Platfonskie matoły- część pincetna

Data: 2011-09-27 07:41:34
Autor: Hans Kloss
Platfonskie matoły- część pincetna
http://www.youtube.com/watch?v=PhSw_c8FUnQ

Po obejrzeniu tego spotu nabrałem nagłej ochoty na wyjazd z kraju.
J-23

Data: 2011-09-27 10:48:27
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5rune$4ed$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=PhSw_c8FUnQ

Po obejrzeniu tego spotu nabrałem nagłej ochoty na wyjazd z kraju.
J-23

Hans, szczęśliwej podróży do raju zwanego Kuba. Chyba, że wybrałeś Wietnam Północny to życzę wspaniałych przeżyć przy spożywaniu wysmienitych lokalnych potraw. Nie spodziewałeś się, że na starość zostaniesz przymusowym jaroszem!

Lider: http://www.wgrane.pl/8c40db641fb7341f990546468affefff

--
Zahir

Data: 2011-09-27 19:07:22
Autor: HeÂŽSk
On Tue, 27 Sep 2011 10:48:27 +0200, "Zahir" <zahir@desert.is> wrote:

> [...]

Hans, szczęśliwej podróży do raju zwanego Kuba. Chyba, że wybrałeś Wietnam Północny to życzę wspaniałych przeżyć przy spożywaniu wysmienitych lokalnych potraw. Nie spodziewałeś się, że na starość zostaniesz przymusowym jaroszem!

 polecam wspaniale przypieczone kotlety schabowe z trawy. ;o))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-28 11:49:11
Autor: Grzegorz Z.
Zahir napisał:

[...]

Nie ma takiego państwa "Wietnam Północny".

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-28 12:34:48
Autor: Zahir

Grzesiu, nie pitol: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wietnam_P%C3%B3%C5%82nocny

--
Zahir

Data: 2011-09-28 13:35:18
Autor: Grzegorz Z.

Zahir napisał:

[...]

Nie pitolę. Jest Socjalistyczna Republika Wietnamu, nie żaden "Wietnam
Północny".

Pomyliło ci się z Koreą i tyle.

Data: 2011-09-28 13:40:44
Autor: Zahir

Polecam: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wietnam_P%C3%B3%C5%82nocny

--
Zahir

Data: 2011-09-28 13:48:01
Autor: Zahir

Zahir napisał:

[...]

Brawo George! Skopałem ci poddupie! ;)

--
Zahir

Data: 2011-09-28 14:11:16
Autor: Grzegorz Z.

Zahir napisał:

[...]

Z tym że nadal nie ma takiego państwa "Wietnam Północny".

Data: 2011-09-28 14:18:39
Autor: Grzegorz Z.

Polecam: http://pl.wikipedia.org/wiki/Niemiecka_Republika_Demokratyczna