Platforma raz zdobytej pełni władzy może już nie oddać

Data: 2010-07-02 11:07:21
Autor: awe
Platforma raz zdobytej pełni władzy może już nie oddać
Data: 2010-07-02 02:08:56
Autor: Antenka
Platforma raz zdobytej pełni władzy może już nie oddać
On 2 Lip, 11:07, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://wybory.wp.pl/kat,1025917,title,Platforma-raz-zdobytej-pelni-wl...

Jasnowidz Krzysztof Jackowski przepowiedział, że jeszcze w tym roku
zaistnieją w Polsce takie dwa zdarzenia, że rząd Tuska będzie musiał
uciekać i nigdy już nie wróci na arenę polityczną.

Antenka

P.s. Według mnie rypnie się sprawa zamachu na Prezydenta RP śp. Lecha
Kaczyńskiego :- /

Data: 2010-07-02 11:16:49
Autor: awe
Platforma raz zdobytej pe3ni w3adzy mo?e ju? nie oddaa

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9a547405-4d9d-4440-b094-f3d0d3828851w31g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
a wedlug mnie to ja bym tego jasnodziwdza kopnal w dupe. zawsze takie klamoty sa potrzebne na szczegolny wypadek. ostatnio mowil ze wygra Komorowski i ze to bedzie koniec PO.
To idiota. PO ma juz wszystko. Brakuje tylko palacu prezydenckiego i nie odda wladzy na setki lat
awe

Data: 2010-07-02 11:51:44
Autor: Kostek Wycirowski
Platforma raz zdobytej pe3ni w3adzy mo?e ju? nie oddaa
No, ale sobie pogadali - druciara z zasyfiałą od wszechpolackiej spermy cipą i zmutowany przez baltonowską kaszankę syn listonosza (lub hydraulika).

Data: 2010-07-02 04:31:23
Autor: zbig
On 2 Lip, 11:51, "Kostek Wycirowski" <kozidupc...@uni.de> wrote:
No, ale sobie pogadali - druciara z zasyfiałą od wszechpolackiej spermy cipą
i zmutowany przez baltonowską kaszankę syn listonosza (lub hydraulika).

Taki on syn marynarza jak ja hydraulika. Kaszanka baltonowska w
puszkach była jednym z najbardziej znanych artykułów z tego sklepu a
on twierdzi , że w baltonie nie było kaszanki!!!

Data: 2010-07-02 19:53:54
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d90d77ba-3698-4a51-b156-1151696396f1m18g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

kurwa jeszcze tego by brakowalo zeby kupowal w baltonie kaszanke. pojebalo ich
awe

Data: 2010-07-02 12:09:03
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i0kcrk$trq$1news01.versatel.de...
No, ale sobie pogadali - druciara z zasyfiałą od wszechpolackiej spermy cipą i zmutowany przez baltonowską kaszankę syn listonosza (lub hydraulika).
w baltonie nie sprzedawano kaszanki, jestem prawowitym synem i co wiecej na przestrzeni ostatnich 200 lat ze 100% pewnoscia moja linia nie zostala zlamana, poniewaz poboczna linia tez ma takie samo y-dna.
ja rozumiem ze mozesz miec kompleksy. Wspolczuje ci gownojadzie

awe

Data: 2010-07-02 14:45:33
Autor: Krzysztof
Platforma raz zdobytej pełni władzy może już nie oddać
Nie boj zaby, to nie pis - po nie przyspawalo sie do stolkow.

K.

Platforma raz zdobytej pełni władzy może już nie oddać