Platforma TVP odkodowana

Data: 2009-09-15 09:17:14
Autor: Jingiel
Platforma TVP odkodowana
Zgodnie z zapowiedziami odkodowano programy TVP nadawane z Astry. Dorzucono programy PR. Fajnie, bo w końcu jest TVP HD ogólnodostępny. Wiązka sygnału ma być skierowana silnie na Polskę. Nie mam jak sprawdzić jak jest poza granicami Polski.

Jingiel

Data: 2009-09-15 09:32:38
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Jingiel" <xxx@XXX.pl> napisał w wiadomości news:h8n3uf$bko$1node1.news.atman.pl...
Zgodnie z zapowiedziami odkodowano programy TVP nadawane z Astry.

Czyli co, warto by zamienić konwerter na monoblocka?
Jakie tam są programy konkretnie?

Data: 2009-09-15 09:37:37
Autor: Jingiel
Platforma TVP odkodowana
Cavallino pisze:
[...]

To już zależy od ciebie, czy warto. TVP 1, TVP 2, TVP HD, TVP Sport, TVP Historia, TVP Polonia, TVP Info, TVP Kultura, Puls. Wszystkie radia PR, oprócz lokalnych oczywiście. Chyba ma być jeszcze Polsat i TVN, ale to w przyszłości. I jeszcze jedna sprawa musisz mieć tuner HD, bo sygnał nadawany w DVB-S2. TVP 1 , 2 i HD lecą z dźwiękiem AC3.

Jingiel

Data: 2009-09-15 09:38:36
Autor: Jingiel
Platforma TVP odkodowana

[...]

Dodam, że jakość TVP 1 i 2 lepsza niż z cyfry.

Jingiel

Data: 2009-09-15 09:46:17
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Jingiel" <xxx@XXX.pl> napisał w wiadomości news:h8n56g$brn$2node1.news.atman.pl...

[...]

Tzn. z jakim bitrate?
Z dvb-t leci coś koło 3.

Data: 2009-09-15 09:59:39
Autor: Jingiel
Platforma TVP odkodowana

Tzn. z jakim bitrate?
Z dvb-t leci coś koło 3.

TVP HD leci na ok 9. TVP 1 i 2 nie sprawdziałem jeszcze. A co ma do tego dvb-t? Rozmawiamy o nadawaniu satelitarnym.

Jingiel

Data: 2009-09-16 16:48:21
Autor: VSS
Platforma TVP odkodowana
ASTRA 1KR (19,2E)
tp. 59 (10,862 GHz, pol. H, SR: 22000, FEC: 5/6, DVB-S2/8PSK)

ID: TVP1
PID V: 512 (MPEG-4)
PID A: 650/651 (AC3)
PID PCR: 512
SID: 7100
PID TXT: 655
PID PMT: 256
Jakość obrazu: 720x576, 3,36 Mbit/s
Jakość dźwięku: 192 kbit/s & 384 kbit/s

ID: TVP2
PID V: 513 (MPEG-4)
PID A: 660/661 (AC3)
PID PCR: 513
SID: 7101
PID TXT: 665
PID PMT: 257
Jakość obrazu: 720x576, 2,95 Mbit/s
Jakość dźwięku: 192 kbit/s & 384 kbit/s

ID: TVP INFO
PID V: 514 (MPEG-4)
PID A: 670 (AC3)
PID PCR: 514
SID: 7102
PID TXT: - (brak)
PID PMT: 258
Jakość obrazu: 720x576, 2,64 Mbit/s
Jakość dźwięku: 192 kbit/s

ID: TVP Sport
PID V: 515 (MPEG-4)
PID A: 680/681 (AC3)
PID PCR: 515
SID: 7103
PID TXT: - (brak)
PID PMT: 259
Jakość obrazu: 720x576, 5,57 Mbit/s
Jakość dźwięku: 192 kbit/s & 192 kbit/s

ID: TVP HD
PID V: 532 (MPEG-4)
PID A: 850/851/852 (AC3)
PID PCR: 532
SID: 7120
PID TXT: - (brak)
PID PMT: 267
Jakość obrazu: 1920x1080 (1080i), 6,93 Mbit/s
Jakość dźwięku: 192 kbit/s, 384 kbit/s (6 kanałów), 160 kbit/s

Przypomnę, że już wcześniej informowaliśmy o pojawieniu się na tym transponderze niekodowanego kanału TV Puls.

