Platforma rozpoczyna całkowity bojkot TVP

Data: 2019-01-23 20:01:09
Autor: Lord Donald
Platforma rozpoczyna całkowity bojkot TVP
Platforma rozpoczyna całkowity bojkot TVP

Zarząd Krajowy Platformy Obywatelskiej zwrócił się do członków partii o całkowite powstrzymanie się od udziału w programach TVP zarówno na szczeblu krajowym, jak i regionalnym - do czasu odwołania obecnego zarządu TVP.

https://www.rp.pl/Media/190129795-Platforma-rozpoczyna-calkowity-bojkot-TVP.html

No w końcu zrobili coś dla Polaków. Miejmy nadzieję, że długo potrwa ta przerwa POsrańców i prędko nie wrócą pokazywać ponownie swoje gęby w żądnym krwi kwiku o utracone koryto, po 4 latach tego słuchania, aż rzygać się chce. Już jeden dzień kwiku POsrańców a telewizja wydała się o 1000% lepsza. Debilki wyznawcy tego niemieckiego POsranego wasala jak chcą ich słuchać niech bulą za niemiecką propagandę.

Data: 2019-01-23 11:56:15
Autor: Zenek Kapelinder
Platforma rozpoczyna całkowity bojkot TVP
Zrobili tak bo sa kretynami. Telewizja naziemna ma dwa razy tyle odbiorcow co kablowka. W tv naziemnej jedynym calodobowym programem informacyjnym jest tvpis info. W pozostalych tylko kilku kilkunasto minutowe programy informacyjne. Ich przebieglosc mozna nazwac samowykluczeniem.

Data: 2019-01-24 11:20:28
Autor: Lord Donald
[...]

W sumie to dla nich nie wiele się zmieniło. W sprawach społeczeństwa, naszego kraju, swoją ofertą programową dla Polaków, nie mieli wiele do powiedzenia. Dzisiaj w telewizji normalnie poprawa o 1000%, nie widać pajaców z PO, ogarniętych w szale nienawiści spowodowanym syndromem odstawienia koryta wykrzykujących swoje nienawistne żale. Każdy program w TVP był zawsze przez pajaców z PO spuszczany do poziomu politycznego rynsztoka, robiących wszystko aby nie dopuścić innych do merytorycznych wypowiedzi, w sytuacji kiedy sami nie mają nic do powiedzenia. Brak ich nie wiele zmienia, no może to, że oglądający ludzie nie będą widzieli jacy to kretyni siedzą w PO, ale aby to zrozumieć wystarczą krótkie wiadomości w TVN.

Data: 2019-01-24 03:15:00
Autor: Zenek Kapelinder
Platforma rozpoczyna całkowity bojkot TVP
W efekcie przyszly sejm bedzie smutny. Nie bedzie misia Rysia co na drugi dzien po rejestracji swojej partii nie pamietal jak ja nazwal. Nie bedzie jednego dyrektorzyny teatru co do roboty w sejmie w sweterku przychodzil. I pomimo bujnej, choc zuzytej czasem, czupryny jak cos na mownicy zajebal to tak jak lysy jajami o beton. Wielu dzisiejszych opozycjonistow nie bedzie. A moze by sie dalo zeby PIS jakas specustawe zrobil ze niektorzy opozycjonisci nawet jak ich ludzie nie wybiora i tak byli poslami. Wrogie telewizje maja w programach kabarety. Miala by i tvpis swoj drobny udzial w programach rozsmieszajacych jak by relacje z sejmu robila.

Data: 2019-01-24 13:27:11
Autor: Lord Donald
[...]

Może ktoś w rewanżu przewiezie ich w bagażniku aby jakiś malutki puczyk zrobili.

Data: 2019-01-24 09:13:45
Autor: Zenek Kapelinder
Platforma rozpoczyna całkowity bojkot TVP
Sadzisz ze wejda do bagaznikow? To szmaciarze i tchorze.

Data: 2019-01-25 14:03:44
Autor: Lord Donald
[...]

Proponuję aby wypełnić pustkę po PO puszczać przez pewien czas i powoli wyciszać coś podobnego:

https://www.youtube.com/watch?v=vQhqikWnQCU

Podobnie brzmi jak jazgot PO jaki zlecił im ich niemiecki mocodawca, a pozwoli Polakom się przyzwyczaić z powrotem do normalności. Po dwóch dniach, chyba zaczynam tęsknić za POsrańcami, ten ukierunkowany jad jaki wpuszczali do telewizji uzależniał, zaczyna być tego brak, nagłe zniknięcie totalnej narracji PO może grozić syndromem odstawienia.

Data: 2019-01-24 12:02:37
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Zrobili tak bo sa kretynami. Telewizja naziemna ma dwa razy tyle odbiorcow co kablowka.

zenuś ty chyba w matriksie żyjesz
naziemna to nie tylko tvp
tvp już mało kto ogląda, został tylko ciemny tępy motłoch
na takich szkoda czasu - bezmózg od pewnego momentu i tak nic nie rozumie więc
po co ich przekonywać

W tv naziemnej jedynym calodobowym programem informacyjnym jest tvpis info.

ze śladową oglądalnością
więc po chuj tam chodzić i patrzyć na komunistyczne pisowskie mordy ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-23 20:09:10
Autor: u2
W dniu 23.01.2019 o 20:01, Lord Donald pisze:
[...]

ano, w końcu nie będzie wykrzywionych buziaków schettino, labnałer czy najmana:)))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-24 11:07:41
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ano, w końcu nie będzie wykrzywionych buziaków schettino, labnałer czy najmana:)))))

teraz będziecie mogli oglądać pyski tych którzy was cały dzień dymają 24h :DDDD
wiem że to lubicie

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Platforma rozpoczyna całkowity bojkot TVP