Platfonsy- baczność!

Data: 2010-10-22 02:31:30
Autor: Hans Kloss
Platfonsy- baczność!
Oto z czym PO szła do wyborów i które - przypominam platfonsom -
wygrała:

1. Cud gospodarczy, jak w Irlandii.
2. Wyższe płace, emerytury i renty.
3. Nowe drogi i autostrady.
4. Przyjazna służna zdrowia.
5. Niższe podatki i ulgi dla rodzin.
6. Nowe stadiony i lepsze szkoły.
7. Szybki powrót żołnierzy z Iraku.
8. Powrót Polaków z emigracji.
9. Prawdziwa walka z korupcją.

Pytanie do platfonsów: które z tych, jakże ważkich obietnic, udało się
PO zrealizować (oprócz stadionów i wyjścia z Iraku)? Pozdrawiam
staropolskim: PiS trzeba zdelegalizować!
Całość na http://stryjekkijek.salon24.pl/241998,lemingi-bacznosc-donald-i-jego-lodeczka
J-23

Data: 2010-10-22 12:46:43
Autor: giczel
Platfonsy- baczność!
NO PRZECIE KRYZYS BYŁ KRYZYS

Data: 2010-10-22 15:43:06
Autor: cirrus
Platfonsy- baczność!
Użytkownik "giczel" <aladz@o2.pl> napisał w wiadomości news:i9rq2k$c4s$1news.vectranet.pl...
NO PRZECIE KRYZYS BYŁ KRYZYS

Nie drzyj pyska kretynie.

--
stevep

Data: 2010-10-22 14:40:58
Autor: dexth
Platfonsy- baczność!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d77b4d58-9746-45a1-b679-af0070e65201c20g2000yqj.googlegroups.com...
[...........]

Pytanie do platfonsów: które z tych, jakże ważkich obietnic, udało się
PO zrealizować (oprócz stadionów i wyjścia z Iraku)? Pozdrawiam
staropolskim: PiS trzeba zdelegalizować!

Szkoda, ze ograniczasz odpowiedzi tylko do platfonsow.

pozd dexth

Data: 2010-10-22 17:48:28
Autor: Krzysztof
Platfonsy- baczność!
[...]

I jest - sprawdź jak cięzko teraz w Irladnii
2. Wyższe płace, emerytury i renty.
Jest - waloryzacja była - a zapomniałes o obniżeniu ubekom - czego pic nie potrafił zrobic
3. Nowe drogi i autostrady.
Są - i jest ich zdecydoweanie więcej niż sa pisowego 2km
4. Przyjazna służna zdrowia.
Ja mam zawsze przyjazną - a lekarze nie chcą kasy
5. Niższe podatki i ulgi dla rodzin.
Jest ulga prorodzinna - dzięki PO, pis za nią nie głosował
6. Nowe stadiony i lepsze szkoły.
Są orliki, a szkoly nie zdążyly do końca sie pozbierać po giertychu . ale jest lepiej
7. Szybki powrót żołnierzy z Iraku.
Wrócili czego więcej chcesz ? Za uscisk reki prezia usa z kaczorem siedzieli dłużej
8. Powrót Polaków z emigracji.
Przykro mi jest demokrakcja - zmusić sie nie da
9. Prawdziwa walka z korupcją.
Jest - w końcu CBA działa z korupcją, a nie na zamowienie polityczne,

Pytanie do platfonsów: które z tych, jakże ważkich obietnic, udało się
PO zrealizować (oprócz stadionów i wyjścia z Iraku)?
Większość - przynajmniej dla mnie w tej sytuacji gospodarczej - a pis nic mimo, ze miał znakomitą  koniunkturę gospodarczą.

K.

Data: 2010-10-22 19:15:20
Autor: raff
Platfonsy- baczność!
4. Przyjazna służna zdrowia.
Ja mam zawsze przyjazną - a lekarze nie chcą kasy
5. NiĹźsze podatki i ulgi dla rodzin.
Jest ulga prorodzinna - dzięki PO, pis za nią nie głosował

Buehehe, to chyba jakies kpiny.

R.