ID: TV PULS
PID V: 521 (MPEG-4)
PID A: 740 (AC3)
PID PCR: 521
SID: 7109
PID TXT: - (brak)
PID PMT: 265
Jakość obrazu: 720x576, 3,17 Mbit/s
Jakość dźwięku: 192 kbit/s

ID: PR JEDYNKA
PID A: 631 (AC3)
PID PCR: 631
SID: 7201
PID PMT: 201
Jakość: 160 kbit/s

ID: PR DWOJKA
PID A: 632 (AC3)
PID PCR: 632
SID: 7202
PID PMT: 202
Jakość: 192 kbit/s

ID: PR TROJKA
PID A: 633 (AC3)
PID PCR: 633
SID: 7203
PID PMT: 203
Jakość: 192 kbit/s

ID: PR EURO
PID A: 634 (AC3)
PID PCR: 634
SID: 7204
PID PMT: 204
Jakość: 160 kbit/s

ID: PR DLA ZAGRANICY
PID A: 635 (AC3)
PID PCR: 635
SID: 7205
PID PMT: 205
Jakość: 128 kbit/s

ID: OBRADY PARLAMENTU
PID A: 636 (AC3)
PID PCR: 636
SID: 7206
PID PMT: 206
Jakość: 128 kbit/s

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2009-09-15 09:45:39
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Jingiel" <xxx@XXX.pl> napisał w wiadomości news:h8n54l$brn$1node1.news.atman.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Poza TVP HD i TVP Sport wszystko już mam i to też za friko praktycznie.
Te dwa kanały po Eurobaskecie nie będą niestety zbyt wiele warte, a udział w Eurobaskecie Polska zapewne zakończy jutro.

Wszystkie radia PR, oprócz lokalnych oczywiście. Chyba ma być jeszcze Polsat i TVN, ale to w przyszłości. I jeszcze jedna sprawa musisz mieć tuner HD, bo sygnał nadawany w DVB-S2. TVP 1 , 2 i HD lecą z dźwiękiem AC3.

Wszystko mam.
Ile kosztuje monoblock?

Data: 2009-09-15 09:56:57
Autor: Jingiel
Platforma TVP odkodowana

Poza TVP HD i TVP Sport wszystko już mam i to też za friko praktycznie.
Te dwa kanały po Eurobaskecie nie będą niestety zbyt wiele warte, a udział w Eurobaskecie Polska zapewne zakończy jutro.

Dla ciebie mogą nie być nic warte. Dla mnie jednak tak. Fajnie ogląda się polskie filmy i seriale w HD.

Wszystko mam.
Ile kosztuje monoblock?

Nie masz wszystkiego:))) Nie masz nonobloka. A nie możesz zerknąć i sprawdzić na allegro???

Jingiel

Data: 2009-09-15 10:15:06
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
[...]

Zgadza się, kiedyś miałem je w dvb-t, dlatego nie pisałem że nic nie są warte, tylko że niewiele
Zazwyczaj oglądałem te kanały może przez godzinę, dwie w tygodniu.

Wszystko mam.
Ile kosztuje monoblock?

Nie masz wszystkiego:))) Nie masz nonobloka. A nie możesz zerknąć i sprawdzić na allegro???

Mnie interesuje cena w sklepie, a nie na allegro.
Ale już gdzieś widziałem że ok. 50 zł.

Tzn. z jakim bitrate?
Z dvb-t leci coś koło 3.

TVP HD leci na ok 9.

W dvb-t też tak miała.
Co pewnie oznacza, że kanały SD będą w jakości zbliżonej do dvb-t.

TVP 1 i 2 nie sprawdziałem jeszcze. A co ma do tego dvb-t? Rozmawiamy o nadawaniu satelitarnym.

