Platforma do przewozu rowerów na haku - trzy pytania

Data: 2017-01-20 08:12:17
Autor: ±ćęłń󶼿
Platforma do przewozu rowerów na haku - trzy pytania
Nieuważny kierowca za Tob± skasuje Ci od razu cztery rowery (w praktyce mnie skasował tylko dwa + tyln± klapę od uderzenia rowerami + tyln± szybę od uderzenia rowerami - bez rowerów nadziałby się na hak i tyle by było z mojej strony.).
To powyżej za Visę (mozna zarobic, można stracić), reszta czyli w połowie drogi na wakacje m.in. nieplanowane nocowanie w jakim¶ przydrożnym przytułku bezcenne.

-- -- -
Jak to w praktyce wygl±da?

Platforma do przewozu rowerów na haku - trzy pytania