Platfonsy już nawet resztek pozorów nie zachowują

Data: 2010-11-23 10:10:41
Autor: Hans Kloss
Platfonsy już nawet resztek pozorów nie zachowują
Data: 2010-11-23 19:14:54
Autor: cytryna
Platfonsy ju¿ nawet resztek pozorów nie zachowuj±
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/277206,Jaruzelski-zaproszony-na-
obrady-RBN

Wszelki komentarz wydaje siê tu zbyteczny.
J-23
****************************

Pytanie który z odznaczonych przez Dupe z Wąsami będzie wzorem Drogiego Bronisława nalegał na wprowadzenie stanu wojennego. Czy Kiszczak już
sporządził listę członków BBN?

Data: 2010-11-23 19:57:45
Autor: 954

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:eab60f02-a789-4509-9118-cdb00b9d29cdr6g2000vbf.googlegroups.com...
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/277206,Jaruzelski-zaproszony-na-obrady-RBN

Wszelki komentarz wydaje się tu zbyteczny.
J-23

Jak lenin wiecznie zywy
http://manager.money.pl/strategie/grupy/pl-soc-polityka/slepowron-u-lisa-117805.html

Data: 2010-11-23 20:03:53
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Hans Kloss wrote:

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/277206,Jaruzelski-zaproszony-na-
obrady-RBN

Wszelki komentarz wydaje się tu zbyteczny.
J-23

Mnie się zawsze wydawało, że na posiedzenia w sprawie bezpieczeństwa zaprasza się tylko zaufane osoby, a nie kogo ślina na język przyniesie.
Jeśli robi się inaczej, to albo nie ma się pojęcia o sprawach bezpieczeństwa, albo chce się rozmyć temat, bu ukryć czyjąś zdradę.

Może się i nie znam na tych sprawach, i czasem trzeba skorzystać z porad szerszego gremium, ale żeby na radę zapraszać kanalie?
(że o emerytach już nie wspomnę.)

BTW Ciekawa czy Jaruzelski tak chętnie chodzi na rozprawy do sądu?
--
Pit

Data: 2010-11-23 22:18:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 20:03, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

BTW Ciekawa czy Jaruzelski tak chętnie chodzi na rozprawy do sądu?

Mnie bardziej ciekawi dlaczego te sądy nie wydadzą w końcu werdyktu. Jeżeli winny to powiesić, jeżeli nie winny to uniewinnić. Ile można oskarżać człowieka bez wydawania ostatecznego wyroku??

Data: 2010-11-23 13:44:11
Autor: Hans Kloss
On 23 Lis, 22:18, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Mnie bardziej ciekawi dlaczego te sądy nie wydadzą w końcu werdyktu..
Jeżeli winny to powiesić, jeżeli nie winny to uniewinnić. Ile można
oskarżać człowieka bez wydawania ostatecznego wyroku??

Tego typu spraw nie załatwia się wyrokami sądowymi, albowiem prawo
wstecz nie działa a zgodnie z ówczesnym komuszym "lewem" wolno mu było
wszystko. Ale z drugiej strony sądzenie takiego np. Hitlera czy
Himmlera TEŻ było bez sensu bo prawdopodobnie żaden z nich nie złamał
prawa III Rzeszy. Urządzono wprawdzie farsę pt. "proces norymberski"
ale to było zwyczajna szopka i morderstwo sądowe.
Powiesić gnoja BEZ procesu, oto co należało zrobić krótko po 89 roku.
A teraz platfonsy zapraszają go do PO-WRON-y, an chybi będą wspólnie
PiS delegalizować ;)
J-23

Data: 2010-11-24 00:23:20
Autor: DJ MC Donald Musk
On 23 Lis, 22:44, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Powiesić gnoja BEZ procesu, oto co należało zrobić krótko po 89 roku.
A teraz platfonsy zapraszają go do PO-WRON-y, an chybi będą wspólnie

RBN=WRON :-)
cudne!

Data: 2010-11-24 22:44:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 22:44, Hans Kloss pisze:
[...]

Czyżby, nawet strzelania do strajkujących ostrą amunicją?

  Ale z drugiej strony sądzenie takiego np. Hitlera czy
Himmlera TEŻ było bez sensu bo prawdopodobnie żaden z nich nie złamał
prawa III Rzeszy.

W prawie III rzeszy nie było ani słowa o eksterminacji narodów, o obozach zagłady. Sami Niemcy i niemieccy prawnicy byli zaskoczeni rozmiarami zbrodni.

  Urządzono wprawdzie farsę pt. "proces norymberski"
ale to było zwyczajna szopka i morderstwo sądowe.

Tu się zgadzam. sadownicza farsa - strona konfliktu osadza druga stronę..

