Platforma Oszust贸w

Data: 2013-11-09 16:53:43
Autor: Mark Woydak
Platforma Oszust贸w
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyj膮cy si臋 "Mark Woydak" (u偶ywaj膮cy r贸wnie偶 innych
ksywek m.in. Prinzlaff Herrlich) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZO艁OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i
marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma
juz dla niego ratunku! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Wspierajmy go w tych
ci臋zkich chwilach! Nie ma nikogo opor贸cz nas! Nawet zdychaj膮cy pies i
wylenia艂y ze staro艣ci kot go opu艣cili! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Nadzieja na pe艂ny
powr贸t do zdrowia tego osobnika jest niewielka ale spe艂nijmy chrze艣cia艅ski
obowi膮zek! Wno艣my mod艂y za PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW

--

U偶ytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"schei脽haus\""@aoio.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:9zkfqzz6yu6b$.16u7m3i04elxs$.dlg40tude.net...

Biznesmen wp艂aci艂 pieni膮dze za nocleg stu delegat贸w PO

鈥濶ewsweek鈥 dotar艂 do kolejnych informacji pokazuj膮cych, jak wygl膮da艂y
kulisy wybor贸w w dolno艣l膮skiej Platformie. Wroc艂awski biznesmen wp艂aci艂 23
tys. z艂 za hotelowy nocleg ponad stu delegat贸w na zjazd, kt贸ry odby艂 si臋 w
Karpaczu. 鈥 Dosta艂em te pieni膮dze w Platformie 鈥 t艂umaczy.

Zjazd wyborczy odby艂 si臋 w sobot臋 26 pa藕dziernika w Karpaczu. Delegaci
sympatyzuj膮cy z Jackiem Protasiewiczem zjechali do g贸rskiego kurortu dzie艅
wcze艣niej. Zakwaterowano ich w hotelu Sandra, okaza艂ym o艣rodku wyposa偶onym
w kompleks SPA i kilka basen贸w.

Heinke najpierw przywi贸z艂 do Sandry 14 tys. z艂, by艂o to cztery dni przed
zjazdem. Po raz drugi pojawi艂 si臋 w Karpaczu w pi膮tek, czyli w dniu
zameldowania w hotelu delegat贸w Protasiewicza.

Problem jednak w tym, 偶e pieni臋dzy za nocleg ponad setki delegat贸w w
Sandrze nie wp艂aci艂 nikt z Platformy. Zrobi艂 to Marek Heinke, znany
wroc艂awski biznesmen i wieloletni znajomy Jacka Protasiewicza. 鈥濶ewsweek鈥
dysponuje dokumentami potwierdzaj膮cymi dokonanie przez niego dw贸ch wp艂at,
obu w got贸wce. Heinke najpierw przywi贸z艂 do Sandry 14 tys. z艂, by艂o to
cztery dni przed zjazdem. Po raz drugi pojawi艂 si臋 w Karpaczu w pi膮tek,
czyli w dniu zameldowania w hotelu delegat贸w Protasiewicza 鈥 tym razem
wp艂aci艂 ok. 9,1 tys. z艂. Z naszych informacji wynika, 偶e sam te偶 zam贸wi艂
sobie pok贸j w Sandrze i zosta艂 z dzia艂aczami Platformy na noc.

- Dlaczego p艂aci艂 za nocleg delegat贸w? 鈥 pytam go.

- Nie p艂aci艂em za to.

- Mam dwa dowody wp艂aty wystawione na pana nazwisko.

Chwila ciszy w s艂uchawce.

- Zosta艂em poproszony o dokonanie tej wp艂aty. Przekazano mi pieni膮dze i je
wp艂aci艂em.

- Kto je panu przekaza艂?

- Piotr Uhle 鈥 m贸wi Heinke. Tu potrzebne jest drobne wyja艣nienie. Uhle to
stronnik Protasiewicza i szef wroc艂awskiego ko艂a Marketingu Politycznego, o
kt贸rym zrobi艂o si臋 g艂o艣no przy okazji niedawnej afery z pompowaniem k贸艂 w
Platformie. To Uhle przyj膮艂 do partii 93-letni膮 kobiet臋 znan膮 ju偶 we
Wroc艂awiu jako 鈥瀊abcia Busiowa鈥.

Heinke m贸wi dalej: 鈥 Uhle wiedzia艂, 偶e cz臋sto je偶d偶臋 do mamy, kt贸ra mieszka
niedaleko Karpacza, i poprosi艂 mnie o zawiezienie tych pieni臋dzy.

- Taka przys艂uga? 鈥 dopytuj臋.

- Tak, przys艂uga. Mam w Jeleniej G贸rze mam臋 z siostr膮 i cz臋sto je
odwiedzam. Poproszono mnie o przys艂ug臋 i powiedzia艂em, 偶e si臋 jej podejm臋.

Uhle, kt贸remu relacjonuj臋 swoj膮 rozmow臋 w Heinke, broni si臋 i zwala
wszystko na koleg贸w z wroc艂awskiej Platformy: - To nie by艂y moje pieni膮dze.
Ja jestem ma艂y 偶uczek, by艂em tu tylko po艣rednikiem.

