Platforma Obywatelska

Data: 2010-03-19 23:41:01
Autor: Slawek SWP
Platforma Obywatelska
Platforma Obywatelska to partia, kt贸ra nie istnieje bez Prawa i Sprawiedliwo艣ci. Prawo i Sprawiedliwo艣膰 to ideali艣ci bez szans na rz膮dzenie Polsk膮. Pr贸bowali zrobi膰 co艣 by wszystkim 偶y艂o si臋 lepiej a zostali wypchni臋ci przez rozwydrzonego dzieciaka z zobowi膮zaniami by naszym 偶y艂o si臋 lepiej.

Jak to jest gdy trzeba t艂umaczy膰 na czym polega sukces...? Bo samo przedstawienie fakt贸w nie wystarcza...

Czy PO potrzebuje "dopu艣ci膰" PiS do rz膮dzenia aby kontynuowa膰 kampani臋 nienawi艣ci?

--
S艂awek SWP
Nim na po偶arcie rzuc膮 nas t艂umom

['] Prawd膮 po oczach, przez ca艂e 偶ycie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-19 23:46:50
Autor: Kenwood
Platforma Obywatelska

Platforma Obywatelska to partia, kt贸ra nie istnieje ...

I tyle wystarczy.
Bo to ani partia ani platforma ani obywatelska.
W zasadzie jest to zwykla klika ludzi bezideowych,
chcacych rzadzic dla samego rzadzenia i robienia kasy.

Data: 2010-03-19 23:51:09
Autor: Lorn
Platforma Obywatelska
Kenwood pisze:

W zasadzie jest to zwykla klika ludzi bezideowych,
chcacych rzadzic dla samego rzadzenia i robienia kasy.

Wyczerpuj膮ca charakterystyka PiS`u :>

Data: 2010-03-20 00:11:24
Autor: Slawek SWP
Platforma Obywatelska
U偶ytkownik Lorn napisa艂:
Kenwood pisze:

W zasadzie jest to zwykla klika ludzi bezideowych,
chcacych rzadzic dla samego rzadzenia i robienia kasy.

Wyczerpuj膮ca charakterystyka PiS`u :>

I w艂a艣nie dlatego PiS zosta艂 odepchni臋ty, by nie m贸g艂 "zrobi膰 nic". <LOL>
Sponsorzy wpadli w panik臋, 偶e dostan膮 rachunek i przyjdzie bezwzgl臋dny komornik...?

Data: 2010-03-20 00:16:27
Autor: Lorn
Platforma Obywatelska
Slawek SWP pisze:
U偶ytkownik Lorn napisa艂:
Kenwood pisze:

W zasadzie jest to zwykla klika ludzi bezideowych,
chcacych rzadzic dla samego rzadzenia i robienia kasy.

Wyczerpuj膮ca charakterystyka PiS`u :>

I w艂a艣nie dlatego PiS zosta艂 odepchni臋ty, by nie m贸g艂 "zrobi膰 nic". <LOL>

Odepchni臋ty? Sami od siebie odpychaj膮... Inteligentni inaczej :> Wiocha im si臋 teraz marzy... Zaczynaj膮 straszy膰 procentami z Nowego-艢wiata wyssane. :>

Sponsorzy wpadli w panik臋, 偶e dostan膮 rachunek i przyjdzie bezwzgl臋dny komornik...?

Jarusia wystawi膮? :>

Data: 2010-03-19 16:35:04
Autor: Antenka
Platforma Obywatelska
Odepchni阾y? Sami od siebie odpychaj... Inteligentni inaczej :> Wiocha
im si teraz marzy... Zaczynaj straszy procentami z Nowego-iata
wyssane. :>

Uczona z Koziej W髄ki si odezwa砤, a s硂ma z papci si sypie...

Antenka

Data: 2010-03-20 00:36:44
Autor: Lorn
Platforma Obywatelska
Antenka pisze:
[...]

Tylko na tyle ci sta? :>

Data: 2010-03-19 16:44:28
Autor: Antenka
Platforma Obywatelska
On 20 Mar, 00:36, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Uczona z Koziej W髄ki si odezwa砤, a s硂ma z papci si sypie....