Może Ty rozmawiasz.
Ja się próbuję dowiedzieć co dostanę czego nie mam w tej chwili za cenę zakupu monoblocka.
Czyli przeanalizować sens takiego wydatku.
Żeby wystartowali przed Eurobasketem, to bym się nie zastanawiał, wspomnienia z piłki ręcznej w Chorwacji w TVP HD miałem bardzo miłe.

Data: 2009-09-15 10:56:42
Autor: BaX
Platforma TVP odkodowana

TVP 1 i 2 nie sprawdziałem jeszcze. A co ma do tego dvb-t? Rozmawiamy o nadawaniu satelitarnym.

Może Ty rozmawiasz.

Większość ludzi nie wie co to nawet dvb-t ale mają za to 'satelite' dla nich jeszcze długo dvb-t będzie zbędne szczególnie w obecnej chwili jak TVP FTA weszło na Astre.

Data: 2009-09-15 11:06:03
Autor: Jingiel
Platforma TVP odkodowana
Aha i TVP HD jest nadawane w 1920x1080.

Jingiel

Data: 2009-09-15 15:52:12
Autor: K77
Platforma TVP odkodowana

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:h8niec$lan$1news.onet.pl...
[...]

Teraz masz niomal jednoczesnie na TVP HD 'Czas Honoru' czy 'Londynczykow'...O innych nie wspomne.....

Data: 2009-09-15 17:08:54
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "K77" <k77@noewo.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Praktycznie wyczerpałeś listę pozycji które zamierzam oglądać na tym kanale.
Ale tak czy tak - monoblock już u mnie wisi, platforma tvp działa, a jutrzejszy mecz w kosza obejrzę w HD.
Nawet nie trzeba było nic ustawiać, domyślnie wszystko w dvbviewer było tak jak potrzeba.

Data: 2009-09-15 19:37:23
Autor: Jingiel
Platforma TVP odkodowana

[...]

Daja cos za darmo w fajnej jakosc, a ty jeszcze krecisz nosem. Pewnie lepiej placic cyfrze???? Dla mnie TVP za free z talerza to pewien plus.

Jingiel

Data: 2009-09-15 23:41:43
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Jingiel" <xxx@XXX.pl> napisał w wiadomości news:

Daja cos za darmo w fajnej jakosc, a ty jeszcze krecisz nosem.

O co Ci chodzi?
Przecież piszę, że już monoblock kupiłem i od 15:00 używam tej platformy.
Nigdy jeszcze tak szybko nie zaakceptowałem żadnej innej oferty. ;-)

Pewnie lepiej placic cyfrze????

Nie bardzo jest wybór, piłka dalej jest tylko w C+ i Orange, więc je i tak trzeba będzie dokupić.

Data: 2009-09-15 23:43:11
Autor: Marek Dyjor
Platforma TVP odkodowana
Cavallino wrote:
[...]

piłkę to sobie lepiej kupić w sportowym i w nią grać :)

Data: 2009-09-18 19:50:41
Autor: jerzu
Platforma TVP odkodowana
On Tue, 15 Sep 2009 23:41:43 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Nigdy jeszcze tak szybko nie zaakceptowałem żadnej innej oferty. ;-)

Dziwne nie jest, w końcu jest za free :-)

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-09-18 19:55:22
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:03i7b5t15h955sdva701cu0befq8n6i9004ax.com...
On Tue, 15 Sep 2009 23:41:43 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Nigdy jeszcze tak szybko nie zaakceptowałem żadnej innej oferty. ;-)

Dziwne nie jest, w końcu jest za free :-)

Dvb-t  też, ale decydowałem się o wiele dłużej.
Inna sprawa, że wymagane inwestycje w sprzęt były o wiele poważniejsze.

Data: 2009-09-15 10:53:20
Autor: jerzyn
Platforma TVP odkodowana

Użytkownik "Jingiel" <xxx@XXX.pl> napisał w wiadomości news:h8n68s$bvt$1node1.news.atman.pl...
Wszystko mam.
Ile kosztuje monoblock?

Nie masz wszystkiego:))) Nie masz nonobloka. A nie możesz zerknąć i sprawdzić na allegro???
Pomocnicze pytanie, czy monoblok będzie "obsługiwał" odbiornik sat. Polsat-u HD ?

