Platfonsy walczą o wyborcze poparcie

Data: 2011-05-18 09:02:19
Autor: Leprechaun
Platfonsy walczą o wyborcze poparcie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:577581d5-e9fc-4a83-bed1-6364a00197fbc1g2000yqe.googlegroups.com...
... dla PiS!
http://www.youtube.com/watch?v=q5ZodDSk8A0
Gdy, odwiedziwszy blog znanego z krytycznego stosunku do PiS-u Michała
Wiśniewskiego, zobaczyłem notkę:
"PiS właśnie zdobył mój głos. Nie spodziewałem się nigdy ze coś
takiego napisze. To jest jakieś kuriozum."
to przyznam szczerze że opadła mi szczęka. Prędzej bym się spodziewał
nagłego nawrócenia kalinoskorudeckiej ;)
http://latolemingow.salon24.pl/307572,pis-wlasnie-zdobyl-moj-glos
DONALD MATOLE,  TWÓJ RZĄD OBALĄ  "KIBOLE"!
J-23

Czyli bandyci tacy jak ty., Wróżę ci karierę w przyszłym rządzie!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2011-05-18 22:20:14
Autor: heÂŽsk

[...]