Platforma aferzystów i złodziei

Data: 2011-06-07 09:40:01
Autor: Leprechaun
Platforma aferzystów i złodziei

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:isk6rf$khs$2dont-email.me...
Donald Tusk listopad 2007:
Jednak sam Popielarz zapewnia, że cała historia jest zmyślona, a on żadnych pieniędzy nie brał. "Ta sprawa to dla mnie wizerunkowy kłopot i zależy mi na jak najszybszym jej wyjaśnieniu. Nie wykluczam, że Wargulewski jest inspirowany przez moich politycznych przeciwników" - zastanawia się polityk. I przyznaje, że złożył w tej sprawie doniesienie. Twierdzi, że Wargulewski go pomawia.

I komu wierzyć? ;)

BomBel

Platforma aferzystów i złodziei