Data: 2009-09-15 16:24:16
Autor: nom
Platforma TVP odkodowana

Użytkownik "Jingiel" <xxx@XXX.pl> napisał w wiadomości news:h8n54l$brn$1node1.news.atman.pl...
 I jeszcze jedna sprawa musisz mieć tuner HD, bo sygnał nadawany w DVB-S2. TVP 1 , 2 i HD lecą z dźwiękiem AC3.

Jaki najtańszy tuner HD będzie się do tego nadawał (najlepiej z HDMI)?
Jaka antena i jaki konwerter?
Na razie odbieram TVP1, TVP2 i Polsat z anteny naziemnej analogowo i w sprawach TV Sat jestem kompletnym lajkonikiem. :-)

Data: 2009-09-15 16:30:23
Autor: Tomasz Jabłczyński
Platforma TVP odkodowana
nom wysmarował/a:

[...]

OPTIBOX HD 2CICX - na Allegro za 500 zł. Antena - polecam Corab albo
Triax 80 cm plus monoblock lub dwa osobne konwertery na Hotbirda i
Astrę - wedle uznania.

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... japkoo@idea.net.pl

Data: 2009-09-15 17:09:43
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Tomasz Jabłczyński" <japko@idea.net.pl> napisał w wiadomości news:83986519.20090915163023idea.net.pl...
nom wysmarował/a:

[...]

A ja polecam combo, zwłaszcza dla tych co będą w zasięgu dvb-t.

Data: 2009-09-15 19:47:46
Autor: Tomek C
Platforma TVP odkodowana
"Tomasz Jabłczyński", dnia 15-09-2009 o godzinie 16:30:23 w wiadomości
<news:83986519.20090915163023idea.net.pl> napisał/a:

OPTIBOX HD 2CICX - na Allegro za 500 zł.

W tej cenie lepszy będzie Ferguson Ariva 200

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"
Twój komputer nudzi się?  http://www.foldingpl.prv.pl

Data: 2009-09-15 19:07:10
Autor: Darek
Platforma TVP odkodowana

Jakie są namiary na kanały TVP odkodowane aby móc je obejrzeć na satelicie ?

Data: 2009-09-15 19:13:13
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8ohke$2vue$1omega.artcom.pl...

Jakie są namiary na kanały TVP odkodowane aby móc je obejrzeć na satelicie ?

Masz na satkurier.pl, pewnie na tvp.pl również.

Data: 2009-09-15 20:21:23
Autor: Darek
Platforma TVP odkodowana

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h8ohvb$tcu$1news.onet.pl...
[...]

Wpisałem i wyszukałem na astrze 1A-1H i żadnego programu z TVP odkodowanego nie moge znaleść.

Data: 2009-09-15 20:23:50
Autor: Jingiel
Platforma TVP odkodowana
Darek pisze:

[...]

A masz tuner HD????

Jingiel

Data: 2009-09-15 20:27:58
Autor: Darek
Platforma TVP odkodowana

Użytkownik "Jingiel" <xxx@XXX.pl> napisał w wiadomości news:h8ob00$i8l$1node1.news.atman.pl...
Darek pisze:

[...]

To trzeba mieć jeszcze specjalny tuner bo na zwykłym nie znajdzie ? :)

Data: 2009-09-15 20:34:18
Autor: Jingiel
Platforma TVP odkodowana

To trzeba mieć jeszcze specjalny tuner bo na zwykłym nie znajdzie ? :)

Specjalny jak specjalny. Odbierajacy dvb-s2, czyli w praktyce taki do przekazow HD. Stare odbiorniki tego nie zlapia.

Jingiel

Data: 2009-09-19 17:02:18
Autor: Bartłomiej Zieliński
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik Jingiel napisał:
Specjalny jak specjalny. Odbierajacy dvb-s2, czyli w praktyce taki do przekazow HD. Stare odbiorniki tego nie zlapia.

A czy nie wystarczy karta, która przekodowuje MPEG4 na MPEG2? (zakładając, że interesują nas tylko programy SD i abstrahując od sensowności takiego rozwiązania)

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-09-19 22:33:50
Autor: Jingiel
Platforma TVP odkodowana
Bartłomiej Zieliński pisze:
[...]

