Platfons gorszy od komucha!!

Data: 2010-10-22 09:47:14
Autor: Zahir
Platfons gorszy od komucha!!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ccc1ef6-6b23-4d9f-b0c7-00c7fb3d49a6t7g2000vbj.googlegroups.com...
[...] Do niedawna myślałem, że to spadkobiercy tradycji morderstwa
Księdza Popiełuszki, nie są warci nawet splunięcia ... Każda menda
Millerowska, Kwaśniewska, Hubnerowa czy inna, która po morderstwie ŚP
Księdza była tam, gdzie stało ZOMO (czyli po partyjno-ubeckiej
stronie), nie zasługiwała na jedno dobre słowo ... tak myślałem
jeszcze niedawno ... Syf słowny, który PO zaczęła wprowadzać do
polityki, te mohery, watahy, bydło, te patroszenia, penisy, bydło,
spermę na twarzy ... uważałem, że to przejaw niesamowitego
skur...yństwa, ale wreszcie nastąpiło już totalne przegięcie ...

Coż za język miłości. Czy to też twój język hans? Jeżeli tak to wymagasz leczenia!

--

Zahir

Platfons gorszy od komucha!!