Platfonski elesedowiec zgnojony

Data: 2011-07-02 16:50:57
Autor: Hans Kloss
Platfonski elesedowiec zgnojony
... rzeczowo, konkretnie, merytorycznie, kulturalnie  i z usmiechem na ustach:
(za "Rz" z 02.07. 2011)

(Robert Mazurek): Kaczyński i Ziobro staną przed Trybunałem Stanu?
(Ryszard Kalisz): Nie wyobrażam sobie, by posłowie PO z komisji, którzy tak
głęboko weszli w tę sprawę, nie poparli mojego raportu, który to postuluje.
[...]
(R.M): Kiedy zaczęła się sprawa Barbary Blidy?
(R.K): 25 kwietnia 2007 roku funkcjonariusze ABW weszli do jej domu.
(R.M.): Oskarżenia wobec byłej minister i posłanki SLD pojawiały się cześniej.
(R.K.): Żadne się nie potwierdziły, prokuratura nie wniosła aktów oskarżenia.
(R.M.): 9 lutego 2005 roku policja zatrzymała Barbarę K. „Alexis", która
powołując się na „Basię", czyli Barbarę Blidę, i „Jacka", wiceministra
gospodarki Jacka Piechotę, próbowała wyłudzić 700 tys. dotacji rządowej.
(R.K.): Tak było, ale powtarzam, że prokuratura tego nie potwierdziła.
(R.M.): Pytam o policję. Kto był wtedy ministrem spraw wewnętrznych?
(R.K.): Ja.
(R.M.): A gdy „Alexis" zeznawała i obciążała Blidę?
(R.K.): Przecież pan doskonale wie, że to był rząd Marka Belki i ja byłem w
nim szefem MSWiA! Po co pan zadaje te pytania?!
(R.M.): Wtedy ustalono, że „Alexis" wyłożyła 100 tys. zł na remont basenu w
domu „Basi". Dopiero potem panie pokazały umowę, że to nie basen, ale cena za
wynajem pokoju w domku letniskowym Blidy w Szczyrku. Pan w to naprawdę wierzy?
(R.K.): A dlaczego miałbym nie wierzyć? Ta sprawa była dokładnie badana, były
przedstawione wszystkie rachunki, była umowa cywilnoprawna...
(R.M.): Zawarta rzekomo 29 lutego, tyle że luty miał wtedy 28 dni.
(R.K.): O co panu chodzi?!
(R.M.): O to, że tak wytrawny śledczy bez mrugnięcia okiem łyka takie
historie. [...]
(R.M.): „Kaczyński realizował koncepcję wykluczenia dużych grup obywateli i
stworzył system eliminowania konkretnych przedstawicieli tych grup przy
zastosowaniu prawa karnego. Jedną z tych osób była Barbara Blida".
(R.K.): To moje słowa.
(R.M.): A ja pokazuję panu, że śledztwo rozpoczęto za pańskich rządów. Ktoś
może nawet powiedzieć, że to Kalisz rozpoczął sprawę Blidy.
(R.K.): No pan chyba żartuje! To tak irracjonalne, że się w głowie nie mieści!
(R.M.): Ja pana nie oskarżam o żadne prowokacje, choć Blida była już wtedy
skonfliktowana z SLD. Ja tylko pokazuję, że to nie Ziobro wymyślił to śledztwo.
(R.K.): Jeśli za moich czasów policja kogoś zatrzymywała, to robiła to zgodnie
z prawem, a nie z powodu dyspozycji politycznej – i to jest ta różnica! Myśmy
działali zgodnie z zasadą legalizmu, a PiS nie. I koniec.
(R.M.): A ile śledztw prokuratorskich przeciw rządowi PiS w sprawie Blidy
skończyło się wniesieniem aktu oskarżenia?
(R.K.): Mnie to mało obchodzi!

Zaraz się zapewne zacznie ubliżanie redaktorowi Mazurkowi, wzorem nagonki na
Macierewicza, od psycholi- bo merytorycznie prawdę zwalczyć nie sposób. J-23

Data: 2011-07-02 17:01:02
Autor: obserwator
R. Kalisz jak i K. Janik udowodnili niejednokrotnie, że są

....cynikami i ludźmi bez honoru i bez skrupułów. Jak to mozliwe, ze takich
skompromitowanym politykow jak R. Kalisz, umieszcza sie na pierwszych
miejscach list wyborczych do parlamentu?

Warto w tym miejscu przypomniec *dokonania* i *sukcesy* polityczne,Ryszarda
Kalisza:

*W sprawie zabójstwa Krzysztofa Olewnika, mieliśmy serię dziwnych „samobójstw”
w celach więziennych monitorowanych przez całą dobę, i dodatkowo cała seria
zadziwiających „zbiegów okoliczności”: zalanie archiwum fekaliami, napad na
policyjną furgonetkę z dowodami w sprawie, przetasowania prokuratorów,
policjantów, detektywów, itp... Czy ktoś za to poniósł jakieś konsekwencje?

Nie ma wątpliwości, że ktoś z ukrycia tak tym wszystkim kierował i nadal
kieruje aby zleceniodawcom tamtej zbrodni, włos z głowy nie spadł. Ktoś w tej głośnej sprawie, bardzo broni bandytów – jeśli to byli bandyci w
mundurach czy w „białych kołnierzykach” – to tym bardziej musiała być i jest
roztoczona agenturalna i polityczna ochrona. Ta sprawa najlepiej pokazuje do
jakiego szczebla sięgają macki kryminalnej ośmiornicy.

