Platforma kupuje komentarze w internecie

Data: 2015-06-16 09:01:10
Autor: Lord Donald
Platforma kupuje komentarze w internecie
Czy w walce o władzę wszystkie chwyty są dozwolone? Wygląda na to, że tak. Tonący brzytwy się chwyta, a PO – wystraszona porażką w wyborach prezydenckich i dołująca w sondażach – ma płacić internautom za negatywne wpisy na temat PiS i prezydenta elekta Andrzeja Dudy (43 l.)! Opłacanych przez PO hejterów (od angielskiego „hate” – nienawiść), którzy mają obrażać politycznych konkurentów negatywnymi komentarzami, jest już podobno 50. Informacją o ich zatrudnieniu premier Ewa Kopacz (59 l.) podzieliła się podobno z partyjnymi działaczami podczas posiedzenia klubu Platformy w Jachrance pod Warszawą.

– Kopacz powiedziała, że zatrudniliśmy 50 hejterów, którzy mają krytykować PiS. A będzie ich około 100 – zdradził „Rzeczpospolitej” uczestnik zjazdu. Ten skandaliczny pomysł spotkał się z niechęcią w szeregach PO. Po przegranych wyborach prezydenckich do polityków tej partii dotarło już, że kampania w internecie była fatalna, ale zauważyli też, że proponowane lekarstwo może być gorsze od choroby. Tym bardziej, że pomysł wyciekł... I to tylko pogorszyło sprawę.

Niestety rzecznik rządu Małgorzata Kidawa-Błońska (51 l.) – zamiast pomóc szefowej – wyświadczyła jej w czwartek niedźwiedzią przysługę. Choć zaprzeczyła, by PO zatrudniła hejterów, pomysł podtrzymała twierdząc, że Kopacz chciała, „aby po przeszkoleniach wszyscy członkowie Platformy byli aktywni i zachowywali się jak hejterzy”! Wywołało to kolejny szok i wzburzenie, więc wczoraj pani rzecznik zmieniła wersję i wyjaśniała, że Kopacz z hejterami... tylko żartowała!

– Posłowie zwracali się, że chcieliby przejść szkolenie, żeby lepiej korzystać z tych narzędzi, jakie daje internet. Szefowa zażartowała, a ktoś wziął to na poważnie – powiedziała Kidawa-Błońska. Z pomocą przyszedł jej natychmiast partyjny kolega:
– Jakaś kreatura pod fałszywym nazwiskiem przekazała nieprawdziwe informacje. To wypłynęło ze zwykłej podłości, a PiS-owska szczujnia to nagłaśnia. Żadnych płatnych entuzjastów wynajmować nie będziemy, zostawiamy to PiS – zapewnił Fakt znany z brutalnych wypowiedzi Stefan Niesiołowski (71 l.) z PO.
No to mamy pierwszy sukces akcji PO: przynajmniej jednego hejtera szkolić już nie trzeba.

Kim jest HEJTER?

To potoczne określenie pochodzące z internetowego slangu. Hejter to osoba, która aktywnie, bezceremonialnie i niejednokrotnie wulgarnie zwalcza swoich oponentów w internecie. Obraża ich i wyśmiewa, nie podając przy tym żadnych argumentów.
Może ukrywać się pod pseudonimem albo występować oficjalnie. Hejterów można znaleźć w szeregach przeciwników każdej partii, ale najbardziej siłą rzeczy obrywa się od nich władzy, bo to jej decyzje mają największy wpływ na sytuację w kraju. Nie brakuje też oczywiście hejterów zwalczających w internecie Jarosława Kaczyńskiego czy np. Kościół albo środowiska gejów i lesbijek.

http://www.fakt.pl/polityka/ewa-kopacz-oznajmila-ze-po-zatrudni-hejterow-do-ataku-na-pis,artykuly,550245.html

Data: 2015-06-15 17:41:48
Autor: Mark Woydak
komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
Czy w walce o władzę wszystkie chwyty są dozwolone? Wygląda na to, że tak.

Masz sklerozę komuchu? Przypomniec ci metody obecnych twoich panów który
liżesz łapki?

MW

Data: 2015-06-16 01:02:07
Autor: Zenek Kapelinder
Platforma kupuje komentarze w internecie
Ile pac. Mnie to koo chuja by latao co bym pisa jak by pacili.

Data: 2015-06-16 02:42:44
Autor: Zenek Kapelinder
Platforma kupuje komentarze w internecie
Te by chcia za kas pisa. Ty jak panienka z dobrego domu co buk przez bibuk a chuja ca gb.

Data: 2015-06-16 09:06:04
Autor: Lord Donald
Platforma kupuje komentarze w internecie
To już nie dziwi dlaczego Woydak jest taki aktywny, ta niemiecka dziwka nie brzydzi się dać dupy frycowi za centa, to nie brzydzi się wziąć kilka groszy za niszczenie kraju od POsrańców, myślałem że jest tępym idiotą, ale to po prostu chciwa gnida.

