Platfonskie petaki !

Data: 2011-04-19 12:32:39
Autor: obserwator
Platfonskie petaki !
Ze względu na tak szeroki odzew na ten wywiad profesor dopisał swoiste
postscriptum, udzielając ponownego wywiadu Arcanom. Wyjaśnia w nim powody, dla
których użył słowa "pętaki" na określenie przedstawicieli rządu.

"Z całą pewnością nie warto dzielić całej Polski na dwie połowy. (..) Nie może
to jednak zdjąć odpowiedzialności z ludzi, którzy podjęli decyzje
najważniejsze, takie właśnie jak decyzja oddania śledztwa w sprawie
smoleńskiej w ręce generał Anodiny i prokuratora Czajki. Odpowiedzialności z
nich nie zdejmie żadne nawoływanie do zgody, żadne nawoływanie do pojednania
(..). Nie możemy przykryć tym hasłem, wołaniem o zgodę owej odpowiedzialności,
którą biorą na swoje barki ci, którzy rządzą Polską. I za to postępowanie tak
ich nazwałem i tego cofnąć nie mogę i nie potrafię, bo trzeba nie mieć za
grosz odpowiedzialności, żeby oddać postępowanie w sprawie najważniejszej dla
godności Polski i sprawie najważniejszej także dla ofiar tej katastrofy w ręce
instytucji, o których wyrokach z góry wiadomo, bo przecież MAK czy Prokuratura
Generalna Rosji odpowiedzialna jest za wszystkie najbardziej skandaliczne
procesy polityczne (.) Chodorkowski (..) Politkowskiej (..) i tym właśnie
instytucjom bez zmrużenia oka nasz rząd oddał dochodzenie i wszystkie dowody w
sprawie Smoleńska.

Nie mogę cofnąć wobec tego słowa, które wypowiedziałem pod adresem osób, które
takie decyzje podjęły. Dlatego że mnie to naprawdę boli, to nie jest PR, to
nie jest gra, ale tam zginęli ludzie, których bardzo szanowałem (..) To że
zostali tak potraktowani dla wewnętrznej gry politycznej, o której wiemy
przecież, że polski premier rozmawiał ze swoimi specjalistami od PR w
Smoleńsku nad ciałami ofiar tej katastrofy. (..)

Nie mogę cofnąć słów wobec tych, którzy nie tylko nie ograniczyli, ale
rozwinęli przemysł pogardy i nienawiści. Tych, którzy moralnie wspierali
nagonkę wobec nieostygłych ciał ofiar tej katastrofy. Jeśli kogoś uraziło
słowo "pętaki", które zostało użyte w mojej rozmowie, to przypominam te
nieskończoną ilość razy słyszane przeze mnie żarty po 10 kwietnia o zimnym
Lechu i Krwawej Mary. To naprawdę z innej cywilizacji. Z innego wymiaru
wrażliwości ludzkiej, szyderstwo z trupów, z ofiar, z ich najbliższej rodziny.

Krytyka ludzi, którzy stoją u władzy, którzy wspierali, a nawet czasem
otwarcie nawoływali do takiej właśnie nienawiści i pogardy, jest uprawniona. (..)
Nie trzeba mieć szczególnych kompetencji fachowych, by zastanowić się nad
ilością kłamstw, które wypowiedziała Minister Kopacz. (..) Ten poziom
zakłamania, poczucia bezkarności w takim tanim kłamstwie rodzi poczucie
bezsilności i rodzi taką reakcję, jaką wyraża to słowo: pętaki do ludzi,
którzy w takim poczuciu bezkarności żyją, jakże krótkowzrocznie. Przecież
odpowiedzialność z nich nie spadnie tylko dlatego, że dziś są chronieni przez
potężne media. Ostatecznie zostaną osądzeni. (..) za to co zrobili i czego nie
zrobili. (..)

Media można mieć pod nieustanną kontrolą, ale z rzeczywistością nie jest już
tak łatwo. Rzeczywistości nie da się w nieskończoność trzymać pod kontrolą
pijarowców. To poczucie złudzenia, że wszystko można kontrolować, uładzić,
uciszyć tych, którzy myślą inaczej, wydaje mi się pętactwem".

http://www.blogpress.pl/node/8233

Data: 2011-04-19 07:16:35
Autor: zbig
Platfonskie petaki !
On 19 Kwi, 14:32, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Cały ten wywód profesora można sobie odpuścić. Niech jakiś mądry
pisowiec podpowie w jaki sposób mielibyśmy "przejąć" śledztwo od
Rosjan. Nawet zakładając, iż Rosjanie na to  by się zgodzili, co jest
tak karkołomnym, absurdalnym założeniem , to co potem.
Gotów jetem się założyć, że naszej prokuraturze nie udałoby się zdobyć
zeznań żadnego kluczowego świadka, nie udostępniono nam by żadnych
dowodów ba, wątpię nawet, czy prokuratorów w ogóle wpuszczono by do
Rosji.
Takie "wywiady" profesora do własnego pisma, przypominające w swej
istocie słynne telefony o. Rydzyka do programów radia Maryja służą
tylko jednemu: pluciu jadem.