Powiesić gnoja BEZ procesu, oto co należało zrobić krótko po 89 roku.
A teraz platfonsy zapraszają go do PO-WRON-y, an chybi będą wspólnie
PiS delegalizować ;)
J-23

Przecież proces/y  już sie odbył/y, pozostaje tylko werdykt. Nie mam pojęcia co powstrzymuje sędziów od orzeczenia - winny czy nie winny.

Data: 2010-11-24 14:51:20
Autor: Hans Kloss
Platfonsy już nawet resztek pozorów nie zachowują
On 24 Lis, 22:44, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Czy by, nawet strzelania do strajkuj cych ostr amunicj ?
Nie on strzelał, nie on wydał rozkaz użycia broni. Sprawę można
ponadto podciągnąć pod "stan wyższej konieczności", "obronę własną"
samowolne działanie dowódcy zomoli itd itp. Jednym słowem sprawa
beznadziejna. Zresztą jaruzel wisieć ma nie za żadne strzelanie tylko
za zdradę główną.

W prawie III rzeszy nie by o ani s owa o eksterminacji narod w, o
obozach zag ady. Sami Niemcy i niemieccy prawnicy byli zaskoczeni
rozmiarami zbrodni.
 Ale Hitler był niewinny, on nic o tym nie wiedział. To jego źli
podwładni.....

Przecie proces/y  ju sie odby /y, pozostaje tylko werdykt. Nie mam
poj cia co powstrzymuje s dzi w od orzeczenia - winny czy nie winny.
 Ale winny czy niewinny CZEGO? Zresztą nieistotne- czegokolwiek był wg
sądu winien to sprawa już się i tak przedawniła.  Bo wyczynów
jaruzela  pod kategorie "zbrodnie przeciw ludzkości się nijak
podciągnąć nie da.
J-23

Data: 2010-11-25 21:50:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-24 23:51, Hans Kloss pisze:
[...]

A ta "zdrada główna" to na czym by miała polegać? Na tym że przyszedł wyzwolić Polskę od wschodu?

[...]

Hasło "Drang Nach Osten" nie pozostawia wątpliwości, to słowa Hitlera. Teoria o "podludziach" także. O eksterminacji narodu żydowskiego też. Można by tak długo wymieniać..

[...]

No to sąd powinien oddalić zarzuty z powodu przedawnienia.

Data: 2010-11-25 00:18:16
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

Przecież proces/y  już sie odbył/y, pozostaje tylko werdykt. Nie mam
pojęcia co powstrzymuje sędziów od orzeczenia - winny czy nie winny.

Tak działają nasze polskie sądy. Obejrzyj sobie kilka odcinków programu "Sędzia Anna Maria Wesołowska". Pomoże Ci to zrozumieć mechanizmy działające w naszym sądownictwie.

W temacie, o którym piszesz mogę podać przykład choćby taki, że wszystkie sprawy w sądzie kończy narada sędziów, po której sąd ogłasza wyrok. Taka narada jest wtedy, gdy oskarżony jest winny, jak i wtedy, gdy w czasie rozprawy wychodzi na jaw, że rzeczywisty winowajca jest na sali i przyznaje się do winy (wbrew pozorom tak jest dość często), a oskarżony jest czysty jak łza.

O ile można zrozumieć konieczność narady w pierwszym przypadku, bo winie towarzyszą różne okoliczności i karę trzeba do niej w miarę dostosować,
o tyle w drugim przypadku taka narada jest zbędna, gdyż wyrok jest oczywisty i mógłby być ogłoszony natychmiast.

"-Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo, że o pieniądze" - można by tak powiedzieć, ale tu nie chodzi o pieniądze, ale o władzę. To widać po twarzach i zachowaniu tych biedaków, którzy mimo, iż są niewinni, to do ogłoszenia wyroku mają gęsią skórkę i pot na plecach.

Poza tym w naszych sadach jest tendencja do gromadzenia papierów. Akta sprawy, nawet najmniejszej, ot choćby kradzieży kostki masła w supermarkecie, muszą mieć co najmniej z sześć albo i więcej tomów. A biedni sędziowie muszą to wszystko przeczytać, a później wziąć pod uwagę nie tylko przy ogłaszaniu wyroku, ale również, a nawet bardziej, przy formułowaniu uzasadnienia.
--
Pit

Data: 2010-11-25 21:49:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-25 00:18, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Przyznam że nic mi ten twój post nie rozjaśnił. Nadal nie rozumiem dlaczego oskarżenie Jaruzelskiego nie ma jeszcze finału. - Choćby w pierwszej instancji.

Data: 2010-11-23 22:29:31
Autor: Szymon Zobniów
Platfonsy już nawet resztek pozorów nie zachowujš
On Tue, 23 Nov 2010 22:18:34 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

W Polsce? do końca świata... i jeden dzień dłużej :)

Data: 2010-11-23 22:37:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 22:29, Szymon Zobniów pisze:
[...]

No właśnie, wygląda na to że komus bardzo zalezy żeby utrzymywac taki stan rzeczy. Temat zastepczy jak znalazł dla poważnych pytań spoleczeństwa.

