Platfonsy walczą o wyborcze poparcie

Data: 2011-05-17 22:19:04
Autor: raff
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:577581d5-e9fc-4a83-bed1-6364a00197fbc1g2000yqe.googlegroups.com...
... dla PiS!
http://www.youtube.com/watch?v=q5ZodDSk8A0
Gdy, odwiedziwszy blog znanego z krytycznego stosunku do PiS-u Michała
Wiśniewskiego, zobaczyłem notkę:
"PiS właśnie zdobył mój głos. Nie spodziewałem się nigdy ze coś
takiego napisze. To jest jakieś kuriozum."
to przyznam szczerze że opadła mi szczęka. Prędzej bym się spodziewał
nagłego nawrócenia kalinoskorudeckiej ;)
http://latolemingow.salon24.pl/307572,pis-wlasnie-zdobyl-moj-glos
DONALD MATOLE,  TWÓJ RZĄD OBALĄ  "KIBOLE"!

Brawo Donek !

Jeszcze troche takich akcji i bedzie koniec POlszewickiej szajki !

R.

Data: 2011-05-17 21:01:56
Autor: obserwator
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Brawo Donek !

Jeszcze troche takich akcji i bedzie koniec POlszewickiej szajki !

masz tupet. Ciekawe czy w realu tez?

Data: 2011-05-17 21:21:20
Autor: obserwator
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Won, Par=F3wo !

ja popieram PiS i ty doskonale o tym wiesz.Pisze tu na ten temat od dawna.

Dlaczego wiec mi ublizasz, skoro w tym watku zamieszczonym przez Hansa dajesz wyraz unania z powodu kompromitacji PO na rzecz PiS?

Data: 2011-05-17 21:26:09
Autor: obserwator
[...]

spokojnie Neko. Odpowiedz jednoznacznie na pytanie ktore ci zadalem.

Data: 2011-05-18 00:16:14
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iqup5h$jh8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bombel to dla ciebie Idzikowski.  Dobrze sie czujesz ?

A idz, pokrako. Ty masz nierowno pod sufitem.

R.

Data: 2011-05-17 22:42:48
Autor: obserwator
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie
> [...]

Hansa=20
> [...]

Bombel to dla ciebie Idzikowski.  Dobrze sie czujesz ?

A idz, pokrako. Ty masz nierowno pod sufitem.

jebniety jestes? odpowiedz na pytanie ktore ci zadalem. Dlaczego udajesz, ze jestes przeciwko PO i poparles tekst Hansa, skoro ublizasz mi, mimo ze  doskonale wiesz, ze popieram PiS?

Ze jestes Neko, to ci udowodnilem. Pod tekstem Jaroslawa Kaczynskiego,ktory zamiescilem pokazales swoja prawdziwa twarz.

Nie jestes zwyklym trollem, bo dzialasz na tej grupie od wielu lat.

Jak sie nie uspokoisz, to te twoje wredne teksty wcisne ci w twoja falszywa morde.

Data: 2011-05-18 00:44:21
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iqutl8$2b7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jak sie nie uspokoisz, to te twoje wredne teksty wcisne ci w twoja falszywa morde.

Zaczynasz mnie denerwowac. Idziesz do KF.

R.

Data: 2011-05-17 22:51:58
Autor: obserwator
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Zaczynasz mnie denerwowac. Idziesz do KF.

KF ci nic nie pomoze, szmato. Ten caly watek pokazuje kim jestes:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.soc.polityka&tid=2108500&MID=%3Ciqu3do%246rp%241%40inews.gazeta.pl%3E

--

Platfonsy walczą o wyborcze poparcie