Platforma skamle o podpis prezydenta

Data: 2009-06-20 09:44:59
Autor: Andrzej Adam Filip
Platforma skamle o podpis prezydenta
"PiS to poraĹĽka" <adres@email.pl> pisze:

Lech Kaczyński zasugerował, że jest gotów podpisać traktat lizboński. To zwiększy szanse Jerzego Buzka na fotel szefa europarlamentu. "Tego potrzebujemy i o to bardzo pana prezydenta prosimy" - mówi DZIENNIKOWI szef gabinetu politycznego premiera Sławomir Nowak.

http://www.dziennik.pl/polityka/article401888/Platforma_blaga_prezydenta_o_podpis.html

Przemek

Czy Weto - Kaczyński oprze się szantażowi katabasów?

Czy Kaczyński oprze się skamleniu PO?

Ten kto uważa że *strategiczna* kwestia podpisu pod traktatem Lizbońskim
jest równoważna *taktycznej* kwestii czy Jerzy Buzek będzie szefem PE na
jedną kadencje wręcz nieprawdopodobnym idiotą jest.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Życie składa się z wielu kłamstw i z odrobiny prawdy.

Data: 2009-06-20 09:59:38
Autor: - he®sk -
Platforma skamle o podpis prezydenta
On Sat, 20 Jun 2009 09:44:59 +0200, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

Czy Kaczyński oprze się skamleniu PO?

 zas...nym obowiazkiem Kaczynskiego jest podpisanie sie pod traktatem.
 traktatem ktorego on i jego braciszek byli wspolautorami. odwlekajac
 podpisanie robi z siebie zwyklego bufona i psuje opinie POlski !

Ten kto uważa że *strategiczna* kwestia podpisu pod traktatem Lizbońskim
jest równoważna *taktycznej* kwestii czy Jerzy Buzek będzie szefem PE na
jedn± kadencje wręcz nieprawdopodobnym idiot± jest.

 "nieprawdopodobnym idiota jest" ten, ktory z zawisci szkodzi POlsce.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-20 10:18:16
Autor: Andrzej Adam Filip

wrote:

[...]

GĂłwno prawda:

http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/5.htm
<cytat>
  Art. 133.
  1. Prezydent Rzeczypospolitej jako reprezentant paĹ„stwa w stosunkach
  zewnÄ™trznych:
    1) ratyfikuje i wypowiada umowy miÄ™dzynarodowe, o czym zawiadamia
    Sejm i Senat,
  [...]
  2. Prezydent Rzeczypospolitej przed ratyfikowaniem umowy
  miÄ™dzynarodowej moĹĽe zwrĂłcić siÄ™ do TrybunaĹ‚u Konstytucyjnego z
  wnioskiem w sprawie jej zgodnoĹ›ci z KonstytucjÄ….
</cytat>

Sposób sformułowania 133/1/1 nie stanowi prawnie *wymagalnego*
*obowiązku* prezydenta ratyfikowania umów międzynarodowych
zaakceptowanych przez RzÄ…d i Sejm. Wiec ten obowiÄ…zek jest co najwyĹĽej "moralny".

[...]

Ja wyznaje zasadę "mniejszego zła". Dla mnie ratyfikacja "traktatu"
Lizbońskiego jest większym złem o ty który popierasz "*kolejne*
profilaktyczne wyszukiwanie kolejnych kozłów ofiarnych na wypadek
kolejnego niepowodzenia w realizacji obietnic".

A jak *dupku* chcesz się ważyć sugerować że naród jest po twojej stronie
to się nie bój referendum jak diabeł wody święconej.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jeśli nie chcesz, aby twe namiętności cię chłostały, chłoszcz je ty.

Data: 2009-06-20 11:39:26
Autor: konserwator
Platforma skamle o podpis prezydenta

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy pisz±, że skłonno¶ć ¶rodowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

wrote:

[...]

