Platfonski debil na urzędzie prezydenckim

Data: 2011-03-31 00:09:12
Autor: Hans Kloss
Platfonski debil na urzędzie prezydenckim
Ciąg dalszy wynurzeń platfonskiego  półgłówka. Oto próbki:
"Z Ukrainą bywało różnie. Raz myśmy im po brzuchach jeździli, raz oni
nam."
"U mnie w domu to słowa pochodzenia niemieckiego  nie można było
powiedzieć bo babcia od razu dawała po głowie"
Dostępne na stronie www.prezydent.pl w zakładce "wykład prezydenta na
uniwersytecie w Tartu". Arcybolesne 77 minut filmu można streścić w
krótkich żołnierskich słowach:
CO TEN DUREŃ WCIĄGA że wyplata takie brednie koszmarne?
J-23

Data: 2011-03-31 13:41:24
Autor: Zenon Komender

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:4e8eb604-4c47-4b8a-bae1-4ff85d57c15ba12g2000yqk.googlegroups.com...
[...]
-- -

Sie odechciewa byc Polakiem jak sie patrzy na tego "prezydenta"...

Platfonski debil na urzędzie prezydenckim