Data: 2011-04-19 07:48:51
Autor: Hans Kloss
Platfonskie petaki !
wrote:
Cały ten wywód profesora można sobie odpuścić. Niech jakiś mądry
pisowiec podpowie w jaki sposób mielibyśmy "przejąć" śledztwo od
Rosjan.
Już ci to mówili zilion razy- NIE GODZIĆ SIĘ na absurd stosowania
postanowień Konwencji Genewskiej. Domagać się respektowania
dwustronnego układu o katastrofach samolotów wojskowych. W
ostateczności żądąć arbitrażu międzynarodowego- UE, ONZ, cokolwiek
byle nie uzależnione od sowieta.
I mówili to oraz pisali zilion razy różni ludzie, niekoniecznie
"pisowcy", a ty wciąż powielasz te same skompromitowane
gazecianowybiórczoplatfonskie brednie.
J-23

Data: 2011-04-19 09:07:15
Autor: zbig
Platfonskie petaki !
On 19 Kwi, 16:48, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

[...]

Weź przestań bo mi zajady krwawią. Nie godzić się, żądać, domagać
się:)))) Na jakim ty świecie żyjesz. Weź sobie zrób baranka i kubeł
wody na łeb, może zmądrzejesz.

Data: 2011-04-19 18:16:03
Autor: JC
Platfonskie petaki !

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1d6a4a2b-c0c2-4a21-8d0b-de7721a54f30a26g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Jak by zmądrzał to by go z PiSuaru wywalili, ale jemu to nie grozi, prezio takich potrzebuje :))

Data: 2011-04-19 16:21:51
Autor: obserwator
Platfonskie petaki !
JC <jc@dotnet.pl> napisał(a):

[...]

 no i po co znowy piszesz nie na temat? Nak zauwazylem nie masz w ogole
pojecia o problemie, a sie wypowiadasz.

Chyba nawet tekstu ci sie nie chcialo przeczytac, tylko wolisz znowy zejsc na argumenty ad personam.

Mysl, to naprawde nic nie boli.

Data: 2011-04-20 07:59:08
Autor: cirrus
Platfonskie petaki !
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iokcqv$6di$1inews.gazeta.pl...
JC <jc@dotnet.pl> napisał(a):
[...]

Znowu typowa moralność Kalego.

--
stevep

Data: 2011-04-20 07:58:31
Autor: cirrus
Platfonskie petaki !
[...]

Prędzej na Antarktydzie wyrosną świeże kwiaty niż coś do niego trafi.

--
stevep

Data: 2011-04-19 17:48:21
Autor: JC
Platfonskie petaki !
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c191418-2875-4625-a4a1-caa41500d0f0gu8g2000vbb.googlegroups.com...
On 19 Kwi, 16:16, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Już ci to mówili zilion razy- NIE GODZIĆ SIĘ na absurd stosowania
postanowień Konwencji Genewskiej.

A mozesz sie nie godzic, tak jak nie godzisz sie z raportem MAK.
Rosjanie bardzo sie tym przejmuja :-)))))))))

Domagać się respektowania
dwustronnego układu o katastrofach samolotów wojskowych.

A od czego to niby byl lot/samolot wojskowy ?
Że Antek Maciarewicz powiedzial ?
Jaka misje wojskową wykonywał ?
Przewoził dupy oszołomów, którzy w obcym kraju sobie urządzają polskie igrzyska dla mniej rozgarniętej gawiedzi ?
Od tego jeszcze Rosja nie musi uznawać lou i samolotu za wojskowy.

ostateczności żądąć arbitrażu międzynarodowego- UE, ONZ, cokolwiek
byle nie uzależnione od sowieta.

A żądajcie sobie, żądajcie, tyle że cały świat się śmieje z takich żądań i mówi wam mniej lub bardziej wyraźnie: to nie nasza sprawa i kotłujcie się dalej we własnym sosie.

JC

Data: 2011-04-19 15:54:26
Autor: obserwator
Platfonskie petaki !
JC <jc@dotnet.pl> napisał(a):
A żądajcie sobie, żądajcie, tyle że cały świat się śmieje z takich żądań i mówi wam mniej lub bardziej wyraźnie: to nie nasza sprawa i kotłujcie się dalej we własnym sosie.

skad wiesz jak reaguje caly swiat? A ty z jakiego *sosu* jestes?

