Platfonsom...

Data: 2011-10-11 14:05:06
Autor: HaMMeR

bo czekacie na profity,
ale otrzymacie tylko sznur..,
no i dlugow caly wor,
taka czeka was zaplata,
za bezmyslnosc cale lata..,
nie ma na was nawet bata..,
bez honoru, bo w lbach wata!

Zegnam was nieustajacym
ch.. wam w.., o nie nie, wlasnie kolo doopy,
abyscie zboki, przyjemnosci nie mieli.
I zeby nie bylo niedomowien dedykuje:
Herskom, kaleckim, pietrzykowskim, idzikowskim,
lornom i wszelkiej innej wymozdzonej, antypolskiej
swoloczy i pseudo goralskiej cepeliozy spod znaku sierpa i mlota,
ktory to znak jest szczegolnie chroniony przez POwizne.
Nie cieszcie sie jednak, bo czasami wpadne by
z powodow terapeutycznych splunac sobie
z obrzydzeniem na ktoregos z was...

Data: 2011-10-12 07:45:09
Autor: Przemysław W
Platfonsom...

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Zegnam...

Podwarszawski frustrat, he, he, he!  W jeszcze większego doła wpadniesz chamek jak będziesz wierzył w swojego jebniętego idola. Daj coś jeszcze, podoba mi się jak wyjesz z niemocy spowodowanej debilizmem. Tak trzymaj!

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Data: 2011-10-12 08:18:05
Autor: HaMMeR
Platfonsom...
On 12 Paź, 07:45, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał

[...]

Nie napraszaj sie tak natarczywie, przeciez napisalem, ze bedziesz
mial szanse
byc opluty przeze mnie! Cierpliwosci!

Data: 2011-10-12 17:24:00
Autor: Leprechaun
Platfonsom...

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:d6bcec2a-9c98-439b-abd0-d26811ceebdfu13g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Cienias jesteś dziadku. Czas rozglądać się wzorem W. Jaruzelskiego za świetym obrazkiem.

BomBel

Data: 2011-10-12 18:18:38
Autor: Przemysław W
Platfonsom...
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Nie napraszaj sie tak natarczywie, przeciez napisalem, ze bedziesz
mial szanse
byc opluty przeze mnie! Cierpliwosci!

Problem w tym, że ty chamek możesz opluć co najwyżej kogoś równego sobie.

Przemek

Data: 2011-10-12 11:43:40
Autor: HaMMeR
Platfonsom...
On 12 Paź, 18:18, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
[...]

Dlatego jestes na szarym koncu listy, ale sie doczekasz, spokojnie,
juz sie poswiece...

Data: 2011-10-12 20:13:38
Autor: Leprechaun
Platfonsom...

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j74en0$epp$1news.onet.pl...
[...]

Ta wsza HaMMer jeszcze tu jest? A kysz! A kysz!

BomBel

Data: 2011-10-12 11:50:32
Autor: HaMMeR
Platfonsom...
On 12 Paź, 20:13, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
U ytkownik "Przemys aw W" <bro my RP przed pi...@op.pl> napisa w wiadomo cinews:j74en0$epp$1news.onet.pl...

> [...]

> Przemek

Ta wsza HaMMer jeszcze tu jest? A kysz! A kysz!

Nie spoufalaj sie lajzo, bo osle uszy POprzetracam!

Data: 2011-10-12 20:16:47
Autor: raff
Platfonsom...

"Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message news:j74en0$epp$1news.onet.pl...
[...]

No wlasnie. Kawecki jest bardzo niskiego wzrostu (hyhy).

R.

Data: 2011-10-12 20:33:03
Autor: Leprechaun
Platfonsom...

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j74lii$6bl$1news.onet.pl...

[...]

Gdzie mu do ciebie, wyłysiałego, osadlonego kurdupla!

BomBel

Data: 2011-10-13 16:34:18
Autor: stevep
Platfonsom...
Dnia 12-10-2011 o 20:16:47 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Eeee, chyba jest wyższy od prezia. (hyhyhy)

--
stevep

Data: 2011-10-13 17:37:39
Autor: raff
Platfonsom...
[...]

No wlasnie nie jest. I to jest najglupsze w Kaweckim. To tak jakby jeden garbaty smial sie z garbu drugiego.

R.