Warto przypomnieć, że szefem MSW i administracji, w czasie gdy porwano, przez
dwa lata przetrzymywano i w końcu zamordowano Krzysztofa Olewnika, był
komunista Krzysztof Janik z rządu Leszka Millera. Nieco później, kolejnym ministrem MSW i administracji był kolejny komunista
Ryszard Kalisz z rządu Marka Belki. Jaki był stosunek Kalisza do sprawy porwanego Krzysztofa Olewnika? Najlepiej o
tym mówi to krótkie zdanie siostry zamordowanego Krzysztofa, Danuty, cyt.:
„Kalisz potraktował nas jak śmiecie”. To właśnie za szefostwa R.Kalisza
mieliśmy do czynienia z głośną aferą kontaktów oficerów z Komendy Głównej
policji z mafią, w 2005 roku.

Warto o tym pamiętać, bo dzisiaj ten człowiek, stoi na czele komisji ds.
„kanonizacji” (czytaj: od anty-PiS-owskiej propagandy) Barbary Blidy, która
podejrzana o udział w mafii węglowej, popełniła samobójstwo we własnym domu.

Obaj ci panowie, zarówno R. Kalisz jak i K. Janik udowodnili niejednokrotnie,
że są niesłychanymi cynikami, ludźmi bez honoru i bez skrupułów (Janik doznał
takiego zaniku pamięci, że ze sprawy “Olewnika”, praktycznie nic nie pamięta). To, że ktoś taki jak R. Kalisz stoi na czele sejmowej komisji, to nie
przypadek, to reguła potwierdzająca jakość polskiej klasy politycznej,
polskiego wymiaru sprawiedliwości. Im większa kanalia, „im więcej na nią mamy haków” tym bardziej gwarantuje
spolegliwość i służalczość.

Wystarczyło też przez kilka godzin wysłuchać prokuratorów w sprawie Krzysztofa
Olewnika przed sejmową komisją śledczą, i nasuwa się oczywista konkluzja, że
nigdy im nie chodziło o wyjaśnienie czegokolwiek, a głównie o ochronę w tym
śledztwie, własnych „czterech liter”...

Kogo tak obawiali się panowie prokuratorzy, aby przypadkiem czegoś nie wykryć?

http://prawica.net/opinie/26306

Data: 2011-07-02 20:06:15
Autor: pluton
Platfonski elesedowiec zgnojony
[ciach bzdety]

kalisz to pisowski eseldowiec.

Nullification

Data: 2011-07-02 20:12:19
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:iunmst$fkf$1inews.gazeta.pl...
[ciach bzdety]

kalisz to pisowski eseldowiec.

alez skad. Kalisz to wasz cycaty Platformers. Zawsze na platformach tanczy.

R.

Data: 2011-07-02 20:12:26
Autor: pluton
Platfonski elesedowiec zgnojony
[ciach bzdety]

kalisz to pisowski eseldowiec.

alez skad. Kalisz to wasz cycaty Platformers. Zawsze na platformach tanczy.

ale tanczy z pisiorami. To jest 'tanczacy z pisiorami'.

Nullification

Data: 2011-07-02 20:19:36
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:iunn8m$h7v$1inews.gazeta.pl...
[ciach bzdety]

kalisz to pisowski eseldowiec.

alez skad. Kalisz to wasz cycaty Platformers. Zawsze na platformach tanczy.

ale tanczy z pisiorami. To jest 'tanczacy z pisiorami'.

a ja nie wiem co oni tam odsłaniają.

R.

Data: 2011-07-02 20:36:01
Autor: pluton
[...]

Pisiory nic nie odslaniaja, bo maja malutkie. A oberpisior
to ma nawet malutki pis-tolecik.

Nullification

Data: 2011-07-03 00:03:41
Autor: Hans Kloss
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Pisiory nic nie odslaniaja, bo maja malutkie. A oberpisior
to ma nawet malutki pis-tolecik.
 Ty pluto masz malutki rozumek i zapewne dlatego mierzysz pisiorów swoją
malutką  miarą.
J-23

Data: 2011-07-02 21:38:49
Autor: u2
W dniu 2011-07-02 18:50, Hans Kloss pisze:
[...]

Stary spaslak wykonczyl, byc moze niewinna osobe, bo mu przeszkadzala w
partyjniackiej karierze.

Data: 2011-07-02 20:56:14
Autor: Hans Kloss
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Stary spaslak wykonczyl, byc moze niewinna osobe,
Taka ona była "niewinna" jak stara bladź spod  latarni cnotliwa. Inna sprawa
ze rzeczywiście wykończyli ją prawdopodobnie elesdowcy ze strachu że zacznie
zeznawać, bo do powiedzenia miała zapewne niejedno....
J-23

Data: 2011-07-02 22:59:12
Autor: pluton
> [...]
zacznie
zeznawać, bo do powiedzenia miała zapewne niejedno....

juz mi sie chyba wszyztko myli : wariat i zero sa w lsd ?
myslalem, ze oni sa z pisu.

Nullification

Data: 2011-07-03 00:11:02
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:iuo116$mm$1inews.gazeta.pl...
> [...]
zacznie
zeznawać, bo do powiedzenia miała zapewne niejedno....

No ba, i literki ci sie myla.

R.

Platfonski elesedowiec zgnojony