Platforma nie zgadza się na pomysł PiS dotyczący zmiany zapisów Konstytucji

Data: 2010-03-26 20:39:45
Autor: marek czaplicki
Platforma nie zgadza się na pomysł PiS dotyczący zmiany zapisów Konstytucji
Ten pomysł nie wchodzi w grę - odpowiedział wczoraj szef klubu Platformy Obywatelskiej Grzegorz Schetyna na propozycję Prawa i Sprawiedliwości, aby powołać konwent konstytucyjny, który wypracowałby propozycje zmian w Konstytucji.
http://www.pis.org.pl/article.php?id=17067
wg mnie szkoda że pomysł nie spotkał się z poparciem partii rządzącej. niewiele dobrych pomysłów wypływa z PiS, ale ten wydaje mi się słuszny.

Data: 2010-03-26 21:28:15
Autor: abc
[...]

Czyżby coś w obecnej konstytucji było niezgodne z Kartą Praw Podstawowych
Unii Europejskiej?

A tak na serio, to nie jest nam potrzebna żadna konstytucja - mamy przecież
Ewangelię.

Data: 2010-03-26 21:42:55
Autor: cytryna
> [...]

Unii Europejskiej?

A tak na serio, to nie jest nam potrzebna żadna konstytucja - mamy przecież

Grupa Inicjatywna z Wronek własnie opracowuje nową konstytucje złodziejską. To się bardzo podoba partii rządzącej.

Data: 2010-03-26 21:55:57
Autor: marek czaplicki
abc pisze:
A tak na serio, to nie jest nam potrzebna żadna konstytucja - mamy przecież
Ewangelię.
może Tobie nie jest potrzebne żadne prawo, ale tak już było i zostało opisane w "Rok 1984" Orwella. zresztą sądzę, że Biblia składa się z dwóch Testamentów, Starego i Nowego.

Data: 2010-03-26 22:41:02
Autor: abc
[...]

W momencie śmierci Odkupiciela został wypełniony i zniesiony Stary Zakon a
na jego miejsce nastał Nowy Testament; wtedy to właśnie zostało nadane
całemu światu uświęcone krwią Jezusa Chrystusa Prawo Chrystusowe, razem z
jego tajemnicami, prawami, ustanowieniami i świętymi obrzędami.

W czasie, kiedy Jezus Chrystus nauczał będąc posłanym tylko do owiec, które
zginęły z domu izraelskego, obowiązywało równocześnie Prawo i Ewangelia.
Umierając na Krzyżu, Jezus zniósł Zakon przykazań i przepisów. oraz
przekreślił pismo Starego Testamentu przybiwszy go do Krzyża, a ustanowił
mocą krwi Testament Nowy.

Dokonało się wtedy przerzucenie z Prawa na Ewangelię, z Synagogi na Kościół,
z ofiar licznych na jedną.  Gdy Pan  Jezus oddał ducha, rozdarła się z
gwałtowną siłą od wierzchu aż do spodu mistyczna zasłona, zakrywająca sobą
wnętrze świątyni i tajemnice świętości.

Zwycięstwem Krzyża Pan Nasz w pełni dokonał dzieła Odkupienia.

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-26 22:48:25
Autor: Lorn
abc pisze:
[...]

.... Z chwilą upublicznienia ekscesów sukienkowych władców, twoja wizja państwa kościelnego legła w gruzach. Czasy całowania w łapkę minęły, nastały czasy patrzenia na łapki.

Data: 2010-03-26 22:50:13
Autor: marek czaplicki
abc pisze:
[...]
to więc możesz iść do np ZUS-u z Ewangelią pod pachą coś załatwić i powołując się na nią zarządać np emerytury. jak sądzisz gdzie zostaniesz wysłany?

Platforma nie zgadza się na pomysł PiS dotyczący zmiany zapisów Konstytucji