Plastikowe pojemniki do lod贸wki Electrolux

Data: 2010-12-06 23:13:18
Autor: Koteczek
Plastikowe pojemniki do lod贸wki Electrolux
R. P. wrote:
Mam now膮 lod贸wk臋 Electrolux ERN 29750. Jest to do艣膰 nowy sprz臋t
(wci膮偶 w sprzeda偶y). W trakcie przestawiania pojemnik贸w na drzwiach
z艂ama艂o mi si臋 jedno z mocowa艅 tego pojemnika (trzeba przyzna膰, 偶e
ten plastik nie grzeszy jako艣ci膮)... i teraz mam problem. Co robi膰?
Gwarancja nie obejmuje uszkodze艅 mechanicznych tego typu. Chcia艂bym
kupi膰 taki pojemnik, ale nie wiem gdzie... Porad藕cie co艣.

niezgodnosc towaru z umowa, producent dal ciala jesli nie tylko Tobie peka to i to bez wyraznej przyczyny (np spadek z 1m na kafle). Dal ciala to niech naprawi, masz do tego prawa 2lata.

Plastikowe pojemniki do lod贸wki Electrolux