Platforma Obywatelska ucieka z Lubina!(obejrzyj koniecznie)!!!

Data: 2011-12-14 17:23:57
Autor: boukun
Platforma Obywatelska ucieka z Lubina!(obejrzyj koniecznie)!!!
Polszewika goń goń goń:)))

http://www.youtube.com/watch?v=wtHXvmf_8Lo&feature=email

boukun

Data: 2011-12-14 17:44:17
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jcaiom$tp4$1mx1.internetia.pl...
Polszewika goń goń goń:)))

http://www.youtube.com/watch?v=wtHXvmf_8Lo&feature=email

Widzicie tego gogusia w okularach z PO? Ja pierdolę, na takich ludzi Polacy głosują, żeby nimi rzadzili? I jak tu ma być dobrze w tym kraju...

boukun

Data: 2011-12-14 11:53:08
Autor: Marek
On 14 Gru, 17:44, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:jcaiom$tp4$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Widzicie tego gogusia w okularach z PO? Ja pierdolę, na takich ludzi Polacy
głosują, żeby nimi rzadzili? I jak tu ma być dobrze w tym kraju....

"Jestem czlowiekiem teatru" - tak sie przedstawil...

Data: 2011-12-15 05:35:23
Autor: stevep
Dnia 14-12-2011 o 17:23:57 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Polszewika goń goń goń:)))

http://www.youtube.com/watch?v=wtHXvmf_8Lo&feature=email

boukun

# Czy kto widział, jak biegnie króliczek ulicą?
Czy to widział kto,
czy to widział kto?
W naszym mieści szukali
króliczka ze świcą,
aż dopadli go,
aż znaleźli go... Ho, ho! Ho, ho! Ho, ho!

Zniknął za rogiem
i przepadł jak szyszka.
Ale nie płaczmy, bo
ale nie płaczmy, bo
nie o to chodzi by złowić króliczka,
ale by gonić go,
ale by gonić go,
ale by gonić go! #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjx4j
--
stevep

Platforma Obywatelska ucieka z Lubina!(obejrzyj koniecznie)!!!