Platfonsi w panice

Data: 2011-01-20 16:37:21
Autor: mi
Platfonsi w panice
W obozie platfonsów panika. Nikt się nie wypowiada aż naczelny populista pierwszy da głos. Tusk niestety nie jest skory do odpowiedzi na pytania.

mi

Data: 2011-01-20 16:39:44
Autor: zażółcony
Platfonsi w panice

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ih9krh$4le$1news.onet.pl...
W obozie platfonsów panika. Nikt się nie wypowiada aż naczelny populista pierwszy da głos. Tusk niestety nie jest skory do odpowiedzi na pytania.

Trzeba by chyba zrobić nową definicję terminu 'pytanie'. Bo ja też bym się
wpierw porzygał, zanim bym wyszedł odpowiadać na takie 'pytania', jak to
ostatnio widać. Myślałem, że może da się to dopasować np. do
definicji 'pytanie retoryczne', ale po zbliżeniu do tematu paw wygrał.

Platfonsi w panice