Platfons? To na pewno i z³odziej

Data: 2011-08-03 17:26:10
Autor: Hans Kloss
Platfons? To na pewno i z³odziej
Komisja Millera buchnê³a zdjêcie i umie¶ci³a je w Raporcie!
Z Wpolityce dowiadujemy siê, jak to bloger Mg³awica Reflkesyjna dzieli³ siê z
kolegami blogerami swoimi przygodami: W raporcie z katastrofy Smoleñskiej zosta³o opublikowane moje zdjêcie bez
mojej zgody, wiedzy itd.
Pierwsza pro¶ba do Was jest taka: czy mo¿ecie porównaæ zdjêcia i napisaæ swoj±
ocenê czy istotnie to jest moje zdjêcie?
Pro¶ba 2: co radzicie mi zrobiæ? Dzia³aæ co¶ czy olaæ to? Swoj± drog± co to za
kraj, w którym do takich dokumentów jak ten kradnie siê czyj±¶ w³asno¶æ? Ten
raport by³ cytowany w mediach, to zdjêcie widzia³em wszêdzie, a ilo¶æ osób
czytaj±cych raport jest gigantyczna.
I na koniec ciekawostka. W raporcie pod zdjêciem, które zosta³o nazwane
rysunkiem jest opis stwierdzaj±cy jasno, ¿e jest to kabina TU5 101. Tymczasem
jest to 102!!!
MSWiA usunê³o spod zdjêcia podpis z nazwiskiem autora
Link do zdjêcia: www.airliners.net/photo/Poland-- -Air/Tupolev-Tu-154M/1652162/L/&sid=187135cd063a7d201e643c7d6cfe8288
Ca³a przygoda st±d:
lotnictwo.net.pl/6-spotting/33-zdjecia/38826-dwie_prosby_o_pomoc_w_zwiazku_z_raportem_millera.html

MAK o¶wiadcza, ¿e ich raport jest jedyny prawdziwy i s³uszny, a ten polski
kupy siê nie trzyma. W miêdzyczasie siê okazuje, ¿e urzêduj±cy minister spraw wewnêtrznych ze
swoimi lud¼mi ukradli czyje¶ zdjêcie i umie¶cili je w swoim raporcie  z
ca³kowitym pominiêciem takich pierdo³ów, jak jakie¶ tam prawo autorskie. Za pó¼no siê z tego wycofaæ, bo za³±cznik do raportu siê rozszed³ po ¶wiecie.
Ja te¿ go mam. I rzeczywi¶cie, jak z rz±dowego .pdf skopiowaæ zdjêcie na
stronie 60 i wrzuciæ do Worda, to na dole pokazuje siê sprytnie odciêty przez
ch³opaków z MSWiA pasek z napisem "Copyright Rafa³ Bartnik, Airliners.net"
Nie mam cierpliwo¶ci sprawdzaæ wszystkich zdjêæ,  ale zachodzi pytanie ile
zdjêæ chronionych prawem autorskim Miller z ch³opakami uznali za swoj±
w³asno¶æ, przy okazji demonstruj±c w skali globalnej, w oficjalnej publikacji
rz±dowej  rozpowszechnianej przez MSWiA, gdzie konkretnie Rzeczpospolita ma te
jakie¶ tam bur¿ujskie wydumki z copyrightem, i jak g³êboko? Za:
http://wtemaciemaci.salon24.pl/329869,siodme-nie-kradnij-czyli-w-panstwie-dzien-jak-codzien
J-23

Data: 2011-08-05 20:04:39
Autor: pluton
[...]

Loodzie, zajebali mi misia pluszowego. Czy mozecie porownac zdjecia
i napisac swoja ocene, czy to moj misio ?

Pro¶ba 2: co radzicie mi zrobiæ? Dzia³aæ co¶ czy olaæ to?

zapisac sie do lekarza.

Nullification

Data: 2011-08-05 19:12:02
Autor: Hans Kloss
Platfons? To na pewno i z³odziej
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
Loodzie, zajebali mi misia pluszowego.
Pokajali siê i zaproponowali odszkodowanie za tego "pluszowego misia",
tuskodurniu. Daj± mu na samochód, on chce na domek. Bêdzie sprawa s±dowa ;)
J-23

Data: 2011-08-05 19:21:11
Autor: obserwator
> [...]

i napisac swoja ocene, czy to moj misio ?

> Pro¶ba 2: co radzicie mi zrobiæ? Dzia³aæ co¶ czy olaæ to?

zaloze sie, za jak tobie ktos cos zajebie, to ty go za to na pewno zajebiesz
(doslownie).

--

Platfons? To na pewno i z³odziej