Data: 2011-10-14 04:20:28
Autor: stevep
Platfonsom...
Dnia 13-10-2011 o 17:37:39 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Ty se qrwa nie pzwalaj i nie wyśmiewaj się z wzrostu naszego kociego  zbawcy.  '<

--
stevep

Data: 2011-10-12 19:11:31
Autor: Grzegorz Z.
Platfonsom...
HaMMeR napisał:

[...]

Tylko pamiętajcie by nie pluć pod wiatr, hammek.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-12 11:49:24
Autor: HaMMeR
Platfonsom...
On 12 Paź, 19:11, "Grzegorz Z." <ad...@skynet.mil> wrote:
HaMMeR napisał:

> [...]
> mial szanse
> byc opluty przeze mnie! Cierpliwosci!

Tylko pamiętajcie by nie pluć pod wiatr, hammek.

Jestem sam, wiec te liczbe mnoga zostaw dla swoich towarzyszy.
jak równiez powyzsze 'nauki', ktorymi zaiste, zadajesz szyku na
zebrankach,
wsrod w/w wymozdzonych towarzyszy!
Dobrze zes sie przypomnial, bo dla ciebie tez bede sie
'poswiecal'...:)

Data: 2011-10-13 10:57:12
Autor: Zahir
Platfonsom...

HaMMeR napisał:

> [...]

zebrankach,
wsrod w/w wymozdzonych towarzyszy!
Dobrze zes sie przypomnial, bo dla ciebie tez bede sie

Młocie jeden, powiedz tu nam wszystkim za co nasi rodacy obili ci gębę w Szwecji?

--
Zahir

Data: 2011-10-13 09:44:50
Autor: HaMMeR
Platfonsom...
On 13 Paź, 10:57, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
U ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa w wiadomo cinews:407569b3-2974-42be-b332-d70db30950acq25g2000vbx.googlegroups.com...
On 12 Pa , 19:11, "Grzegorz Z." <ad...@skynet.mil> wrote:

> HaMMeR napisa :

> Tylko pami tajcie by nie plu pod wiatr, hammek.

> --

Jestem sam, wiec te liczbe mnoga zostaw dla swoich towarzyszy.
jak r wniez powyzsze 'nauki', ktorymi zaiste, zadajesz szyku na
zebrankach,
wsrod w/w wymozdzonych towarzyszy!
Dobrze zes sie przypomnial, bo dla ciebie tez bede sie
'poswiecal'...:)

M ocie jeden, powiedz tu nam wszystkim za co nasi rodacy obili ci g b w
Szwecji?

--
Zahir

Nigdy nie bylwm w Szwecji blagierze, natomiast to, czego sie
dowiedzialem od twojej zony
dyskwalifikuje cie jako czlowieka  i meszczyzne..!
Gdybym napisal, ze jest mi ciebie zal, to sklamalbym niechybnie...

Data: 2011-10-13 18:49:54
Autor: Przemysław W
Platfonsom...
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

 meszczyzne..

A ty chamek jesteś "męszczyzną"?

Przemek

Data: 2011-10-14 00:16:20
Autor: HaMMeR
Platfonsom...
On 13 Paź, 18:49, Przemysław W <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
U ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa

 meszczyzne..

A ty chamek jeste "m szczyzn "?

Przemek

--

Tak jestem mezczyzna.
OK, robie bledy, ale czy to wszystko co ciebie trapi, ruski pacholku?

Data: 2011-10-14 09:28:54
Autor: Przemysław W
Platfonsom...

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Tak jestem mezczyzna.
OK, robie bledy, ale czy to wszystko co ciebie trapi, ruski pacholku?

Cipa nie mężczyzna z ciebie chamek. Nie dość, że cipa to jeszcze nieumiejąca pisać po polsku. Pewnie z ciebie taki Polak jak i z tego co się pytał Murzyna :"gdzieś ty się nie mył"?

Przemek

Data: 2011-10-15 20:59:11
Autor: Grzegorz Z.
Platfonsom...
Przemysław W napisał:

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

 meszczyzne..

A ty chamek jesteś "męszczyzną"?

:)))))))))))))))))

Data: 2011-10-13 16:33:11
Autor: stevep
Platfonsom...
Dnia 12-10-2011 o 17:18:05 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

[...]

Przecież cały czas się zapluwasz.

--
stevep

Data: 2011-10-14 22:36:08
Autor: pluton
Platfonsom...
Mam was w d...e, bando graczy,
szajko POlszewickich tkaczy,

Odchodze do moralnie zwycieskiej opozycji
gdzie beda mnie dymac w zgietej pozycji.

Nullification

Platfonsom...