Nie, inna modulacja

Jingiel

Data: 2009-09-21 08:01:30
Autor: pawell32
Platforma TVP odkodowana
Jingiel pisze:

[...]

i slot na karte lub moduł.
jak kanały mają być dostępne za jednorazową opłatą
to mogą być kodowane.

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-09-21 08:22:17
Autor: Bartłomiej Zieliński
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik pawell32 napisał:
jak kanały mają być dostępne za jednorazową opłatą
to mogą być kodowane.

Na podobnej zasadzie działa już TnK (dla programów TVP1, TVP2, TVN, i TVN7).

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-09-21 08:41:40
Autor: Pete
Platforma TVP odkodowana
W dniu 21.09.09 08:01, pawell32 pisze:
Jingiel pisze:

[...]

Z tego co mówił p.o prezesa, to paczka TVP ma być niekodowana.
Za jednorazową opłatą ma być paczka pozostałych kanałów dostępnych naziemnie.
Pozostałe kanały (jakie to będą - na razie nie wiadomo) na platformie TVP - płatne co miesiąc.

--
Pete

Data: 2009-09-21 08:52:21
Autor: pawell32
Platforma TVP odkodowana
Pete pisze:

[...]

nie ma co dyskutować, poczekamy.
tam na razie nie wiadomo kto jest p.o. prezesa ;-)

Data: 2009-09-15 23:42:29
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Wpisałem i wyszukałem na astrze 1A-1H i żadnego programu z TVP odkodowanego nie moge znaleść.

A transponder dodałeś?
dvb-s2 masz?

Data: 2009-09-16 00:40:02
Autor: Darek
Platforma TVP odkodowana

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h8p1o6$bpd$1news.onet.pl...
[...]

Możesz napisać jak sie go dodaje.

Data: 2009-09-16 01:00:59
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

A transponder dodałeś?
dvb-s2 masz?

Możesz napisać jak sie go dodaje.

A w czym?

Data: 2009-09-16 08:49:32
Autor: news.atman.pl
Platforma TVP odkodowana
..
A transponder dodałeś?
dvb-s2 masz?
Możesz napisać jak sie go dodaje.

Instrukcję przeczytać?

Data: 2009-09-19 20:04:40
Autor: Darek
Platforma TVP odkodowana
Na dekoderze z Telewizji na Karte też bedzie można odbierać platforme TVP ?

Data: 2009-09-19 20:25:04
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h936fu$9d2$1omega.artcom.pl...
Na dekoderze z Telewizji na Karte też bedzie można odbierać platforme TVP ?

Nie.
Chyba że masz mocno przyszłościowy, a nie badziewie które oni sprzedawali w zestawie.

Data: 2009-09-22 13:55:52
Autor: Darek
Platforma TVP odkodowana

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h937m5$336$1news.onet.pl...
[...]

Obecnie na rynku są jakieś odbiorniki co spełniają te wymagania, tak z ciekawości narazie pytam aby zobaczyć co i jak.

Data: 2009-09-22 14:00:34
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9ae0j$acs$1omega.artcom.pl...

[...]

No to żeby nie zamykać sobie drogi nie masz wyboru.
Na lepszym tunerze z mpeg-4 i dvb-s2 oczywiście TnK też odbierzesz.

Data: 2009-09-22 14:30:30
Autor: Darek
Platforma TVP odkodowana

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h9ae93$v89$1news.onet.pl...
[...]

Możesz podać nazwy tych tunerów ?

Data: 2009-09-22 14:33:37
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
[...]

Use google.
Słowo klucz to "dvb-s2".
Nada się każdy, który będzie go miał na pokładzie.

Data: 2009-09-22 15:40:28
Autor: Kompaner
Platforma TVP odkodowana

Możesz podać nazwy tych tunerów ?

Use google.
Słowo klucz to "dvb-s2".
Nada się każdy, który będzie go miał na pokładzie.
Ale co dalej?
Niekodowane odbierze każdy z HD.
System kodowania platformy to NDS, podaj taki tuner, co kartę TVP "łyknie".
O ile wiadomo, to na razie Farfał z producentami gada.