Data: 2015-06-15 17:42:18
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Niemiecka dziwke to ty masz w domu stetryczały komuchu. Popatrz w lustro.
Powszechnie wiadomo, że robiłeś loda sekretarzom za jeden łaskawy usmiech.
Ty parobek z kresów wschodnich byłeś szczęśliwy mogąc pucowac buty
sowieckiemu komisarzowi i arcyszczęśliwy kiedy PZPR-owski dygnitarz pozwolił
ci wypić samogon ze swojej szklanki po musztardzie. Sikałeś ze szczęścia
jakbys samego Lenina za kolana objął. Takich tepych idiotów potrzebowali w
UB i PZPR. Teraz zasadzili ci kopa więc "żresz kupy" nowego pana. Ty zawsze
byłeś i zdechniesz jako sługus.

MW

Data: 2015-06-16 09:26:20
Autor: Chiron
[...]

No ale który Wojdak- bo tu jest ich dwóch?

:-)

--

Chiron

Data: 2015-06-15 17:41:43
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości

[...]

Ta komusza gnida robi za podszywacza.

MW

Data: 2015-06-17 23:24:22
Autor: Lord Donald
W dniu 16.06.2015 o 09:26, Chiron pisze:

[...]

Wydaje mi się że jest jeden, ten gościu coś ma z deklem nie tak, jakaś chora antypolska gnida rozdwojeniem osobowości. Po co by miał by ktoś go naśladować?

Data: 2015-06-18 00:54:06
Autor: Mark Woydak
kanalia "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Słuchaj no gnido, wydaje mi się, że ty też podszywasz się pod mój nick. Wy
komuchy tak macie. Zawsze strzelaliście z ukrycia. Jesteś jedną z tych
kanali którą przy braku argumentów w dyskusji posuwasz się do chamstwa. Tacy
jak ty w latach 1945-1989 mordowalicie przeciwników politycznych. Jesteście
najgorszymi łajdakami jakie nosi ta ziemia. Ale wasz czas dobiega końca.

MW

Data: 2015-06-18 09:23:16
Autor: Lord Donald
W dniu 18.06.2015 o 00:54, Mark Woydak pisze:
[...]

Jak już mówiłem fryco lachociągu, masz coś z deklem nie tak i po prostu nie pamiętasz co pisałeś, chociaż żrąca gówna część ciebie to chyba twoja najlepsza jaźń, bo ta antypolska pochwalnie srająca postami za POsrańcami gnida która wyłazi z ciebie jest po prostu żałosna. Rozumiem że taki tępak jak ty nie ma szans przy obecnej sytuacji w Polsce znaleźć pracę w kraju i został upodlony przez nasz system do prostytuowania się na zachodzie i ma komuś za to złe, ale widać że jesteś tępym idiotą bo nie rozumiesz kto ci to zrobił, bo ciągle chwalisz ludzi którzy zmusili cię do takiego życia, a stałeś się antypolską gnidą życząc polakom źle, mimo że zamierzasz tu wrócić i w przyszłości żerować na tym co zbudujemy, podejrzewam że i tam fryce waląc cie w dupę maja cię za podobna gnidę jak my Polacy, na pewno znasz słowa zapewne grane za ciebie za słowa rokoszy fryca, który waląc się w dupę drze się "pol misze szwajne", znam takich ludzi jak ty którzy powracali, po tak zdezelowanym umyśle żyją pośród nas i to są najgorsze gnidy jakie idzie spotkać na ulicy, wiem dlaczego nie lubisz tak PRL, bo za PRL siedział byś za takie cwaniactwo i oszukiwanie polaków jakbyś wrócił, każda gnida chory system chwali.

Data: 2015-06-18 18:48:16
Autor: Mark Woydak
Platforma kupuje komentarze w internecie
WON ŚMIECIU PODSZYWACZU!!!

MW

Data: 2015-06-16 16:00:45
Autor: Budzik
Platforma kupuje komentarze w internecie
Uytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

To ju nie dziwi dlaczego Woydak jest taki aktywny, ta niemiecka dziwka nie brzydzi si da dupy frycowi za centa, to nie brzydzi si wzi kilka groszy za niszczenie kraju od POsracw, mylaem e jest tpym idiot, ale to po prostu chciwa gnida.

Czytajac grupe mam wrazenie, ze 3/4 to hejterzy za kase. Skad takie wnioski?
Bo tu jest mnostwo wrzutek ale praktycznie nie ma dyskusji.

Data: 2015-06-16 20:44:23
Autor: Marek Czaplicki
Budzik pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 16 czerwca 2015 18:00:

[...]

Naprawdę? Ja mam wrażenie inne. Polityka to dla niektórych tylko pretekst aby wywalać na grupie swoje fobie, zwidy i uczucia. Gdzie tu mówić o hajterach, czy jak się to dziwo zwie.?Hajterzy to kogo mogą przekonać? Jakąś partię, żeby im dała trochę grosza a łone będą się siniaczyć w sieci. :-)

Platforma kupuje komentarze w internecie