Wersja, kt贸r膮 s艂ysz臋 w PO, jest nieco pogmatwana: hotel domaga艂 si臋
op艂acania nocleg贸w z g贸ry, czas nagli艂, wi臋c dw贸ch dzia艂aczy postanowi艂o
za艂o偶y膰 za setk臋 delegat贸w. Zrzucili si臋 po po艂owie, czyli po 12 tysi臋cy.
Pieni膮dze w臋drowa艂y w partii z r膮k do r膮k, a偶 w ko艅cu trafi艂y do Heinke,
znajomego biznesmena, kt贸ry 鈥 traf chcia艂 鈥 akurat jecha艂 z wizyt膮 do mamy.

Ta opowie艣膰 brzmi jednak ma艂o przekonuj膮co. Jeden z dw贸jki dzia艂aczy,
kt贸rzy z prywatnych 艣rodk贸w za艂o偶yli za delegat贸w, przyznaje, 偶e nie wie,
kto zawozi艂 jego pieni膮dze do Karpacza. Co wi臋cej, sam te偶 nocowa艂 w
Sandrze. Dlaczego wi臋c nie dokona艂 wp艂aty osobi艣cie? Dlaczego, b臋d膮c w
hotelu, pozwoli艂, by jego got贸wk膮 dysponowa艂 Heinke? Nie wiadomo.

Najciekawsze jest jednak to, 偶e dzia艂acz liczy, 偶e dostanie swoje 12
tysi臋cy z powrotem. Jak m贸wi, za noclegi ostatecznie ma bowiem zap艂aci膰
Platforma. Gdy Sandra dostanie od niej przelew, depozyt za艂o偶ony przez
niego i jego koleg臋 zostanie zwr贸cony.

Pr贸buj臋 zweryfikowa膰 t臋 histori臋 w samym hotelu, ale potwierdza si臋 tylko
to, 偶e Platforma by艂a w Karpaczu. Czy rzeczywi艣cie istnieje jaki艣 depozyt?
I czy b臋dzie zwr贸cony? Nie wiadomo. Pracownica Sandry, kt贸r膮 o to pytam,
obiecuje, 偶e kto艣 z kierownictwa o艣rodka do mnie oddzwoni. Niestety nikt
si臋 nie odzywa.

Wreszcie kontaktuj臋 si臋 ze skarbnikiem wroc艂awskiej Platformy Karolem
Przywar膮. Podobno to on obmy艣li艂 ca艂膮 operacj臋. Jego t艂umaczenia wygl膮daj膮
jednak r贸wnie blado. Skarbnik zna Marka Heinke s艂abo, ale zaufa艂 mu, bo to
w ko艅cu kolega kolegi. 呕eby mnie przekona膰, 偶e biznesmen nie zap艂aci艂 za
wszystko z w艂asnej kieszeni, pokazuje pokwitowanie na 24 tys. z艂, kt贸re
mia艂 od niego dosta膰. Tyle 偶e to 偶aden dow贸d: zwyk艂e odr臋czne o艣wiadczenie
niepotwierdzone ani przez notariusza, ani przez 偶adnego 艣wiadka.

Jak twierdzi skarbnik, pieni臋dzy nie mo偶na by艂o przela膰 Sandrze na konto,
bo wys艂anie cz艂owieka z got贸wk膮 by艂o szybsze. Tyle 偶e to ju偶 t艂umaczenie
zupe艂nie absurdalne. Z dat na pokwitowaniach wynika, 偶e pieni膮dze zosta艂y
odebrane od dzia艂aczy w niedziel臋 a Heinke po raz pierwszy pojawi艂 si臋 w
Sandrze dopiero we wtorek. W ci膮gu dw贸ch dni przelew przeszed艂by bez
problemu.

Na koniec pytam, jak Heinke wi贸z艂 pieni膮dze do Karpacza. W reklam贸wce?
Skarbnik nie chce zdradzi膰 takich szczeg贸艂贸w: - Od razu tworzy pan
negatywny obraz鈥 Nie wygl膮da to mo偶e superstandardowo, ale atmosfera przed
zjazdem by艂a napi臋ta i tak musieli艣my zadzia艂a膰. Wszystko odby艂o si臋 na
totalnym legalu i jest tip-top.

Heinke to we Wroc艂awiu to posta膰 dobrze znana. W latach 90. dzia艂a艂 w Unii
Wolno艣ci, ale odszed艂 z niej po g艂o艣nej aferze z pompowaniem k贸艂. Jego
dobrym znajomym jest nowy szef regionu PO Jacek Protasiewicz. Heinke
obecnie prowadzi firm臋 odpowiedzialn膮 za catering na Stadionie Miejskim we
Wroc艂awiu, kt贸ry de facto pozostaje pod kontrol膮 prezydenta Rafa艂a
Dutkiewicza. Z kolei Dutkiewicz to od niedawna sojusznik Platformy:
wsp贸艂prac臋 z nim zapowiedzia艂 Protasiewiczm, nowy szef regionu.

O to, dlaczego Heinke wp艂aci艂 pieni膮dze za nocleg delegat贸w PO, spyta艂em
Protasiewicza. Eurodeputowany nie odpowiedzia艂.

http://polska.newsweek.pl/biznesmen-wplacil-pieniadze-za-nocleg-stu-delegatow-po,artykuly,274231,1.html

Platforma Oszust贸w