Platfonsy walczą o wyborcze poparcie

Data: 2011-05-17 12:59:48
Autor: Hans Kloss
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie
... dla PiS!
http://www.youtube.com/watch?v=q5ZodDSk8A0
Gdy, odwiedziwszy blog znanego z krytycznego stosunku do PiS-u Michała
Wiśniewskiego, zobaczyłem notkę:
"PiS właśnie zdobył mój głos. Nie spodziewałem się nigdy ze coś
takiego napisze. To jest jakieś kuriozum."
to przyznam szczerze że opadła mi szczęka. Prędzej bym się spodziewał
nagłego nawrócenia kalinoskorudeckiej ;)
http://latolemingow.salon24.pl/307572,pis-wlasnie-zdobyl-moj-glos
DONALD MATOLE,  TWÓJ RZĄD OBALĄ  "KIBOLE"!
J-23

Data: 2011-05-17 22:19:04
Autor: raff

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:577581d5-e9fc-4a83-bed1-6364a00197fbc1g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Brawo Donek !

Jeszcze troche takich akcji i bedzie koniec POlszewickiej szajki !

R.

Data: 2011-05-17 21:01:56
Autor: obserwator
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Brawo Donek !

Jeszcze troche takich akcji i bedzie koniec POlszewickiej szajki !

masz tupet. Ciekawe czy w realu tez?

Data: 2011-05-17 21:21:20
Autor: obserwator
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Won, Par=F3wo !

ja popieram PiS i ty doskonale o tym wiesz.Pisze tu na ten temat od dawna.

Dlaczego wiec mi ublizasz, skoro w tym watku zamieszczonym przez Hansa dajesz wyraz unania z powodu kompromitacji PO na rzecz PiS?

Data: 2011-05-17 21:26:09
Autor: obserwator
[...]

spokojnie Neko. Odpowiedz jednoznacznie na pytanie ktore ci zadalem.

Data: 2011-05-18 00:16:14
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iqup5h$jh8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bombel to dla ciebie Idzikowski.  Dobrze sie czujesz ?

A idz, pokrako. Ty masz nierowno pod sufitem.

R.

Data: 2011-05-17 22:42:48
Autor: obserwator
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie
> [...]

Hansa=20
> [...]

Bombel to dla ciebie Idzikowski.  Dobrze sie czujesz ?

A idz, pokrako. Ty masz nierowno pod sufitem.

jebniety jestes? odpowiedz na pytanie ktore ci zadalem. Dlaczego udajesz, ze jestes przeciwko PO i poparles tekst Hansa, skoro ublizasz mi, mimo ze  doskonale wiesz, ze popieram PiS?

Ze jestes Neko, to ci udowodnilem. Pod tekstem Jaroslawa Kaczynskiego,ktory zamiescilem pokazales swoja prawdziwa twarz.

Nie jestes zwyklym trollem, bo dzialasz na tej grupie od wielu lat.

Jak sie nie uspokoisz, to te twoje wredne teksty wcisne ci w twoja falszywa morde.

Data: 2011-05-18 00:44:21
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iqutl8$2b7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jak sie nie uspokoisz, to te twoje wredne teksty wcisne ci w twoja falszywa morde.

Zaczynasz mnie denerwowac. Idziesz do KF.

R.

Data: 2011-05-17 22:51:58
Autor: obserwator
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Zaczynasz mnie denerwowac. Idziesz do KF.

KF ci nic nie pomoze, szmato. Ten caly watek pokazuje kim jestes:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.soc.polityka&tid=2108500&MID=%3Ciqu3do%246rp%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2011-05-17 23:13:37
Autor: Jaksa
On Tue, 17 May 2011 21:59:48 +0200, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

.. dla PiS!
http://www.youtube.com/watch?v=q5ZodDSk8A0
Gdy, odwiedziwszy blog znanego z krytycznego stosunku do PiS-u Michała
Wiśniewskiego, zobaczyłem notkę:

Czy to jest ten pajac z czerwonymi wlosami do ramion,
maz, czy tez byly maz Dudy, tej takiej z wielkimi cycami?

Nie jestem na biezaco w temacie tzw. celebrytow,
a w szczegolnosci tych kloacznych.

Jaksa

Data: 2011-05-17 14:42:23
Autor: Hans Kloss
On 17 Maj, 23:13, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Czy to jest ten pajac z czerwonymi wlosami do ramion,
maz, czy tez byly maz Dudy, tej takiej z wielkimi cycami?

Szczerze wątpię, to raczej jego "pseudonim artystyczny" ;).
To dość przytomny bloger salonu.24.  Mimo że (do dziś) był
zdecydowanym antykaczystą to chyba nigdy nie zniżył się do palikocenia
w odróżnieniu od  proplatfonskiej hołoty.
J-23

Data: 2011-05-17 23:28:12
Autor: wekon
"Jaksa"  wrote in message news:op.vvm88zfh1j561patlantis...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

to nie sen, nawet taki pajac odwraca się od PO

wekon

Data: 2011-05-17 23:33:44
Autor: Kaczysta
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie
Lada moment wszyscy nauczyciele bedą przeciwko PO, bo za miesiąc cichem, tylnymi drzwiamy wprowadzą likwidacje Karty Nauczyciela. To jeszcze mało - w szkołąch zniknie coś takiego, jak umowa o pracę na czas nieokreślony - bedą tylko terminowe kontrakty. Zniknie szkolnictwo zawodowe - szkoły będą tylko kształcić w kierunkach ogólnych, a kształcenie zawodowe przejmą prywatne firmy szkoleniowe.
Niektóre przedmioty ogólnokształcące zostaną zlikwidowane, a w ich miejsce wprowadzone dziwaczne hybrydy. O losach szkoły będę decydowali tępi urzędnicy samorządowi.
AZ

Data: 2011-05-17 23:39:31
Autor: the_foe
W dniu 2011-05-17 23:33, Kaczysta pisze:
[...]

brzmi jak sensowny plan.

--
the_foe

Data: 2011-05-17 14:50:19
Autor: Hans Kloss
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie
On 17 Maj, 23:39, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

brzmi jak sensowny plan.
Równie sensowny jak niegdysiejsze plany "reformy szkolnictwa" w
Generalnej Guberni, jedynie zniesienie tej nieszczęsnej "karty" trzyma
parametry przyzwoitości.
Bo plany połączenia biologii, fizyki, geografii, chemii w jakąś
"przyrodę" czy inne "środowisko" wyglądają wręcz na próbę
intelektualnej eksterminacji polskiej młodzieży.
J-23

Data: 2011-05-17 23:46:56
Autor: Jaksa
On Tue, 17 May 2011 23:39:31 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

[...]

Te dwa ostatnie zdania napewno bardzo ci przypadly do gustu,
pokraczny pseudo-wolnosciowcu z Koziej Wolki. Tylko ten
czerwony krawat pioniera czegos w szyje uwiera?

Jaksa

Data: 2011-05-18 09:02:19
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:577581d5-e9fc-4a83-bed1-6364a00197fbc1g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Czyli bandyci tacy jak ty., Wróżę ci karierę w przyszłym rządzie!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2011-05-18 22:20:14
Autor: heÂŽsk

[...]