Platforma i koniec mi?o?ci w sieci

Data: 2011-02-25 07:30:28
Autor: muto2100
Platforma i koniec mi?o?ci w sieci
Data: 2011-02-25 17:00:50
Autor: Hans Kloss
Platforma i koniec milosci w sieci

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:9e74663e-95a4-4885-ae97-a1a7b996c2c2u3g2000vbe.googlegroups.com...
http://www.rp.pl/artykul/617610.html

O ile pamietam wniosek o ograniczenie wolnosci w sieci zlozyl PiS. RP to ich tuba. Mogliby napisac cos na temat Telegrafu n.p.

HansKoss

Data: 2011-02-28 13:08:26
Autor: Tomek
Platforma i koniec milosci w sieci

Uzytkownik "Hans Kloss" <rudy102@pancerni.ro> napisal w wiadomosci news:4d67d23e$2$2485$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Troche wiesz, ale nie do konca - PiS zlozyl propozycje, zeby nie tylko sad, ale takze osoby prywatne mogly uzyskiwac informacje na temat tego, kto ich publicznie obraza w sieci. Nie ma to nic wspólnego z cenzurowaniem Internetu. Prosty przyklad z grupy - jakis czas temu ktos kogos obrazil na tej grupie, zamiast merytorycznie dyskutowac. Dlaczego nie mozna takiego kogos pociagnac do odpowiedzialnosci z oskarzenia prywatnego? Dzis neistety mozna wylewac kubly pomyj bezkarnie. Bo tylko prokurator moze zazadac udostepnienia danych osobowych w sprawie karnej, ale nie cywilnej.
A jesli nie znasz danych tego, kto Cie pomawia, nie masz jak sie bronic ani zadac zadoscuczynienia...
Czy to jest ograniczanie wolnosci w sieci? Raczej próba wymuszenia odpowiedzialnosci za slowa, jak ma to miejsce poza siecia...
Tomek

Data: 2011-02-28 12:18:43
Autor: obserwator
Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Czy to jest ograniczanie wolnosci w sieci? Raczej próba wymuszenia odpowiedzialnosci za slowa, jak ma to miejsce poza siecia...

dyskutujesz z kims kto sie podszywa pod cudze nicki? Ty powazny jestes?
Norme tu wyrabiasz?

--

Platforma i koniec mi?o?ci w sieci