Platforma się wyleczy

Data: 2012-09-25 10:55:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Platforma się wyleczy

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k3rls1$qtb$1dont-email.me...
Oczywiście, posłowie zapłacą, ponieważ ich stać. Pakiet w jednej z warszawskich prywatnych przychodni kosztuje miesięcznie nawet 400 zł miesięcznie. Kancelaria pewnie wynegocjuje lepsze stawki. Posła, który miesiąc w miesiąc dostaje 12,5 tys. zł, stać na taki wydatek. A co mają zrobić zwykli Polacy z „coraz gorszą dostępnością usług medycznych w ramach NFZ”?

http://www.fakt.pl/Poslowie-dostana-prywatna-opieke-zdrowotna,artykuly,178790,1.html

Mają, tak jak w innych krajach płacić 14-15% składkę zdrowotną, a nie jak dotychczas 9%.
I to byłoby na tyle.

Data: 2012-09-26 01:54:14
Autor: Przemysław W
Platforma się wyleczy
Bogdan Idzikowski:

[...]

Jestes zakochany w Tusku i nikt cie nie przekona, a ja nie mam czasu
kopac sie z koniem. Deja vu!

Data: 2012-09-26 09:16:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Platforma się wyleczy

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k3u8qn$gur$2dont-email.me...
Bogdan Idzikowski:

[...]

Chłopcze. Teraz mówimy o ochronie zdrowia. Jest chujowa od początku, a powód podałem poprzednio. Do twojej wiadomości: 11% składka zapewnia jakie takie funkcjonowanie służby zdrowia. Nie bądź więc głąb i nie pal głupa.

Data: 2012-09-26 02:22:34
Autor: Przemysław W
Platforma się wyleczy
Bogdan Idzikowski:

[...]

Nudzisz dziadku.

Data: 2012-09-26 09:32:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Platforma się wyleczy

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k3uafs$p5a$1dont-email.me...
[...]

Tak to jest chłoptasiu, że prawda w oczy kole, dlatego wycinasz treść odpowiedzi. Jakie to dziecinne i pisiackie.

Powtarzam, może zrozumiesz:

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Data: 2012-09-26 17:08:04
Autor: Przemysaw M.
Platforma się wyleczy
Dnia Wed, 26 Sep 2012 02:22:34 -0500, Przemysaw W napisa(a):

Bogdan Idzikowski:

Uytkownik "Przemysaw W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisa w
wiadomoci news:k3u8qn$gur$2dont-email.me...
Bogdan Idzikowski:

Uytkownik "Przemysaw W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisa w
wiadomoci news:k3rls1$qtb$1dont-email.me...
Oczywicie, posowie zapac, poniewa ich sta. Pakiet w jednej z
warszawskich prywatnych przychodni kosztuje miesicznie nawet 400 z
miesicznie. Kancelaria pewnie wynegocjuje lepsze stawki. Posa, ktry
miesic w miesic dostaje 12,5 tys. z, sta na taki wydatek. A co
maj zrobi zwykli Polacy z coraz gorsz dostpnoci usug
medycznych w ramach NFZ?

http://www.fakt.pl/Poslowie-dostana-prywatna-opieke-zdrowotna,artykuly,178790,1.html

Maj, tak jak w innych krajach paci 14-15% skadk zdrowotn, a nie
jak dotychczas 9%.
I to byoby na tyle.

Jestes zakochany w Tusku i nikt cie nie przekona, a ja nie mam czasu
kopac sie z koniem. Deja vu!

Chopcze.

Nudzisz dziadku.

Nie masz argumentw menelu? Co sycha u twego dworcowego kochasia?

--
Jarosaw Kaczyski owiadczy, e z wasnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj okrzykami: "Jarosaw Polsk zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-26 17:19:43
Autor: Przemysaw M.
Platforma się wyleczy
Dnia Wed, 26 Sep 2012 01:54:14 -0500, Przemysaw W napisa(a):

[...]

Idzikowski zakochany w Tusku? Przecie to stary komuch. Taki jak ty
dworcowy menelu.

Data: 2012-09-26 20:15:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Platforma si wyleczy

Uytkownik "Przemysaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:k3v6g3$tic$1dont-email.me...
[...]

Nie jestem komuchem. Wprawdzie w czasach mojej modoci chciano wcign mnie na czonka PZPR ale wykpiem si mwic, e wciganie na czonka jest bolesne, a ja blu si boj.

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-09-26 12:29:40
Autor: Marek
Platforma si wyleczy
W dniu wtorek, 25 wrzenia 2012 10:55:17 UTC+2 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:
Uytkownik "Przemysaw W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:k3rls1$qtb$1dont-email.me...

> [...]

Maj, tak jak w innych krajach paci 14-15% skadk zdrowotn, a nie jak dotychczas 9%.

Ja pracuje w Niemczch i place 8,2%. I to byloby na tyle...oszuscie !

Data: 2012-09-26 22:33:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Platforma si wyleczy

Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomoci news:f4a27e6a-4bc5-4bbd-ae92-8b389f135dc3googlegroups.com...
> [...]

Maj, tak jak w innych krajach paci 14-15% skadk zdrowotn, a nie jak

A ile paci pracodawca?

# Ubezpieczenie zdrowotne w Niemczech jest, podobnie jak w Polsce, obowizkowe i finansowane ze skadek paconych przez pracodawcw i pracobiorcw. Znaczc rnic midzy systemem polskim i niemieckim jest istnienie dwch - dla niektrych grup ubezpieczonych alternatywnych, a dla pozostaych uzupeniajcych si - rodzajw ubezpiecze, tj. ubezpieczenia pastwowego i prywatnego. Zdecydowana wikszo ubezpieczonych podlega automatycznie ubezpieczeniu pastwowemu, przy czym ubezpieczeni mog wybiera kas chorych spord stosunkowo duej liczby kas oferujcych za tak sam (ustawowo okrelon) skadk takie same (rwnie z gry okrelone) wiadczenia, ale na rnym poziomie jakociowym. #

Chopcze! Cudw nie ma. Z pustego i Salomon nie naleje! eby pienidze na leczenie wyj, naley najpierw je woy.
O ile si orientuj, Niemcy maj nardzo elastyczny system ubezpiecze zdrowotnych. Jak si ubezpieczysz, takie leczenie bdziesz mia.

I jeszcze:

# W jakim stopniu pacjenci pac za wiadczenia i lekarstwa, niezalenie od swojej skadki? W przypadku lekarstw wypisywanych na recepty, pacjent paci 10% wartoci lekarstw, jednak nie mniej ni 5 i maksymalnie 10 euro. Wszelkie zabiegi rehabilitacyjne kosztuj pacjenta 10% ich wartoci i dodatkowo 10 euro za ich wypisanie. Wizyta u lekarza, rwnie stomatologa, jest zasadniczo bezpatna, przy czym za pierwsz wizyt w kwartale paci si 10 euro. Kada nastpna wizyta jest bezpatna. Za leczenie szpitalne pacjent paci 10 euro za kady dzie, przy czym maksymalnie za 28 dni pobytu. #

A kolejki na zabiegi szpitalne te istniej.

Tylko, e u Niemiaszkw masz dokadnie okrelone, co za okrelon skadk otrzymasz:

# Lista wiadcze, do ktrych finansowania zobowizane s kasy chorych, zawarta jest w V ksidze kodeksu socjalnego. #