Data: 2010-11-28 08:59:15
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ichb5h$is3$1news.onet.pl...
[...]

nie moga bo jaruzelski na rozprawy nie przychodzi tlumaczac, ze jest chory. Jak widac - klamie jak zwykle...

Data: 2010-11-28 19:15:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-28 08:59, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

Obecność oskarżonego na procesie nie jest konieczna.

Data: 2010-11-23 22:28:33
Autor: Azor jest pedałem
[...]

"Krzyżem Zesłańców Sybiru został odznaczony przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego Wojciech Jaruzelski"

Komentarz nie tyle zbyteczny, co niemożliwy, he, he, he!!!

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-23 13:48:30
Autor: Hans Kloss
Platfonsy już nawet resztek pozorów nie zachowują
On 23 Lis, 22:28, Azor jest pedaĹ em <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:

Komentarz nie tyle zbyteczny, co niemożliwy, he, he, he!!!

On BYŁ zesłany na sybir durny platfonsie i ów krzyż należał mu się,
umysłowy pederasto, na mocy ustawy jak psu zupa, z automatu. He he,
barani łbie.
J-23

Data: 2010-11-24 08:16:38
Autor: Azor jest pedałem
wrote:

[...]

Należał mu się powiadasz pojebany pisdzielcu? To dlaczego kancelaria Kaczyńskiego wydała taki komunikat:

"26.03.2006 - krzyż został przyznany przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego Wojciechowi Jaruzelskiemu, który w 1940 został zesłany na Syberię. Po ujawnieniu tego faktu przez TVN, kancelaria prezydencka oświadczyła, że Jaruzelski został odznaczony przez pomyłkę."

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-24 00:27:26
Autor: DJ MC Donald Musk
Platfonsy już nawet resztek pozorów nie zachowują
wrote:

> [...]

ujawnieniu tego faktu przez TVN, kancelaria prezydencka oświadczyła, że
Jaruzelski został odznaczony przez pomyłkę."

czego ty platfonsie nie rozumiesz?
krzyz mu sie nalezal ale kiedy mial go dostac to juz inna sprawa
przez pomylke mu dali za szybko a mogli poczekac na bobra i ten by mu
nadal - tak nalezalo wlasnie postapic
Teraz by byla swietna okazja. Po tym jak Komoroski powolal
Jaruzelskiego do WRON to by mogl oficjalnie mu wreczyc w swietle
kamer. I tak powinien teraz postapic!

Data: 2010-11-24 13:07:52
Autor: Azor jest pedałem
Platfonsy już nawet resztek pozorów nie zachowują

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

czego ty platfonsie nie rozumiesz?
krzyz mu sie nalezal ale kiedy mial go dostac to juz inna sprawa
przez pomylke mu dali za szybko a mogli poczekac na bobra i ten by mu
nadal - tak nalezalo wlasnie postapic

Tego nie rozumie pisdzielcu, jak można wręczyć wrogowi odznaczenie, jeśli się tego nie musi robić. Inteligentny człowiek zrobiłby wszystko, by tego uniknąć.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-24 23:41:00
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-24 13:07, Azor jest pedałem pisze:

Tego nie rozumie pisdzielcu, jak można wręczyć wrogowi odznaczenie,
jeśli się tego nie musi robić. Inteligentny człowiek zrobiłby wszystko,
by tego uniknąć.

Ale tam właśnie po pałacu takie k*rwy ja Ty się kręciły
i podkładały pokombinowane papiery do podpisania.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-24 23:45:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4ced9486$0$22813$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To w aferze hazardowej były minister sportu jest też czysty jak lelija, bo " takie k*rwy ja Ty się kręciły i podkładały pokombinowane papiery do podpisania".

Data: 2010-11-24 23:42:21
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-24 09:27, DJ MC Donald Musk pisze:

Teraz by byla swietna okazja. Po tym jak Komoroski powolal
Jaruzelskiego do WRON to by mogl oficjalnie mu wreczyc w swietle
kamer. I tak powinien teraz postapic!

Teraz to od Dupy z Wąsami dostanie Virtuti Militari!

--

Tomy M.

Data: 2010-11-24 00:21:17
Autor: DJ MC Donald Musk
On 23 Lis, 19:10, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/277206,Jaruzelski-zaproszony-n...

Wszelki komentarz wydaje się tu zbyteczny.
J-23

Oj, niepotrzebny...
Po prostu bobr chce znac stanowisko "towarzyszy radzieckich" w kwestii
bezpieczenstwa tzw. Polski
Pewnie teraz zostanie stalym ekspertem przy kancelarii bobra

Data: 2010-11-24 23:43:17
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-24 09:21, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

.... to stary dziad, na szczęście zaraz zdechnie i go
robaki wpierdolą.

--

Tomy M.

Platfonsy już nawet resztek pozorów nie zachowują