Platfonsy same splaca dlugi?

Data: 2010-08-22 18:31:19
Autor: Hans Kloss
Platfonsy same splaca dlugi?
Dziennikarz: Bo są potrzebne reformy. Jest ogromny deficyt budżetowy, rozdęte wydatki.

Platfons: "Dużo o tym rozmawiamy w PO. To o czym mówicie jest ważne, ale to jest nasz problem, a nie ludzi, którzy rano wstają i idą do pracy. Oni chcą pracować, dostawać za to przyzwoite pieniądze, żyć w bezpiecznym kraju. To im dajemy. A deficyt to nasz kłopot i musimy ten problem ograniczyć"

Zadluzyli kraj ponad wszelka przyzwoitosci i wpedzili go w marazm gospodarczy, ale to jest ich, kurwich synow problem, nie nasz. Tako rzecze platfons schetynio w swoim wywiadzie dla Rz.
Zaprawde powiadam wam, pognanie platfonsow i ich oprzydupasow to dzis dla kraju sprawa najwyzszej wagi panstwowej.
J-23

Data: 2010-08-22 20:43:21
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Nopseca śMIERDZONCY GNOJNIKU niedowno twierdziłeś, zeto za komuny łokrutnie Polckem zadłuzyły i dopiro teroski w kapituliźmie jest piknie...

Data: 2010-08-22 19:58:28
Autor: Hans Kloss
Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał(a):
za komuny łokrutnie Polckem zadłuzyły i dopiro teroski w kapituliźmie jest piknie...

Komuna wrocila, kozi bobku, wlasnie pod postacia ryzego donka i jego bandy platfonsianych idiotow. I robi dokladnie to samo smierdzielu co przed 40 laty robil edziogierek- buduje sobie piramidy za moja kase.
J-23

Data: 2010-08-22 22:11:50
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Cheee..., cheee..., cheee...

- ŁOśLIZŁO I ŁOKRUTNIE śMIERDZONCO ŁONUCO, widzem, że ty jus mondżejszo niebedzies...

PLUJEM CI WGEMBEM, aty twierdzis, ze descyk padze...

Data: 2010-08-23 00:43:59
Autor: awe

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:bs68k7-ej8.ln1server.linuxfan.de...
Hans Kloss wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -
naucz sie kurwo po polsku
awe

Data: 2010-08-23 01:10:05
Autor: Polok_prawdziwy

Hans Kloss wrote:

[...]

Cmoknij mnie wrurkem śMIECIAżU...!!!

Data: 2010-08-22 22:47:22
Autor: raff
W dniu 2010-08-22 20:31, Hans Kloss pisze:
Dziennikarz: Bo są potrzebne reformy. Jest ogromny deficyt budżetowy,
rozdęte wydatki.

Platfons: "DuĹźo o tym rozmawiamy w PO. To o czym mĂłwicie jest waĹźne, ale to
[...]

Mlodzieniaszki na nich glosuja, to majom, co chcom. Beda placic.

A ty, jako ze masz leb na karku w kazdej chwili mozesz spier... i ulozyc sobie wszystko zupelnie inaczej.

Tylko czy o to chodzi.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-22 22:50:28
Autor: Marek Dyjor
Hans Kloss wrote:
[...]

Kurwa tylko czemu wskaźniki makroekonomiczne przeczą temu marazmowi :)

A polskie obligacje sprzedały sie jak ciepłe bułeczki i drożej niż spodziewał sie rząd.

Widzę że PISiory zaklinają rzeczywistość jak zwykle.

Data: 2010-08-23 00:45:20
Autor: awe

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4s2is$a8h$1news.onet.pl...
Hans Kloss wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ty chlopie masz cos z glowa? jakie kurwa wskazniki makroekonomiczne przecza temu? wlasnie potwierdzaja
co za pojebaniec
awe

Data: 2010-08-24 18:28:55
Autor: Marek Dyjor
Hans Kloss wrote:
[...]

:)
-- -- -- -- -- -- -- -- -
ty chlopie masz cos z glowa? jakie kurwa wskazniki makroekonomiczne
przecza temu? wlasnie potwierdzaja
co za pojebaniec

napieram podaj które...

swoja droga to głupi ci światowi finansiści którzy wciąż utrzymują polsce wysokie ratingi.

Data: 2010-08-25 00:17:37
Autor: awe

Hans Kloss wrote:
[...]

nastepny idiota. wszystkie. znajdz jeden ktory jest ok
awe

Data: 2010-08-25 21:38:34
Autor: Marek Dyjor
Hans Kloss wrote:
[...]

no to jestem idota w doborowym towarzystwie... bo podobnie dobrze oceniają naszą kondycję spece od finansów z wielkich firm.

Data: 2010-08-25 13:18:05
Autor: D.J.MC Donald Musk
On Aug 25, 9:38 pm, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
awe wrote:
> [...]

no to jestem idota w doborowym towarzystwie... bo podobnie dobrze oceniają
naszą kondycję spece od finansów z wielkich firm.

CIESZ SIE, ZE ZYJESZ.
jak ratingi spadna to cie donald ustrzeli z flinty bobra komoroskiego,
zebys emerytury nie bral i nie robil dziury w budzecie.....
lemingi...

Data: 2010-08-26 09:57:52
Autor: awe

Hans Kloss wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 nie pierdol tu farmazonow tylko wymien te wskazniki i podaj konkretnie ktore towarzystwo - nawet nie musisz podawac wartosci tych wskaznikow bo sa ogolnie dostepne - bo ja jestem wielce ciekawy ktore twoim zdaniem sa takie cudowne.
Osle
awe

Data: 2010-08-26 12:07:54
Autor: Miglanc

Hans Kloss wrote:
[...]

Sam jesteś OSŁEM boży koniku! Czyżbyś znał się rónież na wskaźnikach ekonomicznych? To geniusz z ciebie, dlaczego ty nie zostałeś PREMIEREM tylko jakaś miernota z okolic Gdańska?

--

Zahir

Data: 2010-08-23 08:57:38
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4rqdn$8pq$1inews.gazeta.pl...
[...]

"Kurwie syny", powiadasz? Niestety, naród w wolnych wyborach zdecydował, że to Komorowski, a nie prezes PiS będzie polskim prezydentem. Możecie nazywać go panem Komorowskim, a to i tak nie spowoduje, że do prezesa PiS będą ludzie zwracać sie: panie prezydencie. Prezes PiS przerznął co sie dało, za rok przerznie kolejny raz. Na polu pozostanie jedynie lewica i PO. Wy osierocone biedaki pójdziecie na zieloną trawkę. Będziecie tacy jak razor. Jego pan też przerznął swoją szansę uzyskując w wyborach bardzo mizerny wynik. Co zrobił wielbiciel LPR i Giertycha? Teraz łasi się do PiS. Tak będzie i z wami. Pójdziecie w rozsypkę. Pamiętajcie, na lewicy dla was miejsca nie ma, a do PO nikt was nie zechce!  Jesteście gatunkiem wymierającym.

--

Zahir

Data: 2010-08-24 13:32:27
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c721be0$0$27041$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
przerznal 3% - a to za sprawa lewactwa - powinno odebrac sie tym scierwom prawa wyborcze. teraz buduja pomnik bolszewkim za napasc na Polske
awe

Data: 2010-08-24 13:49:25
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i50ahq$1hr$1news.onet.pl...

[...]

[...]