Gówno prawda:

http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/5.htm
<cytat>
 Art. 133.
 1. Prezydent Rzeczypospolitej jako reprezentant państwa w stosunkach
 zewnętrznych:
   1) ratyfikuje i wypowiada umowy międzynarodowe, o czym zawiadamia
   Sejm i Senat,
 [...]
 2. Prezydent Rzeczypospolitej przed ratyfikowaniem umowy
 międzynarodowej może zwrócić się do Trybunału Konstytucyjnego z
 wnioskiem w sprawie jej zgodno¶ci z Konstytucj±.
</cytat>

Sposób sformułowania 133/1/1 nie stanowi prawnie *wymagalnego*
*obowi±zku* prezydenta ratyfikowania umów międzynarodowych
zaakceptowanych przez Rz±d i Sejm. Wiec ten obowi±zek jest co
najwyżej "moralny".

[...]

to się nie bój referendum jak diabeł wody ¶więconej.

wyjatkowa gnida z tego Heska. Podaje sie za UPRowca a w rzeczywistosci jest lewakiem i pewnie ruskim agentem...

Data: 2009-06-20 12:26:03
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
to komuch taki sam jak kawecki i cycu
awe

Data: 2009-06-21 07:37:43
Autor: konserwator

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1idfr$u3t$1news.onet.pl...
[...]

ale sie ukrywa...

Data: 2009-06-20 13:41:30
Autor: - he®sk -
Platforma skamle o podpis prezydenta
On Sat, 20 Jun 2009 11:39:26 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

wyjatkowa gnida z tego Heska.

 gdziez mi do ciebie. jestes supergnida ;o)))

Podaje sie za UPRowca a w rzeczywistosci jest lewakiem i pewnie ruskim agentem...

 probowales leczyc te swoje koszmary ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-20 13:41:30
Autor: - he®sk -
Platforma skamle o podpis prezydenta
On Sat, 20 Jun 2009 10:18:16 +0200, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

> [...]
>  traktatem ktorego on i jego braciszek byli wspolautorami. odwlekajac
>  podpisanie robi z siebie zwyklego bufona i psuje opinie POlski !

 1. jest wspolautorem (razem z braciszkiem) traktatu wiec robi tym
    samym z siebie pajaca.  2. jezeli nie ma obowiazku prawnego to po cholere nam prezydent ?

>  "nieprawdopodobnym idiota jest" ten, ktory z zawisci szkodzi POlsce.
Ja wyznaje zasadę "mniejszego zła". Dla mnie ratyfikacja "traktatu"
Lizbońskiego jest większym złem

 wiec po jaka cholere robiono referendum (PiS) ? po jaka cholere
 braciszkowie walczyli o zapisy traktatu "korzystne" dla Polski?
 skoro mieli to w nosie to po jaka cholere wydalismy kupe kasy
 na fanaberie blizniakow ?
o ty który popierasz "*kolejne* profilaktyczne wyszukiwanie kolejnych kozłów ofiarnych

 to nie "kozly". zachowujac sie dziwacznie osmieszaja nasz kraj.

na wypadek kolejnego niepowodzenia w realizacji obietnic".
  co za komusza mentalnosc! obietnice? manna z nieba i jezdziec
 na bialym koniu? nikt tu nikomu nic nie da! trzeba zapracowac
 samemu! tusku nie zrobi za ciebie ani za innych porzadku  w waszych szufladach ani tez nie rozwiaze waszych problemow!

A jak *dupku*

 sam jestes "dupek". nie masz argumentow wiec posuwasz sie
 do wulgaryzmow. cieniasie.
chcesz się ważyć sugerować że naród jest po twojej stronie

 zostaw narod w spokoju. mowimy o dziwacznym zachowaniu prezia,
 ktory robi wszystko by jego wraciszek wrocil do koryta.

to się nie bój referendum jak diabeł wody ¶więconej.

 jakiego znow referendum? --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-21 03:34:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

wrote:

> [...]

    samym z siebie pajaca.
 2. jezeli nie ma obowiazku prawnego to po cholere nam prezydent ?

