Plastikowe pojemniki do lod贸wki Electrolux

Data: 2010-12-06 18:13:29
Autor: JacekG.
Plastikowe pojemniki do lod贸wki Electrolux
Mam lod贸wk臋 tej marki i jeszcze na gwarancji po艂ama艂y si臋 plastikowe wyko艅czenia przy szklanych p贸艂kach, na tych plastikach trzyma si臋 ca艂a p贸艂ka, zawioz艂em do serwisu i w ramach gwarancji wymieniono ca艂e p贸艂ki. Przypuszczam, 偶e Electrolux ma problemy z p臋kaj膮cymi plastikami.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2010-12-06 18:44:57
Autor: R. P.
W dniu 2010-12-06 18:13, JacekG. pisze:
[...]

Zawozi艂e艣 do serwisu masz na my艣li te p贸艂eczki? Bo ja lod贸wki sam nie wyjm臋, to jest w zabudowie... Spr贸buj臋 wymieni膰 to na gwarancji.

Data: 2010-12-06 19:01:26
Autor: JacekG.
Plastikowe pojemniki do lod贸wki Electrolux
Tak zawozi艂em je do serwisu. Jak to jest obudowa to troch臋 gorzej.
Spr贸buj. Plastik w lod贸wce powinien by膰 szczeg贸lnie wytrzyma艂y.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2010-12-06 19:33:24
Autor: medea
W dniu 2010-12-06 18:44, R. P. pisze:
[...]

Je艣li nie wymieni膮 Ci w ramach gwarancji, to ka偶da cz臋艣膰 mo偶esz sobie kupi膰 w ich sklepie on-line:

http://www.electrolux.pl/Shop/

Fakt, 偶e ceny maj膮 chore. Ja co jaki艣 czas musz臋 wymienia膰 zawias w lod贸wce, kt贸ry kosztuje mnie ka偶dorazowo ponad 150z艂 (w autoryzowanym serwisie znacznie wi臋cej ni偶 w tym sklepie).

Ewa

Plastikowe pojemniki do lod贸wki Electrolux