Data: 2009-09-22 20:25:42
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Kompaner" <kompaner@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9ak4g$gp2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak chcesz dowiedzieć się co łyknie kartę, której jeszcze nie ma? ;-)

O ile wiadomo, to na razie Farfał z producentami gada.

Do czasu startu kodowanej części na 90% Farfał będzie już tylko wspomnieniem.
I nie wiem czy to nie będzie oznaczało zablokowania tego rozwiązania.

Data: 2009-09-26 10:08:57
Autor: nom
Platforma TVP odkodowana

Użytkownik "Kompaner" <kompaner@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9ak4g$gp2$1inews.gazeta.pl...

O ile wiadomo, to na razie Farfał z producentami gada.

Chyba już nie, teraz obowiązki prezesa TVP pełni Bogusław Szwedo (notabene miałem z nim zajęcia w technikum, ale to było 15 lat temu :-) ).

Data: 2009-09-26 10:47:15
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9ki6f$lk4$1pippin.nask.net.pl...

[...]

A to zależy czyim zdaniem.
Się jeszcze zobaczy kogo uzna KRS.

Data: 2009-09-28 10:44:45
Autor: MiszMasz
Platforma TVP odkodowana
Cavallino pisze:
[...]

Hmmm... coś chyba kolega kręci.
Idąc tym tropem:
Wpisuję słowo klucz "dvb-s2" i co mam?

Tuner Cyfrowy TechniSat Digit S2-CD Srebrny z kartą TnK za 185zł
Dane techniczne: m.in: kompatybilny z systemami DVB-S i DVB-S2
I co kolega na to? A gdzie ten odbiornik ma mpeg4?

MiszMasz

Data: 2009-09-28 11:09:40
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "MiszMasz" <miszmasz@go2.pl> napisał w wiadomości news:

Tuner Cyfrowy TechniSat Digit S2-CD Srebrny z kartą TnK za 185zł
Dane techniczne: m.in: kompatybilny z systemami DVB-S i DVB-S2
I co kolega na to?

Obstawiam pomyłkę autora strony na której to znalazłeś.
Albo całkiem bezsensowny dziwoląg.

Data: 2009-09-28 13:52:59
Autor: pawell32
Platforma TVP odkodowana
MiszMasz pisze:

[...]

nie trafiłem na takiego linka

Data: 2009-09-28 13:57:38
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ac0a39b$1news.home.net.pl...
MiszMasz pisze:

[...]

Pewnie pomylił z Technisat Digicorder S2.
Jak najbardziej z dvb-s2 i mpeg-4.

Data: 2009-09-28 14:14:30
Autor: MiszMasz
Platforma TVP odkodowana
pawell32 pisze:
MiszMasz pisze:

[...]

http://www.allegro.pl/item716824911_karta_startowa_tv_na_karte_tuner_srebrny_wys_0_pln.html
http://www.allegro.pl/item725979597_zestaw_tnk_karta_tuner_srebrny_wysylka_gratis.html
http://allegro.pl/item746807300_tv_na_karte_zestaw_tuner_srebrny_karta_tnk_tvn.html

Kilka przykładowych od różnych sprzedających.
Wszyscy piszą kompatybilny z dvb-s2.

MiszMasz

Data: 2009-09-28 14:32:10
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "MiszMasz" <miszmasz@go2.pl> napisał w wiadomości news:h9q9fv$2nl$1atlantis.news.neostrada.pl...
pawell32 pisze:
MiszMasz pisze:

[...]

Co nie znaczy dokładnie nic, bo widać jak na dłoni że opis jest ten sam, skopiowany z tego samego źródła.
W danych tego sprzętu w sklepach, internetowych nie ma takiego stwierdzenia.

Data: 2009-09-28 14:37:49
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Tu masz źródło opisu tego tunera:
http://telewizjanakarte.pl/instalacja/digit.html

Nie ma nic o dvb-s2.

