Platfonska złodziejka Cieleb±k "sawicka" skazana!

Data: 2011-09-23 15:17:31
Autor: Hans Kloss
Platfonska złodziejka Cieleb±k "sawicka" skazana!
Według zdobytych prywatnym kanałem i nie potwierdzonych informacji po czterech
latach przeci±gania sprawy i mataczenia zapadł podobno wyrok skazuj±cy na
platfonsk± łapówkarę cielebak. Nie miała choćby odrobiny przyzwoito¶ci ani
odwago na tyle żeby pój¶ć w ¶lady swojej LSDowskiej "koleżanki" po  fachu  ¶w.
Blidy więc teraz wypada j± porz±dnie wytarzać w smole i pierzu. Czas ku termu
odowiedni bo akurat wybory za pasem. Oczwiscie jej brednie o "zakochaniu"
podstępnym agence Toku itd.itp nie znalazły najmniejszego nawet potwierdzenia
w zgromadzonym materiale dowodowym. A nawet przeciwnie, udowodniono bowiem ze
"zakochiwała" się także w innych panach proponuj±c im swoje "usługi" w zamian
za łapówkę. J-23

Data: 2011-09-23 17:20:48
Autor: u2
W dniu 2011-09-23 17:17, Hans Kloss pisze:
Oczwiscie jej brednie o "zakochaniu"
podstępnym agence Tomku itd.itp nie znalazły najmniejszego nawet potwierdzenia
w zgromadzonym materiale dowodowym. A nawet przeciwnie, udowodniono bowiem ze
"zakochiwała" się także w innych panach proponuj±c im swoje "usługi" w zamian
za łapówkę.

Interesowna babka. Podobnie jak dawniej niejaka Ola J. czy Baska B. :)

Data: 2011-09-23 19:07:09
Autor: Leprechaun
Platfonska złodziejka Cieleb±k "sawicka" skazana!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j5i7ub$pe2$1inews.gazeta.pl...
Według zdobytych prywatnym kanałem i nie potwierdzonych informacji

Hans, pokurwieńcze osliniony. nie z przymiotnikamnim piszemy razem!!!

BomBel

Data: 2011-09-23 10:15:19
Autor: brat_olin
On Sep 23, 7:07 pm, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
"Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> napisa >

> Wed ug zdobytych prywatnym kana em i nie potwierdzonych informacji

Hans, pokurwie cze osliniony. nie z przymiotnikamnim piszemy razem!!!

Nieczerwony?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-09-23 19:27:12
Autor: Leprechaun
Platfonska zlodziejka Cielebak "sawicka" skazana!

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:adbfa9c4-38e1-4c42-ac30-cbc3eb3e0272cd4g2000vbb.googlegroups.com...

Nie, niepotwierdzony. Kombinuj dalej.

BomBel

Data: 2011-09-23 10:57:46
Autor: Hans Kloss
On 23 Wrz, 19:07, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
nie z przymiotnikamnim piszemy razem!!!
BomBel
 Może wy, młodzi zadłużeni durnie z wielkich miast piszecie tak na
murzyńsk± modłę.. Bo MY piszemy tak tylko niektóre a w dodatku dobrze
wiemy kiedy razem a kiedy osobno. Zgodnie ze star± szkoła której ty,
gównozjadzki fagasie poj±ć nie byłby¶ nawet w stanie.
J-23

Data: 2011-09-23 18:20:52
Autor: obserwaror
Platfonska złodziejka Cieleb±k
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):  Może wy, młodzi zadłużeni durnie z wielkich miast piszecie tak na
murzyńsk± modłę.. Bo MY piszemy tak tylko niektóre a w dodatku dobrze
wiemy kiedy razem a kiedy osobno. Zgodnie ze star± szkoła której ty,
gównozjadzki fagasie poj±ć nie byłby¶ nawet w stanie.
******************

ale on nie jest wcale mlody. Kilka razy juz podawalem kim jest, bo ujawnil to SAM w internecie. To czerwony, funkcyjny buc kacapski ktory tutaj i nie tylko
tutaj sie produkuje pod ROZNYMI nickami.
Dzisiaj np. podal tekst, po wyrzuceniu ktorego w google, okazalo sie, ze
zamiescil go takze pod nickami razor i obserwator (sic !), na innych grupach.

Po co z nim dyskutowac i reagowac na jego brednie?

To nie sa na szczescie czasy komuny i jesli ktos chce uzyskac wiarygodne
informacje, proponuje czytac takie portale jak: http://blogpress.pl/

http://niepoprawni.pl/

http://niezalezna.pl/

http://wpolityce.pl/

http://rebelya.pl/

http://fronda.pl/

http://blogmedia24.pl/

oraz NEKTORYCH rzetelnych blogerow na nowymekranie.pl i salonie24.

Nie lepiej ich tu zostawic i niech dyskutuja sami ze soba pod roznymin nickami?

To przeciez PLATNI prosowieccy funkcjonariusze rezimowi i paru pozytecznych
idiotow. Pyskowki tutaj sa wyrezyserowane i przeciez widac kto tu aktywnie sie
produkuje; KACAPSTWO.
opanowalo

--

Platfonska złodziejka Cieleb±k "sawicka" skazana!