Data: 2012-01-14 19:41:11 | |
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
On 01/14/2012 04:38 PM, Piotrek wrote:
Witam Oprócz plastiku, s± jeszcze stopy glinu i magnezu. Cienkie, lekkie, drogie i nie do naprawy. |
|
Data: 2012-01-14 20:06:50 | |
Autor: WOJO | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
Oprócz plastiku, s± jeszcze stopy glinu i magnezu. Cienkie,
lekkie, drogie i nie do naprawy. Kto to stosuje ? WOJO |
|
Data: 2012-01-14 20:56:12 | |
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | |
Plastikowe b³otniki nowych aut | |
On 01/14/2012 08:06 PM, WOJO wrote:
Oprócz plastiku, s± jeszcze stopy glinu i magnezu. Cienkie, Mercedes na pewno. Nie wiem jak w innych, ale S 220 ma tego bardzo du¿o. Widzia³em ostatnio S klasê, w któr± co¶ wjecha³o. Naprawa polega³a na wyciêciu elementów i zamocowaniu nowych. Mocowanie to dwusk³adnikowy klej oraz nity. ¯adnego spawania. Taki element jak wzi±æ do rêki, to ma siê wra¿enie, ¿e jest bardzo lekki, grubo¶ci kilku kartek papieru. Jest sprê¿ysty i wygina siê. A¿ strach, ¿e siê z³amie. Ale jak zostanie wklejony i wnitowany w ca³± konstrukcjê auta, to nabiera takiej sztywno¶ci, ¿e mo¿na na tym stan±æ. Dla zainteresowanych polecam: KIERUNKI ZMIAN MATERIA£OWYCH W MOTORYZACJI W ¦WIETLE WYMOGÓW EKOLOGII Marek Idzior Instytut Silników Spalinowych i Transportu, Politechnika Poznañska http://www.pan-ol.lublin.pl/wydawnictwa/Motrol9/11_Idzior.pdf |
|