Data: 2009-09-28 20:35:19
Autor: Jerzy Pastusiak
Platforma TVP odkodowana
przestaniecie wreszcie

nie wiem o co sie spieracie , ale chetnie do was dolacze

Zestaw TNK: TechniSAT Digit CD Plus + karta TNK 6m (KARTA2409)
Cena: 279 PLN    Cena rynkowa    Klasa:  (wyższa)
Zestaw: dekoder TechniSAT Digit CD Plus + karta kodowa TNK

http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=121&id=1409

Zestaw TNK: TechniSAT S2-CD + karta TNK 3m (KARTA2135)
Cena: 219 PLN    Cena rynkowa    Klasa:  (wyższa)
Zestaw: dekoder TechniSAT S2 + karta kodowa TNK

http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=121&id=1135

Data: 2009-09-28 23:27:39
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0909282032010.3574sci.pam.szczecin.pl...
przestaniecie wreszcie

nie wiem o co sie spieracie , ale chetnie do was dolacze

Niezłe. ;-)

[...]

I co z tego wynika?
Ma któryś z nich dvb-s2 czy nie ma?

Data: 2009-09-29 00:21:03
Autor: Jerzy Pastusiak
Platforma TVP odkodowana
On Mon, 28 Sep 2009, Cavallino wrote:

| I co z tego wynika?
| Ma któryś z nich dvb-s2 czy nie ma? Tak.
W nazwie, tak jak i CD.
(DIGITAL S2 CD)

http://www.satserwis.pl/oferta/31/3136i.pdf
s.44
http://www.hdtv-sat.eu/instrukcje/dekodery_sat/tnk/instrukcja_technisat_digit_s2_cd_tnk.pdf

Data: 2009-09-29 00:27:19
Autor: Cavallino
Platforma TVP odkodowana
Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0909290012130.8992sci.pam.szczecin.pl...
On Mon, 28 Sep 2009, Cavallino wrote:

> [...]

Czyli nie ma.

Data: 2009-09-29 00:42:44
Autor: Jerzy Pastusiak
Platforma TVP odkodowana
On Tue, 29 Sep 2009, Cavallino wrote:

Czyli nie ma.

Oczywiscie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Demodulacja Typu Shaped QPSK
FEC = 1/2, 2/3, 3/4, 5/6, 7/8
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Za takie pieniadze, to jest naprawde dobry, prosty
w uzyciu odbiornik, z CONAX'em.

Glowica S2 kosztuje wiecej:

Głowica (tuner) DVB-S2 do DM 800 HD PVR
Nowa, oryginalna głowica (tuner) do DM 800 HD PVR
BSBE2-401A
cena brutto: 321,22 PLN
http://www.satwell.com/lista.php?id=92&l=1&w=2

Pzdr.J.P.

Data: 2009-09-29 01:17:26
Autor: Jerzy Pastusiak
Platforma TVP odkodowana
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
| Demodulacja Typu Shaped QPSK
| FEC = 1/2, 2/3, 3/4, 5/6, 7/8
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dla S2 powinno byc:

Demodulacja: DVB-S (QPSK); DVB-S2 (8PSK,QPSK)
FEC = (1/4, 1/3, 2/5,) 1/2, 3/5, 2/3, 3/4, 4/5, 5/6, 8/9, 9/10
+ [7/8 DVB-S]

jp

Data: 2009-09-29 00:30:10
Autor: Jerzy Pastusiak
Platforma TVP odkodowana
Kilka przykładowych od różnych sprzedających.
Wszyscy piszą kompatybilny z dvb-s2.

i jak tu dzisiaj ludziom można wierzyć ???
dawniej tego nie było !!!

Data: 2009-10-01 12:18:22
Autor: adresss
Platforma TVP odkodowana
On Tue, 29 Sep 2009 00:30:10 +0200, Jerzy Pastusiak
<pastupam@sci.pam.szczecin.pl> wrote:

Kilka przykładowych od różnych sprzedających.
Wszyscy piszą kompatybilny z dvb-s2.

i jak tu dzisiaj ludziom można wierzyć ???
dawniej tego nie było !!!

bo ludzie mniej ogladali telewizji....i taki narzad od myslenia jest w
zaniku....

--
ThinkXtra

Platforma TVP odkodowana