Platforma Obywatelska

Data: 2010-03-19 23:46:50
Autor: Kenwood
Platforma Obywatelska

Platforma Obywatelska to partia, ktĂłra nie istnieje ...

I tyle wystarczy.
Bo to ani partia ani platforma ani obywatelska.
W zasadzie jest to zwykla klika ludzi bezideowych,
chcacych rzadzic dla samego rzadzenia i robienia kasy.

Data: 2010-03-19 23:51:09
Autor: Lorn
Platforma Obywatelska
Kenwood pisze:

W zasadzie jest to zwykla klika ludzi bezideowych,
chcacych rzadzic dla samego rzadzenia i robienia kasy.

Wyczerpująca charakterystyka PiS`u :>

Data: 2010-03-20 00:11:24
Autor: Slawek SWP
Platforma Obywatelska
Użytkownik Lorn napisał:
Kenwood pisze:

W zasadzie jest to zwykla klika ludzi bezideowych,
chcacych rzadzic dla samego rzadzenia i robienia kasy.

Wyczerpująca charakterystyka PiS`u :>

I właśnie dlatego PiS został odepchnięty, by nie mógł "zrobić nic". <LOL>
Sponsorzy wpadli w panikę, że dostaną rachunek i przyjdzie bezwzględny komornik...?

--
Sławek SWP
Nim na pożarcie rzucą nas tłumom

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-20 00:16:27
Autor: Lorn
Platforma Obywatelska
Slawek SWP pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Kenwood pisze:

W zasadzie jest to zwykla klika ludzi bezideowych,
chcacych rzadzic dla samego rzadzenia i robienia kasy.

Wyczerpująca charakterystyka PiS`u :>

I właśnie dlatego PiS został odepchnięty, by nie mógł "zrobić nic". <LOL>

Odepchnięty? Sami od siebie odpychają... Inteligentni inaczej :> Wiocha im się teraz marzy... Zaczynają straszyć procentami z Nowego-Świata wyssane. :>

Sponsorzy wpadli w panikę, że dostaną rachunek i przyjdzie bezwzględny komornik...?

Jarusia wystawią? :>

Data: 2010-03-19 16:35:04
Autor: Antenka
Platforma Obywatelska
Odepchnięty? Sami od siebie odpychają... Inteligentni inaczej :> Wiocha
im się teraz marzy... Zaczynają straszyć procentami z Nowego-Świata
wyssane. :>

Uczona z Koziej Wólki się odezwała, a słoma z papci się sypie...

Antenka

Data: 2010-03-20 00:36:44
Autor: Lorn
Platforma Obywatelska
Antenka pisze:
[...]

Tylko na tyle cię stać? :>

Data: 2010-03-19 16:44:28
Autor: Antenka
Platforma Obywatelska
On 20 Mar, 00:36, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Uczona z Koziej Wólki się odezwała, a słoma z papci się sypie....

Tylko na tyle cię stać? :>

Tak, pani doktór kominologii stosowanej

Antenka

Data: 2010-03-20 00:52:43
Autor: Lorn
Platforma Obywatelska
Antenka pisze:

[...]

No cóż... Proponuję położyć się na jadrysiową kozetkę... Może on będzie w stanie wyprostować psychikę Antenki :>

Data: 2010-03-19 23:50:57
Autor: Antenka
Platforma Obywatelska
No cóż... Proponuję położyć się na jadrysiową kozetkę.... Może on będzie
w stanie wyprostować psychikę Antenki <

Vicka, a dzieciak przewinięty, gary wyszorowane, śniadanie dla starego
zrobione hm? No, to do roboty a nie w klawiaturę trzaskać!

Antenka

P.s. Cizio - pani doktór ze stodoły, czy widziałaś kiedyś krzywą
antenkę? Oj głupiaś ty, bardzo głupielkowata...:D

Data: 2010-03-20 09:41:56
Autor: Panslavista
Platforma Obywatelska

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:eb0ad8a2-c25d-4fc6-a303-7f48ba090b9933g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

A jak się ma mój Sylinek?

Data: 2010-03-20 09:50:58
Autor: jadrys
Platforma Obywatelska
W dniu 2010-03-20 09:41, Panslavista pisze:
[...]

Sugerujesz Hrabio że Lorn/Vic/Vicka  to ta Twoja mityczna "Syla"??

Data: 2010-03-20 01:00:04
Autor: Slawek SWP
Platforma Obywatelska
Użytkownik Lorn napisał:
Slawek SWP pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Kenwood pisze:

[...]

No to skąd to wycie rozwydrzonego dzieciaka i żmudna praca u podstaw by ustawić PiS na pozycji obciachu. Zauważ, że gdy dopytać przeciętnego wykształciucha dlaczego nie lubi PiS to milknie... Gdy zapytasz dlaczego lubi PO tak samo, wie że tak ma być a dlaczego... Nie wie.

Sponsorzy wpadli w panikę, że dostaną rachunek i przyjdzie bezwzględny
komornik...?

Jarusia wystawią? :>

Pamiętasz jak w Łodzi, przed wyborami jedna Pani nakrzyczała na Kaczyńskiego bo ulica była rozkopana i jej restauracja nie zarabiała...(?) Zapewniam cię, że normalne państwo jest zarządzane prawem stanowionym i wykonywanym przez różnej maści urzędników i służby.

Data: 2010-03-20 01:27:26
Autor: Lorn
Platforma Obywatelska
Slawek SWP pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Slawek SWP pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Kenwood pisze:

[...]

Ich nie trzeba ustawiać... Sami się ustawiają i są obciachem. :> Prawi i kurwa sprawiedliwi... Kurski ile razy prawko by stracił? :> Wiem... Marny przykład, ale chyba PiS do czegoś zobowiązuje... ? :>

Zauważ, że gdy dopytać przeciętnego wykształciucha dlaczego nie lubi PiS to milknie...

Czyżby? Robiłeś sondaż przed kościołem?

Gdy zapytasz dlaczego lubi PO tak samo, wie że tak ma być a dlaczego... Nie wie.

Sądzę, że pytałeś... Co odpowiadali?

[...]

Czy ja to neguję? Przypomnij sobie co Kropiwnicki powiedział do straĹźnika miejskiego... To kurwa neguję. Kultury im brak, a juĹź na pewno   brak im dobra państwa, ktĂłry osrywają by dokopać PO... Zajebista opozycja... :> Mało, Ĺźe sra pod siebie to jeszcze Polsce szkodzi. :>

Platforma Obywatelska