Platforma daje zarobić kolesiom

Data: 2012-10-24 00:02:46
Autor: Przemysław W
Platforma daje zarobić kolesiom
NEPOTYZM w rządzie: Platforma daje ZAROBIĆ kolegom

Oto jak Platforma za publiczne pieniądze dba o interesy kolegów. Jak ustalił "Super Express", politycy PO podczas kampanii wyborczej zlecali usługi firmie należącej do żony sekretarza generalnego własnej partii Andrzeja Wyrobca - Elżbiety. Pikanterii całej sprawie dodaje fakt, że współwłaścicielem tej spółki jest także znany lobbysta, obecnie oskarżony o udział w zorganizowanej grupie przestępczej Andrzej D.
Chodzi o Agencję Reklamy "Wenecja" z Krakowa. Jak wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Andrzej D. ma w niej 38 udziałów. Tyle samo żona sekretarza generalnego Platformy Andrzeja Wyrobca - Elżbieta.

Data: 2012-10-24 17:34:24
Autor: Przemys³aw M.
Platforma daje zarobić kolesiom
Dnia Wed, 24 Oct 2012 00:02:46 -0500, Przemys³aw W napisa³(a):

NEPOTYZM w rz±dzie: Platforma daje ZAROBIÆ kolegom

Poczytaj sobie o spó³ce "Telegraf" i "Srebrna".

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Platforma daje zarobić kolesiom