Platforma normalnieje?

Data: 2010-10-08 17:23:36
Autor: rAzor
Platforma normalnieje?
Odszedł już jeden spluty ober-pajac, dzisiaj odchodzi następny. Pozostał jeszcze Stefan "nie!, nie! nic nie powiem, a z tym Leninem to było tak, panie oficerze" Niesiołoski i będzie można brać PełO pod uwagę podczas wyborów, bo ostatni ober-pajac, który wywoływał u mnie wymioty ma zagwarantowany etat na kilka dobrych latek.
Owszem - pzostało jeszcze kilka drobnych szumowinek, ale żadna partia od takowych nie jest wolna.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-08 17:38:49
Autor: u2
Platforma normalnieje?
W dniu 2010-10-08 17:23, rAzor pisze:
[...]

Jak odejdzie Pan Premier Tusk to uwierzę w normalizację PO :)

Data: 2010-10-08 18:06:26
Autor: rAzor
Platforma normalnieje?
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
[...]

Na to nie licz - ta partia potrzebuje nie tylko oszołomów, ale i nieudaczników.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-11 13:06:19
Autor: Tomek
Platforma normalnieje?

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i8nfi0$sln$3news.onet.pl...
[...]

Tusk jest zbyt dużym nieudacznikiem i nawet z PO nie umiałby odejść.
Tomek

Data: 2010-10-11 15:57:01
Autor: cirrus
Platforma normalnieje?
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cb2f238$0$27045$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zgoda, tylko że Kaczyński to supernieudacznik jak z nim przegrywa, ba on przegrywa nawet z Komorowskim.

--
stevep

Data: 2010-10-08 18:10:45
Autor: awe
Platforma normalnieje?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4caf3b09$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Tusk powinien poleciec pierwszy.
awe

Data: 2010-10-08 18:07:42
Autor: u2
Platforma normalnieje?
W dniu 2010-10-08 18:10, awe pisze:
Tusk powinien poleciec pierwszy.

A szybciutko z nim Szrek :)

Data: 2010-10-08 18:15:02
Autor: awe
Platforma normalnieje?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4caf41cf$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-08 18:10, awe pisze:
Tusk powinien poleciec pierwszy.

A szybciutko z nim Szrek :)
-- -- -- -- --
Ten to powinien sepuku zrobic
awe

Data: 2010-10-08 19:37:10
Autor: cytryna
Platforma normalnieje?

> Jak odejdzie Pan Premier Tusk to uwierzę w normalizację PO :)
-- -- -- -- -- -- --
Tusk powinien poleciec pierwszy.

*************************************

Tym wyremontowanym Tu154 ...do wieczności. On wie jak to zrobić więc powodzenia

Data: 2010-10-08 20:12:31
Autor: awe
Platforma normalnieje?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:7d75.00000d44.4caf56c6newsgate.onet.pl...

> [...]

*************************************

Tym wyremontowanym Tu154 ...do wieczności. On wie jak to zrobić więc powodzenia

trzeba tylko 3 dni wczesniej spotkac sie z Putinem i omowic szczegoly
awe

Data: 2010-10-08 21:23:09
Autor: Piotr
Platforma normalnieje?

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i8nd1m$nao$1news.onet.pl...
[...]

Ja bym postawił na tow.tow. Mira i Zbycha, oraz awansował Rycha. Wizerunek partii powinien być jednoznaczny i czytelny dla elektoratu.
A nie jakieś srane, granie i udawanie.

Data: 2010-10-08 21:42:38
Autor: raff
Platforma normalnieje?
W dniu 2010-10-08 21:23, Piotr pisze:

[...]

No ale to mile ze szumowiny trafiaja do jednego korytka.

Hesku tez za nimi pogoni.

R.

Data: 2010-10-08 21:55:53
Autor: awe
Platforma normalnieje?

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8ns7l$v5e$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
heskowi tacy imponuja. on uwaza ze zeby miec to trzeba ukrasc.
awe

Data: 2010-10-08 23:01:21
Autor: matusm
Platforma normalnieje?

[...]

Stefan niech  zostanie,ktoś musi kablowac jak nie ma  co to chociaż narzeczone  a do tego
pelo by było dziwne bez wydziwnień
 jest z ramienia,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-10-09 01:29:07
Autor: Jaksa
Platforma normalnieje?
On Fri, 08 Oct 2010 17:23:36 +0200, rAzor <liejtienant.r|ewski@kobybka.ru>  wrote:

Odszedł juĹź jeden spluty ober-pajac, dzisiaj odchodzi następny. Pozostał  jeszcze Stefan "nie!, nie! nic nie powiem, a z tym Leninem to było tak,  panie oficerze" Niesiołoski i będzie moĹźna brać PełO pod uwagę podczas  wyborĂłw, bo ostatni ober-pajac, ktĂłry wywoływał u mnie wymioty ma  zagwarantowany etat na kilka dobrych latek.
Owszem - pzostało jeszcze kilka drobnych szumowinek, ale Ĺźadna partia od  takowych nie jest wolna.

Drobna szumowina to moze byc prezio Gdanska, niejaki Pawel Adamowicz.

Ale Komorowski, Tusk, Sikorski, Borusewicz i nie chce mi sie wymieniac  dalej,
to nie sa wcale drobne szumowiny.

Chyba tylko Gowin i Szechtyna nie budza u mnie jakies zywiolowej niecheci.

Jaksa

Platforma normalnieje?