Platfonskie hieny wciąż srają na groby...

Data: 2011-04-16 01:05:23
Autor: Hans Kloss
Platfonskie hieny wciąż srają na groby...
On 16 Kwi, 09:29, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
[bzdury]

Wypierdalaj z tymi platfonskimi bredniami, bezzębny stacze. Nikogo tu
nie obchodzą wypociny jakiejś "dziennikarskiej" miernoty.
J-23

Data: 2011-04-16 12:22:48
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c5a4f757-fff0-456d-9492-52cea85cfaa52g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Mów za siebie gówniarzu.

Przemek

--

"Przemawiając w rocznicę katastrofy smoleńskiej, prezes PiS Jarosław Kaczyński wsparł insynuację poezją Zbigniewa Herberta. Zacytował słowa o zdradzonych o świcie, ale przezornie nie wspomniał o następnym wersie "Strzeż się jednak dumy niepotrzebnej, oglądaj w lustrze swą błazeńską twarz".

Data: 2011-04-16 12:20:40
Autor: obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

> [...]

Wypierdalaj z tymi platfonskimi bredniami, bezzębny stacze. Nikogo tu
nie obchodzą wypociny jakiejś "dziennikarskiej" miernoty.

chyba zatraciles podobnie jak ten cirrus, instynkt samozachowawczy biedny
czlowieczku. Nic wiecznie nie trwa, a sytuacja jest patowa.

Nie dosc ze wypisujecie tutaj brednie, to jeszcze ublizacie nieznanym sobie
osobom. Zapominacie o tym, ze komus moze sie to znudzic i zeczchce z wami pogadac w cztery oczy. Uwazajcie na siebie. --

Data: 2011-04-16 15:12:31
Autor: Andy Niwinski
Platfonskie hieny wciąż srają na groby...

" obserwator" > Nie dosc ze wypisujecie tutaj brednie, to jeszcze ublizacie nieznanym sobie
osobom. Zapominacie o tym, ze komus moze sie to znudzic i zeczchce z wami
pogadac w cztery oczy. Uwazajcie na siebie.

Obsrywator, weź ty chłopczyku najpierw skończ podstawówkę, a potem się wtrącaj jak dorośli rozmawiają. Twoje pogróżki pokazują twoją tak bezbrzeżną głupotę, że aż przykro. Już ja bym chciał zobaczyć, jak ty rozmawiasz z kimś w cztery oczy. Mocny to ty jesteś ukryty za serverem gazeta.pl.

Data: 2011-04-16 15:22:26
Autor: RadioX
W dniu 2011-04-16 15:12, Andy Niwinski pisze:

[...]

Dokładnie.
Ja jestem z Mińska Mazowieckiego, i nazywam się Radosław Krsuski i też mam trumę katyńską bo Francuz z BOR'u tak miał nazwisko i co co?
Walę z grubej rury?

Data: 2011-04-17 10:58:50
Autor: heÂŽsk
Platfonskie hieny wciąż srają na groby...
On Sat, 16 Apr 2011 15:12:31 +0200, "Andy Niwinski"
<aniwinski@interia.pl> wrote:

> [...]
Obsrywator, weź ty chłopczyku najpierw skończ podstawówkę, a potem się wtrącaj jak dorośli rozmawiają. Twoje pogróżki pokazują twoją tak bezbrzeżną głupotę, że aż przykro. Już ja bym chciał zobaczyć, jak ty rozmawiasz z kimś w cztery oczy. Mocny to ty jesteś ukryty za serverem gazeta.pl.

 chyba sie za goscia wezme i przetrzepie mu skore ;o))))

Data: 2011-04-16 18:02:50
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioc1io$o9m$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co jest w tym brednią pisowski gównojadzie?

--
stevep

Data: 2011-04-16 15:04:32
Autor: wekon
"Przemysław W"  wrote in message news:iobqls$3p6$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Ty żyjesz gnido? Myślałem, że jak Ci nie odpowiem 569 razy to zdechniesz śmiercią naturalną, ale wychodzi na to, że sterydy na zgąbczenie mózgu robią swoje, niestety...

wekon

Data: 2011-04-17 10:58:50
Autor: heÂŽsk
Platfonskie hieny wciąż srają na groby...
On Sat, 16 Apr 2011 12:22:48 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Wypierdalaj z tymi platfonskimi bredniami, bezzębny stacze. Nikogo tu
nie obchodzą wypociny jakiejś "dziennikarskiej" miernoty.

 fiu, fiu. hans sie zapienil! marnie musi byc z tymi gamoniami.
 dostrzegli juz ze ich krol jest nagi.

