Platfonski dureń znowu sie ośmiesza

Data: 2011-03-28 08:36:03
Autor: Hans Kloss
Platfonski dureń znowu sie ośmiesza
Tym razem wzywając do.. przeprosin panów "Cęckiewicza i Gontarka"
całe pismo tego idioty i ubeckiego kapusia można obejrzeć TU:
http://koteusz.salon24.pl/291729,lech-w-zada-przeprosin-od-ceckiewicza-i-gontarka

Za cały komentarz wystarczy chyba stwierdzenie "jaki idol- taka partia".
J-23

Data: 2011-03-28 10:49:54
Autor: Krzysztof
Platfonski dureń znowu sie ośmiesza
Albo ja nie wiem o tym, że Lech wstapił do PO , albo znowu wprowadzasz w bląd ludzi...

K.

Data: 2011-03-28 02:01:24
Autor: Hans Kloss
Proplatfonski dureń znowu sie ośmiesza
On 28 Mar, 10:49, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Albo ja nie wiem o tym, e Lech wstapi do PO , albo znowu wprowadzasz w
bl d ludzi...

Jest ich "ajdolem", czy to ci nie wystarczy? Zresztą OK, zmienię temat
na "proplatfonski" albowiem pomieniony dał w przeszłości wystarczająco
dużo dowodów przywiązania do jaczejki ryzego donka....
 Btw co to znaczy ze "znowu" w błąd wprowadzam?
J-23

Platfonski dureń znowu sie ośmiesza