Platforma rośnie w siłę, PiS najsłabsze od tygodni

Data: 2010-12-13 09:29:56
Autor: cyc
Platforma rośnie w siłę, PiS najsłabsze od tygodni
To agonia PiS-u . Jeszcze chwila i pozostanie w niej tylko pare osob , samych szalencow i oblakancow a wspierac ja beda same koltuny . Bys moze wystarczy to do tego aby dalej istnieli  , nawet w parlamencie ale ich polityczne mozliwodci juz niegdy nie wyjda poza nieliczacy sie margines .
PiS to partia skonczona . Polityczny trup a zawdziecza to konusom .

cyc

Data: 2010-12-13 09:56:40
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ie4lib$6m1$1news.onet.pl...
[...]

skoro to agonia to czemu tak sie wy komuchy tak bardzo boicie PiSu?
czyzbyscie sie obawiali, ze wyswietla wasze zlodziejstwo i zdrade Polski?

Data: 2010-12-13 13:46:25
Autor: Azor jest pedałem
> [...]

PiS to partia skonczona . Polityczny trup a zawdziecza to konusom .

I bardzo dobrze, tak ma być. W polityce nie ma miejsca dla zindoktrynowanych kretynów, których jedynym celem jest dorwanie się do władzy. Nawet po trupach, czego właśnie doświadczamy.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Platforma rośnie w siłę, PiS najsłabsze od tygodni