Data: 2011-04-19 18:12:05
Autor: JC
Platfonskie petaki !
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iokb7i$1p9$1inews.gazeta.pl...
JC <jc@dotnet.pl> napisał(a):

[...]

bo czytam trochę inne gazety niż Gazeta Polska i Wasz Nocnik. Zresztą w Polsce tez można było dowiedzieć się m.in. jak u Wuja Sama potraktowali Antka z Fotygą - co było do przewidzenia. Ale o tym Sakiewicz ani Rydzyk nie napiszą/nie powiedzą. A tak w ogóle to świat ma swoje problemy, a nie zajmowanie się katastrofą lotniczą kurdupla na jego własne życzenie, ale skąd ty miałbyś o tym wiedzieć ...

A ty z jakiego *sosu* jestes?

No jak to z jakiego ?  Z tego zdradzieckiego/zaprzańskiego/sowieckiego co nie tylko nie czci waszego guru fuehrerka i jego sp. brata/podwładnego, ale śmie też posiadać inne poglądy.

JC

Data: 2011-04-19 16:17:45
Autor: obserwator
Platfonskie petaki !
JC <jc@dotnet.pl> napisał(a):
> [...]

bo czytam trochę inne gazety niż Gazeta Polska i Wasz Nocnik. Zresztą w Polsce tez można było dowiedzieć się m.in. jak u Wuja Sama potraktowali Antka z Fotygą - co było do przewidzenia. Ale o tym Sakiewicz ani Rydzyk nie napiszą/nie powiedzą. A tak w ogóle to świat ma swoje problemy, a nie zajmowanie się katastrofą lotniczą kurdupla na jego własne życzenie, ale skąd ty miałbyś o tym wiedzieć ...

to znaczy jakie inne gazety czytasz? Skad wiesz jak potraktowano polska
delegacje u woja Sama?

[...]

 to nie chodzi o czczenie kogokolwiek, tylko CYWILIZOWANE zalatwienie sprawy.
a nie potraktowanie jej jak zacofana dzicz i psychopaci z dalekich stepow.

Data: 2011-04-19 12:44:45
Autor: obserwatore
Platfonskie petaki ! No i co, tego tekstu nie zauwazacie??

Data: 2011-04-19 17:35:29
Autor: cirrus
Platfonskie petaki ! No i co, tego tekstu nie zauwazacie??
Użytkownik "obserwatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iok03t$q3u$1inews.gazeta.pl...

Pewnie pisany sympatycznym atramentem.

--
stevep

Data: 2011-04-19 14:43:07
Autor: Krzysztof
Platfonskie petaki !
Znowu prowokator atakuje,

K.

Data: 2011-04-19 12:45:52
Autor: obserwator
Platfonskie petaki !
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
Znowu prowokator atakuje,

nie osmieszaj sie kalecki. Na dwie konta czy wiecej pracujesz, kundlu?

Data: 2011-04-19 14:48:36
Autor: Krzysztof
Platfonskie petaki !

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iok060$qej$1inews.gazeta.pl...
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):

Znowu prowokator atakuje,

nie osmieszaj sie kalecki. Na dwie konta czy wiecej pracujesz, kundlu?
Nie jestem tobą , prowokatorze.
PS : najwyższy czas abyś zmienił nick`a - na prowokator.
K.

Data: 2011-04-19 12:51:31
Autor: obserwator
Platfonskie petaki !
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):

> nie osmieszaj sie kalecki. Na dwie konta czy wiecej pracujesz, kundlu?
Nie jestem tobą , prowokatorze.
PS : najwyższy czas abyś zmienił nick`a - na prowokator.

dobra, dobra kalecki. Dorobisz sie guza.

Data: 2011-04-19 12:53:01
Autor: obserwator
Platfonskie petaki !

 Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a): poza tym pisz na temat tekstu ktory wkleilem, chuju.

Data: 2011-04-19 17:34:43
Autor: cirrus
Platfonskie petaki !
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iok0jd$rq1$1inews.gazeta.pl...
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
poza tym pisz na temat tekstu ktory wkleilem, chuju.

Znowu ukochana moralność Kalego, mam ci wyliczyć w ilu wątkach się do tego nie stosujesz?

--
stevep

Data: 2011-04-19 19:25:11
Autor: Pinocchio
Platfonskie petaki !

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iok0gi$rii$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie jestem tobą , prowokatorze.
PS : najwyższy czas abyś zmienił nick`a - na prowokator.

dobra, dobra kalecki. Dorobisz sie guza.

Co kurwa wszytskich straszysz pierdolony smieciu!

http://www.youtube.com/watch?v=myTktAvNM1w&feature=related

PhD

Data: 2011-04-19 17:33:11
Autor: cirrus
[...]