Póki co Irlandia ten traktat odrzuciła w ogólnokrajowym referendum, więc
jest nieważny i Prezydent nie ma po co podpisywać się pod nieważnym
papierkiem.
Wiem, wiem, że na Irlandię naciskaj±, aby jeszcze raz głosowała, dlatego
żeby Cię uprzedzić dodam, że je¶li tak się stanie i Irlandczycy ulegn±
przyjmuj±c w nowym referendum traktat, to znowu stanie się ten kawałek
celulozy ważny i Prezydent z pewno¶ci± go podpisze.
W przeciwnym wypadku szkoda marnować atramentu. Można go będzie za niedługo
lepiej wykorzystać, ot choćby na podpisanie dymisji pewnego cwanego
nieroba. ;)
--
Pit

Data: 2009-06-21 06:53:14
Autor:
Platforma skamle o podpis prezydenta
On Sun, 21 Jun 2009 03:34:20 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

Póki co Irlandia ten traktat odrzuciła w ogólnokrajowym referendum, więc
jest nieważny i Prezydent nie ma po co podpisywać się pod nieważnym
papierkiem.

 nie chcial podpisac jeszcze przed referendum irlandzkim.
 "nie, bo nie!". tylko naiwny wierzy w szczere intencje prezydenta.
 robi wszytsko by osmieszyc nasz kraj i dokopywac PO liczac, ze  zamieszka w palacyku na dluzej. on albo jego braciszek.  przyzwyczaili sie obaj do jazdy gokartami po plazy i "jurata  albo smierc!". a tak juz powaznie - prezydent nie podpisuje sie
 pod traktatem ale pod deklaracja jego przyjecia przez Polske.

[...]

 na pewno nie ;o))
W przeciwnym wypadku szkoda marnować atramentu. Można go będzie za niedługo
lepiej wykorzystać, ot choćby na podpisanie dymisji pewnego cwanego
nieroba. ;)

 chyba, ze nierob sam zrezygnuje z prezesury ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-20 11:38:04
Autor: konserwator

Użytkownik "- heRsk -" <same?brednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ni5p35tkgc8nu42dkra66s3vv07euu1tkj4ax.com...
wrote:

Czy Kaczyński oprze się skamleniu PO?

 zas...nym obowiazkiem Kaczynskiego jest podpisanie sie pod traktatem.

jakim obowiazkiem?
traktatu nie ma wiec nie ma co podpisywac a jak nie ma co podpisywac to o jakim obowiazku mowa?
chociaz -idac twoja logika- moglby podpisac sie pod traktatem stwierdzajacym, ze Hesk jest wyjatkowo tepym idiota!
a na dodatek podajacym sie za UPRowca lewakiem!

Data: 2009-06-20 13:41:30
Autor: - he®sk -
Platforma skamle o podpis prezydenta
On Sat, 20 Jun 2009 11:38:04 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

 zas...nym obowiazkiem Kaczynskiego jest podpisanie sie pod traktatem.

jakim obowiazkiem?

 patrz wyzej.
traktatu nie ma wiec nie ma co podpisywac a jak nie ma co podpisywac
to o jakim obowiazku mowa?

 patrz wyzej.

chociaz -idac twoja logika- moglby

 na szczescie nie idziemy twoja... cieniasie.

podpisac sie pod traktatem stwierdzajacym, ze Hesk jest wyjatkowo tepym idiota!

 nie odwdziecze sie rownie milym komplementem obrazujacym
 stan twego umyslu. zrobili wielokrotnie to juz inni a ja
 przychylam sie do ich oceny. jestes cienias.

a na dodatek podajacym sie za UPRowca lewakiem!
  patrzcie, patrzcie. kryptokomuch wrzeszczy: lapaj zlodzieja.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-20 11:35:46
Autor: konserwator

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:017za4sw3bsaundra.huge.strangled.net...
"PiS to porażka" <adres@email.pl> pisze:

[...]

skoro juz waidomo, ze Bucek bedzie szefem PE to kaczor nic juz podpisywac nie musi!

rym

Platforma skamle o podpis prezydenta