musi byæ spec od plastików.

Data: 2012-01-14 16:30:17
Autor: Piotrek
Plastikowe b³otniki nowych aut

Ciê¿ej siê naprawia jak pêknie, kowal nie zadzia³a, musi byæ spec od plastików.

A metalowy po klepaniu bêdzie rdzewia³. Poza tym poco naprawiaæ plastik skoro
zamiennik pewnie tani jest?

Data: 2012-01-14 17:14:31
Autor: Iglo
Plastikowe b³otniki nowych aut
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):
Ciê¿ej siê naprawia jak pêknie, kowal nie zadzia³a, musi byæ spec od plastików.

Tego siê nie naprawia. Przynajmniej uszkodzenia jakie ja zawsze mia³em nie
zostawia³y z³udzeñ, albo nic siê nie stanie (ugnie siê i wróci) albo strzaska
naprawdê mocno. Z minusów ponoæ jak auto wyje¿d¿a z fabryki to te plastikowe
elementy malowane s± osobno i potrafi± mieæ nieco inny odcieñ -  w moim
bezwypadku to siê w oczy nie rzuca, choæ delikatnie byæ mo¿e co¶ widaæ. A na
plus wiadomo - ty tylko panel, nie element wp³ywaj±cy na bezpieczeñstwo czy
konstrukcjê, wiêc czemu nie mo¿e byæ l¿ejszy,a patrz±c od strony producenta
pewnie i tañszy. W moim dupowozie s± plastikowe b³otniki, tylna klapa (kombi)
z tworzywa i aluminiowa maska. Tgzw. horror blacharza-druciarza :-).

Data: 2012-01-14 21:42:12
Autor: Cavallino
Plastikowe b³otniki nowych aut
U¿ytkownik "Iglo" <fajnefele@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jesd5n$a7$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):

Ciê¿ej siê naprawia jak pêknie, kowal nie zadzia³a, musi byæ spec od
plastików.

Tego siê nie naprawia.

Zale¿y jak uszkodzone.
Mój zderzak po naprawie nie narzeka.

Przynajmniej uszkodzenia jakie ja zawsze mia³em nie
zostawia³y z³udzeñ, albo nic siê nie stanie (ugnie siê i wróci) albo strzaska
naprawdê mocno.

A u mnie siê wgi±³ i odbi³ do tej samej pozycji, pozosta³y tylko pêkniecia w poziomie na górze zderzaka.
Lakiernik da³ sobie z nimi radê, od pó³ roku spokój.

Data: 2012-01-14 21:12:32
Autor: to
Plastikowe b³otniki nowych aut
begin Cavallino
A u mnie się wgiął i odbił do tej samej pozycji, pozostały tylko
pękniecia w poziomie na górze zderzaka.
Lakiernik dał sobie z nimi radę, od pół roku spokój.

Powinni zabronić jazdy takimi złomami. Proponuję przymusowe złomowanie.

Plastikowe b³otniki nowych aut