Data: 2010-10-22 10:24:50
Autor: Antenka
Platfonsy- baczność!
On 22 Paź, 19:15, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> Ja mam zawsze przyjazną - a lekarze nie chcą kasy
> Jest ulga prorodzinna - dzięki PO, pis za nią nie głosował

Buehehe, to chyba jakies kpiny.

Tiaaa... Raffik tylko jełop może wypisywać takie głupoty :D

Antenka

Data: 2010-10-22 19:36:29
Autor: Tomy M.
Platfonsy- baczność!
W dniu 2010-10-22 17:48, Krzysztof pisze:

1. Cud gospodarczy, jak w Irlandii.
I jest - sprawdź jak cięzko teraz w Irladnii

Kpisz sobie ... a ludzie w Polsce z głodu zdychają.

2. Wyższe płace, emerytury i renty.
Jest - waloryzacja była - a zapomniałes o obniżeniu ubekom - czego pic nie
potrafił zrobic

Waloryzacja nie wyrównuje nawet inflacji... chyba że
tak jak rząd policzysz inflację w oparciu o chwilowy
spadek cen surówek stali :-)
Ale wiem ... emeryci sporo stali kupują więc rewoloryzacja
jest bardzo "uczciwa".
UB'ekom może ucieli ... tylko wpierw niech ich ujawnią.

3. Nowe drogi i autostrady.
Są - i jest ich zdecydoweanie więcej niż sa pisowego 2km

Taaa ... mówisz o tych co są zbudowane na piasku plażowym?

4. Przyjazna służna zdrowia.
Ja mam zawsze przyjazną - a lekarze nie chcą kasy

Dalej kupa.

5. Niższe podatki i ulgi dla rodzin.
Jest ulga prorodzinna - dzięki PO, pis za nią nie głosował

Głosowanie tak się odbyło: http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=20070906&id=po01.txt
Ale powiedz mi ile tej "pomocy" trafia do przeciętnego
polskiego robotnika? Od czego on sobie kurwa tą ulgę odpisze
skoro i tak zarabia w granicach zwolnienia podatkowego?

6. Nowe stadiony i lepsze szkoły.
Są orliki, a szkoly nie zdążyly do końca sie pozbierać po giertychu . ale
jest lepiej

Rychu i Zbychu pobudowali ... chińska trawa, chiński osprzęt, chińskie projekty ... tylko cena jakaś SZWAJCARSKA.

7. Szybki powrót żołnierzy z Iraku.
Wrócili czego więcej chcesz ? Za uscisk reki prezia usa z kaczorem siedzieli
dłużej

Wrócili? Chyba przeniesiono ich do Afganistanu, nie o to
chodziło wyborcom. Dla Polaków Afganistan od Iraku niczym
się nie różni, no może Irak był bardziej cywilizowany.
Wyborcy chcą powrotu wojska do kraju.

8. Powrót Polaków z emigracji.
Przykro mi jest demokrakcja - zmusić sie nie da

pierdol, pierdol ...takie sa metody rządu PO

9. Prawdziwa walka z korupcją.
Jest - w końcu CBA działa z korupcją, a nie na zamowienie polityczne,

Gdzie sukcesy? Aha ... teraz nie ma korupcji. Teraz korupcja
nazywa się rycho-biznesem. A automaty w salonach gier nadal
są przerobione w 100% i rząd chuj na to kładzie!

Większość - przynajmniej dla mnie w tej sytuacji gospodarczej - a pis nic
mimo, ze miał znakomitą  koniunkturę gospodarczą.

Nie jesteś normalny. Jesteś lemingiem, będziesz bronił
tych złodziei do ostatniego tchu.

Tomy M.

Data: 2010-10-22 10:45:00
Autor: DJ MC Donald Musk
Platfonsy- baczność!
On 22 Paź, 19:36, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

> [...]

się nie różni, no może Irak był bardziej cywilizowany.
Wyborcy chcą powrotu wojska do kraju.

> Przykro mi jest demokrakcja - zmusić sie nie da

Fajny ten Platfons "demokracja i zmusic sie nie da"...
czyli Tusk myslal wczesniej, ze "sie da" i "chcial lamac demokracje"?

Tusk mial tu zrobic 2 irlandie tak jak gierek chcial robic 2
japonie...
stare chwyty starych komuchow...

Platfonsy- baczność!