Tylko na tyle ci sta? :>

Tak, pani dokt髍 kominologii stosowanej

Antenka

Data: 2010-03-20 00:52:43
Autor: Lorn
Platforma Obywatelska
Antenka pisze:

[...]

No c罂... Proponuj po硂縴 si na jadrysiow kozetk... Mo縠 on b阣zie w stanie wyprostowa psychik Antenki :>

Data: 2010-03-19 23:50:57
Autor: Antenka
Platforma Obywatelska
No c罂... Proponuj po硂縴 si na jadrysiow kozetk.... Mo縠 on b阣zie
w stanie wyprostowa psychik Antenki <

Vicka, a dzieciak przewini阾y, gary wyszorowane, 秐iadanie dla starego
zrobione hm? No, to do roboty a nie w klawiatur trzaska!

Antenka

P.s. Cizio - pani dokt髍 ze stodo硑, czy widzia砤 kiedy krzyw
antenk? Oj g硊pia ty, bardzo g硊pielkowata...:D

Data: 2010-03-20 09:41:56
Autor: Panslavista
Platforma Obywatelska

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:eb0ad8a2-c25d-4fc6-a303-7f48ba090b9933g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

A jak si ma m骿 Sylinek?

Data: 2010-03-20 09:50:58
Autor: jadrys
Platforma Obywatelska
W dniu 2010-03-20 09:41, Panslavista pisze:
[...]

Sugerujesz Hrabio 縠 Lorn/Vic/Vicka  to ta Twoja mityczna "Syla"??

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale縴 walczy..
Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-03-20 01:00:04
Autor: Slawek SWP
Platforma Obywatelska
U偶ytkownik Lorn napisa艂:
Slawek SWP pisze:
U偶ytkownik Lorn napisa艂:
Kenwood pisze:

[...]

No to sk膮d to wycie rozwydrzonego dzieciaka i 偶mudna praca u podstaw by ustawi膰 PiS na pozycji obciachu. Zauwa偶, 偶e gdy dopyta膰 przeci臋tnego wykszta艂ciucha dlaczego nie lubi PiS to milknie... Gdy zapytasz dlaczego lubi PO tak samo, wie 偶e tak ma by膰 a dlaczego... Nie wie.

Sponsorzy wpadli w panik臋, 偶e dostan膮 rachunek i przyjdzie bezwzgl臋dny
komornik...?

Jarusia wystawi膮? :>

Pami臋tasz jak w 艁odzi, przed wyborami jedna Pani nakrzycza艂a na Kaczy艅skiego bo ulica by艂a rozkopana i jej restauracja nie zarabia艂a...(?) Zapewniam ci臋, 偶e normalne pa艅stwo jest zarz膮dzane prawem stanowionym i wykonywanym przez r贸偶nej ma艣ci urz臋dnik贸w i s艂u偶by.

Data: 2010-03-20 01:27:26
Autor: Lorn
Platforma Obywatelska
Slawek SWP pisze:
U偶ytkownik Lorn napisa艂:
Slawek SWP pisze:
U偶ytkownik Lorn napisa艂:
Kenwood pisze:

[...]

Ich nie trzeba ustawia膰... Sami si臋 ustawiaj膮 i s膮 obciachem. :> Prawi i kurwa sprawiedliwi... Kurski ile razy prawko by straci艂? :> Wiem... Marny przyk艂ad, ale chyba PiS do czego艣 zobowi膮zuje... ? :>

Zauwa偶, 偶e gdy dopyta膰 przeci臋tnego wykszta艂ciucha dlaczego nie lubi PiS to milknie...

Czy偶by? Robi艂e艣 sonda偶 przed ko艣cio艂em?

Gdy zapytasz dlaczego lubi PO tak samo, wie 偶e tak ma by膰 a dlaczego... Nie wie.

S膮dz臋, 偶e pyta艂e艣... Co odpowiadali?

[...]

Czy ja to neguj臋? Przypomnij sobie co Kropiwnicki powiedzia艂 do stra偶nika miejskiego... To kurwa neguj臋. Kultury im brak, a ju偶 na pewno   brak im dobra pa艅stwa, kt贸ry osrywaj膮 by dokopa膰 PO... Zajebista opozycja... :> Ma艂o, 偶e sra pod siebie to jeszcze Polsce szkodzi. :>

Platforma Obywatelska