Data: 2011-04-16 12:28:35
Autor: obserwator
W dniu 2011-04-16 10:05, Hans Kloss pisze:
[...]

Mnie też obchodzi. Bo śmieszne jest nawet nie dla platformersa :)
Napisz coś takiego o Tusku.

Data: 2011-04-16 04:28:55
Autor: Hans Kloss
Platfonskie hieny wciąż srają na groby...
On 16 Kwi, 12:28, obserwator <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Napisz coś takiego o Tusku.
Po co? Ten kundel  jest wart najwyzej kilku zdań komentarza.
Komentarza do wyroku skazującego...
J-23

Data: 2011-04-16 11:59:40
Autor: obserwator
obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> J-23

Mnie też obchodzi. Bo śmieszne jest nawet nie dla platformersa :)

uwaga, podszywacz! Dzisiaj napisal juz dwa posty i wlazl na moja skrzynke.

Host name: 188.146.174.190.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Country: Poland Poland
Country Code: PL
Region: Warszawa
City: Warsaw
Latitude: 52.25
Longitude: 21

http://ip-address-lookup-v4.com/lookup.php?ip=188.146.174.190

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2f783ec66bbc40f5?dmode=source

Data: 2011-04-16 14:25:47
Autor: RadioX
W dniu 2011-04-16 13:59,  obserwator pisze:
[...]

Tak myślałem. Teoria spiskowa.
Zrobiłem prowokację i chciałem zobaczyć reakcję.
Pewnie jestem ze służb specjalnych platformersów.
Spocił się kolega?
Mgłę też mam zrobić?
Ale to co napisałem czyli:

To co napisałem:
> [...]
zapomniałem zmienić ustawienia i myślałem, że za siebie piszę.
Przepraszam

Data: 2011-04-16 12:36:33
Autor: obserwator
posluchaj gnoju z pelo, to ty sie tu podszyles pode mnie.
RadioX <radiox@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
Tak myślałem. Teoria spiskowa.
Zrobiłem prowokację i chciałem zobaczyć reakcję.
Pewnie jestem ze służb specjalnych platformersów.

co myslales? jakbys myslal tobys uwazal na siebie.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/af4a481a1f712ae6?dmode=source

Data: 2011-04-16 14:29:53
Autor: Jarosław Kaczyński

To co napisałem:
zapomniałem zmienić ustawienia i myślałem, że za siebie piszę.
Przepraszam

Nie dawaj wiary wszystkiemu.
RadioX

Data: 2011-04-16 14:38:02
Autor: RadioX
[...]

Sorki. To była prowokacja za pieniactwo.
Korzystam z Thunderbith'a i można zmienić to co się pojawia w postach.
Wkurzyłeś mnie, nie za poglądy ale za sposób ich wypowiadania.
I tyle.
Olej to. Tylko nie opierdalaj wszystkich co mówią, że coś nie tak.
Luz

Data: 2011-04-16 12:47:43
Autor: obserwator
[...]

moralnosc Kalego to normalka u zwolennikow pelobandy. Macie mentalnosc komusza
i nie potraficie dyskutowac na argumenty wiec klamiecie jak male dzieci,
oczerniacie, bluzgacie i oskarzacie adwesarzy o wlasne ulomnosci.

Wez sobie mlotek i stuknij sie w czolo, moze rozsadek i widzenie swiata w
realnych proporcjach powroci.

Data: 2011-04-16 15:00:18
Autor: RadioX
W dniu 2011-04-16 14:57, RadioX pisze:
[...]

Nie lubię agresji. Po co to robisz?

Data: 2011-04-16 18:05:10
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioc35f$t8a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz racje to co tu prezentujesz to wyłącznie moralność Kalego.

--
stevep

Platfonskie hieny wciąż srają na groby...